אתם שאלתם הדוקטור עונה כך תשמרו על היגיינה מרבית



בימים אלו כשהכל לא לגמרי ברור ומידע מגיע משלל מקורות, אנחנו בבאר שבע נט, עושים לכם סדר ומתייחסים לכל הפניות שלכם, הפעם היגיינה סבון מול אלכוהול מה עדיף?

ממשיכים להביא לכם את טובי המומחים שיענו על השאלות שלכם, הפעם העברנו את השאלות שלכם בנושא היגיינה לד"ר ענבל פוקס-פולישוק יועצת מחלות זיהומיות שירותי בריאות כללית מחוז דרום, שהסבירה על חשיבות ההיגיינה וכיצד באמצעות מוצר אחד בלבד תוכלו לשמור על עצמכם ועל הסביבה הקרובה לכם. 

איך נכון לשמור על היגיינה בבית? 

הנחיות משרד הבריאות משקפות את התפקיד החשוב של היגנת ידיים במניעת התפשטות נגיף הקורונה בנוסף למגוון רב של מחוללים במרחב הציבורי. רחצת ידיים במים זורמים וסבון במשך לפחות 20 שניות מבטיחה את הסרת הכמות הגדולה ביותר של מזהמים אחרי מגע במשטחים מרובי מגע עם הפרשות גוף כמו ידיות של דלתות, ידיות של עגלות בסופרמרקט ודלפקים. כמו כן, יש להקפיד על רחצת ידיים אחרי התעטשות, אחרי שימוש בשירותים, ולפני ואחרי הכנת אוכל על מנת להגן על אחרים מההפרשות שלנו.

במה משתמשים הצוותים הרפואיים? 

במוסדות רפואיים משתמשים גם בחומרים לחיטוי ידיים המבוססים על לפחות 70% אלכוהול על מנת להפחית נוכחות של וירוסים וחידקים שבאופן זמני מזהמים את הידיים. אמנם חומרי החיטוי לא נבדקו עדיין על וירוס הקורונה החדש, covid-19 באופן מאסיבי, הם הוכחו כגורמים לביטול הפעילות של וירוסים הדומים באופן גנטי לנגיף החדש. מרבית תכשירי הגל אלכוהול באישור משרד הבריאות מכילים 70% אלכוהול. 

מה ההמלצה שלך להבטיח את רמת ההיגיינה הגבוה ביותר? 

במידה ונחטא ידיים ע"י רחיצת ידיים, בעיקר אחרי מגע עם אזורים עם לכלוך נראה לעין, ולאחר מכן נשלים עם חיטוי של תכשיר עם 70% אלכוהול, נבטיח שאנו מצמצמים בצורה מיטבית את מעבר הוירוס בין משטחים לידיים שלנו ובין אנשים. 

הנחיות משרד הבריאות כך תשמרו על עצמכם מפני הקורונה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה