בצל הקורונה: יוזמת דוגיסיטר לבעלי הכלבים שבבידוד



תושבי באר שבע ממשיכים לסייע אחד לשני! הפעם, סטודנטיות מבירת הנגב החליטו לסייע לבעלי כלבים אשר נמצאים בבידוד ולקחת את הכלבים שלהם לטיולים עבורם

בצל הקורונה, הבידוד וההנחיות החדשות לגבי היציאה למרחבים ציבוריים, תושבי באר שבע מוצאים דרכים לעזור ולסייע האחד לשני. כך למשל, סטודנטיות מהעיר פנו ברשתות החברתיות לקהילה הסטודנטיאלית ותושבי העיר והציעו לכל בעלי הכלבים אשר נמצאים בבידוד או לא יכולים לצאת מהבית, לעזור להם ולקחת את הכלבים לטיולים בחוץ, כשבנוסף אף נפתחה קבוצת וואטסאפ ייעודית בה נמצאים מתנדבים ומבקשי עזרה.

קבוצת דוגיסיטרים ב"ש

"לכל ההורים לכלבים שנמצאים בבידוד -אם אתם צריכים עזרה או סידור קבוע עד סוף הבידוד אפשר להשאיר אותם אצלי עד סוף הבידוד ואדאג להם לכל מה שצריך. כמובן שבחינם ועם המון אהבה", רשמה ירדן דור; "כל מי שצריך עזרה בלהוציא כלבים בגלל שהוא נכנס לבידוד- צרו איתי קשר, בשמחה אעזור!", פירסמה תם שקד בפוסט; "היי חברים, שמי טל ואני סטודנטית בב"ש, עקב המצב שאין לנו לימודים/עבודה אני עושה טיולים לכלבים לכל מי שלא יכול בתשלום סמלי בשכונות א', ב' וה' וד' (באזור הדרומי של השכונה) מאחלת לכולם המון בריאות!!", הציעה טל את עזרתה.

אנחנו רואים שככל שעובר הזמן עוד ועוד אנשים נכנסים לבידוד, ועם ההנחיות החדשות, האפשרות לאפשר לכלבים וחיות המחמד שלנו לצאת לטיול הופכת למשימה לא פשוטה בכלל. לכן, הסטודנטיות הללו החליטו להרים את הכפפה ולסייע ככל שניתן. "אני מאוד אוהבת כלבים ומתנדבת איתם, אני עושה דוגיסיטר בחינם ושמחה לעזור", מספרת ל'באר שבע נט' ירדן דור, סטודנטית מאוניברסיטת בן גוריון, "אני הולכת לאסוף את הכלבים מהבית שלהם, יש לזה המון ביקוש בתקופה הזו, אני חושבת שזה מבורך לעזור אחד לשני. פתחתי גם קבוצת וואטסאפ בה יש מתנדבים ומבקשי עזרה כדי שנוכל לסייע לכולם".

ירדן דור

"אנחנו שומעים על אנשים שנוטשים המון כלבים עכשיו בגלל המצב, אנשים בבידוד ולא יכולים לצאת... אז אני מנסה למנוע נטישה בגלל המצב ופשוט לעזור לסטודנטים שגם אין להם יכולת כלכלית לשלם לפנסיון או להוצאת כלבים, פשוט עזרה הדדית", סיפרה ל'באר שבע נט' תם שקד, סטודנטית בעיר. לדעתה יש ביקוש גדול וצריך עוד מתנדבים שיסכימו לסייע. גם בסיטואציה הרגישה ניתן לקחת את הכלב לטיול בלי להיות במגע עם האדם שנמצא בבידוד: "מי שבבידוד מוציא את הכלב אליי החוצה, אני משתמשת בכפפות ומבקשת מהם לא לגעת בכלב. בעל הכלבים ממש שמחים על העזרה הזו".

תם שקד

גם טל מי רז, סטודנטית להנדסת מכונות בסמי שמעון, החליטה להציע את עזרתה לבעלי הכלבים: "חברה שלי חזרה לפני שבועיים וחצי מברלין ונתקעה בלי להוציא את הכלב אז אני הוצאתי אותו... עכשיו יותר אנשים בבידוד, אז עוד אנשים התקשרו וביקשו עזרה... כשהגעתי לבתים שלהם הם הוציאו את הכלבים אליי ודאגו לחטא את הרצועות. אנשים צריכים את העזרה הזו, קשה להיות תקוע בבית, ואם אני גם אוהבת כלבים אז אני אעזור בכיף".

טל מי רז

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה