ביד שרה באר שבע זקוקים לכם כמו אוויר לנשימה



נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ובישראל חסר ציוד נשימתי מציל חיים, ציוד שארגון יד שרה מספק לאלפי ישראלים ברחבי הארץ. כעת התרומות של כולנו יכולות להציל חיים! מיכאל בנסון מנהל יד שרה בבאר שבע: "אני פונה אליכם באופן אישי לתרום את חלקכם כי כל תרומה עוזרת"

"כפי שידוע לכם, אני מתנדב ביד שרה באר שבע. במשך השנה קרוב ל- 50,000 איש עוברים דרך המחלקה להשאלת ציוד רפואי-שיקומי שלנו ושאיפתנו היא להימנע מלהשיב ריקם אפילו פנייה אחת. המילים "אין לנו" לא כלולות באוצר המילים של יד שרה! אך בימי חירום אלה, אנחנו עלולים לעמוד בפני בעיה קשה – במיוחד של ציוד נשימה הנדרש ביותר", כך פנה מיכאל בנסון, מנהל מרכז השירותים של יד שרה בבאר שבע למתנדבים, "נקווה שבמהרה נשוב לשגרה", אמר בנסון ל'באר שבע נט'.

בעקבות הקורונה והמצב החדש איתו כולנו מתמודדים, ביד שרה דואגים לספק ציוד נשימתי לאלפי ישראלים הסובלים מהשפעת הנגיף. כעת, כדי לרכוש את הציוד הזה, ביד שרה פונים אל הציבור בקריאה לעזרה. "אני פונה אליכם באופן אישי לתרום את חלקכם כי כל תרומה עוזרת!", אמר בנסון, "עכשיו - אין לנו מספיק. כדי לרכוש אלפי מחוללי וערכות חמצן, ציוד נשימתי שיכול להציל חיים, יד שרה זקוקה לתרומה שלכם כמו אוויר לנשימה. התרומה שלכם יכולה להציל חיים!".

באדיבות יד שרה באר שבע

מיכאל בנסון מנהל את מרכז השירותים של יד שרה בהתנדבות מזה 12 שנים, כעת, גם הוא כמו כולנו, צריך להישאר בבית ולסייע מרחוק. "דווקא עכשיו, בזמן חירום, אני חייב להיות סגור ומסוגר בבית. זה ממש מתסכל! ברור שמרכז השירותים חייב להמשיך ולתפקד – לא רק למען תושבי עירנו אלא גם למען תושבי האזור כולו", שיתף בנסון. בתקופה בה כולנו נרתמים לסייע, בנסון סיפר על פנייה מרגשת של סטודנטים ותלמידי כיתות י"ב בעיר שהציעו את עזרתם במענה לפניות של הנזקקים לסיוע.

"קשה לי במיוחד עם המשתקמים במרכז השיקום שלנו, שגם הם סגורים בבית. המפגש היומי ביד שרה מועיל להם כל כך גם מבחינה רפואית, גם מבחינה נפשית וגם מבחינה חברתית. קשה לי גם שלא נוכל להפעיל את קבוצת התמיכה במטפלים העיקריים של בן משפחה חולה בבית, גם להם המפגש השבועי ביחד מועיל ועוזר. אני יכול רק לקוות שבמהרה נשוב לשגרה", אמר בנסון. אך בנתיים מתנדבי יד שרה בבאר שבע ובארץ כולה מנסים לעשות כל שביכולתם כדי לסייע וזקוקים לכולנו, "אין זאת הדרך של יד שרה לעמוד בצד! כל תרומה עוזרת, מדובר בהצלת חיים של ממש".

מעוניינים לתרום? לחצו כאן או באמצעות הטלפון 6444*

גם עיריית באר שבע קראו לסייע:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה