בעקבות הקורונה - בית הספר היסודי בעומר נסגר



לאחר שנודע כי גן ילדים ומקיף עומר נסגרו לאחר שאותרו בהם חולי קורונה, כעת נודע כי הוחלט לסגור גם את בית הספר היסודי 'עומרים' ליום אחד עד לברור ותוצאות החקירה האפידמיולוגית

לפני זמן קצר נודע כי בית הספר היסודי בעומר נסגר ליום אחד עד להשלמת חקירה אפידמיולוגית בעקבותיה יתקבלו החלטות מתאימות. 

הודעה שהועברה הלילה ממשרד החינוך למנהלת ביה"ס עומרים ולמועצה. "הורים, תלמידים, מורים וצוות ביה"ס עומרים, לפני שעה קלה נתבשרנו על מקרה קורונה מאומת מקהילת בית ספרנו. על פי הנחיית שר החינוך ובעצה אחת עם משרד החינוך, משרד הבריאות ומועצת עומר הוחלט על *סגירת בית הספר מחר (יום ו'), עד לסיום החקירה האפידמיולוגית וקבלת הנחיות נוספות ממשרד הבריאות. על התלמידים והצוותים חובת שהייה בבתיהם לשם מניעת מעגלי הדבקה, עד לקבלת הנחיה אחרת. אנו נשוב לעדכנכם בהקדם. אנא אשרו מול מחנכ/ת הכיתה את קבלת ההודעה. חשוב שנשמע להנחיות ונשמור על הבריאות של כולנו". 

לשון ההודעה שנמסרה לתושבי הישוב: "תושבים יקרים, המועצה פנתה למשרד הבריאות בדרישה לבצע בדיקה בהקדם לגילוי נגיף הקורונה בעומר, לכל תושב המעוניין בכך, ברגע שנקבל תשובה נעדכן כאן". 

נזכיר כי רק לפני שעות בודדות דיווחנו ב'באר שבע נט' כי אותרו חולי קורונה בגן בתחומי המועצה וכן במקיף עומר, כתוצאה מכך הוחלט על סגירת מוסדות הלימוד עד ה-18.6 וכן גם במקרים אלו מתבצעת חקירה אפידמיולוגית, כאשר כלל הילדים והצוות החינוכי מתבקשים עד להודעה חדשה להישאר בבידוד. 

צילום: shutterstock אילוסטרציה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה