ארגון 'חברים לרפואה' זקוק לעזרתכם בשינוע תרופות בבאר שבע!



בואו לקחת חלק במאבק ולהתנדב עם ארגון 'חברים לרפואה' שמספק לקשישים, מבודדים או אוכלוסייה בסיכון תרופות חיוניות עד הבית! יש לכם רכב ורוצים לעזור בשינוע באזור באר שבע? הצטרפו לעשייה!

זה השכן בקומה, ההורים של החבר או הזקן מהכביש ממול. הם עם קורונה, בבידוד או חולים כרונים והתרופות יכולות להציל את חייהם. ארגון 'חברים לרפואה' מסייעים לחולים, קשישים ואנשים במצוקה עם קבלת תרופות עד הבית, כעת הם זקוקים לעוד מתנדבים שיסייעו בשינוע תרופות באזור באר שבע!

בעקבות הקורונה, נפתח בארגון קו חירום לקבל תרופות עד הבית למעוטי יכולת הנמצאים בבידוד וזקוקים לתרופות כרוניות ולחולים הנמצאים בקבוצת סיכון ואינם יכולים לצאת מבתיהם לקבלת תרופות. להמשך המאבק זקוקים בארגון למתנדבים נוספים בעלי כלי רכב, שיצטרפו לקבוצת השינוע של תרופות בחירום באזור באר שבע. "כל אחד שיש לו כלי רכב שמעוניין להתנדב ולשנע מוזמן להצטרף. במסגרת ההתנדבות צריך לקחת כרטיס קופת חולים של חולה או מישהו בסיכון, להוציא לו תרופות ולהניח לו אותן מעבר לדלת", מסבירה יעל הלר מארגון 'חברים לרפואה'.

כמו כן בארגון קוראים לציבור הרחב לא לזרוק תרופות! חצי חבילת כדורים שלכם הינה חיים של מישהו אחר, במיוחד עכשיו כשמצב הקשישים מדרדר ומאות אלפי אנשים וחולים מבודדים בביתם, שחלקם מעוטי יכולת. דאגו להעביר את התרופות למוקדי האיסוף, או צרו קשר טלפוני עם 'חברים לרפואה' והם ידאגו להעביר את התרופות למי שצריך.  

"אנחנו נמצאים בימים בהם הסולידריות החברתית היא קריטית", אמר ל'באר שבע נט' ברוך ליברמן, מנכ"ל 'חברים לרפואה', "המצוקה נמצאת אצל אנשים מבוגרים או אנשים בעלי מערכת חיסונית כושלת, אנשים שאין להם עזרה... דווקא אנחנו הצעירים ואנשים שיכולים, צריכים להתגייס ועם טיפה מאמץ להגיע לכל אחד ולהביא למי שצריך את התרופות עד הבית. כל אדם שנע ומסתובב באזור באר שבע והסביבה, בעל כלי רכב ומסוגל לעזור עם שינוע תרופות לחולים, זה דבר מבורך".

 מעוניינים להצטרף ולסייע? התקשרו 03-5792220, היכנסו לאתר או לדף הפייסבוק לפרטים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה