אסור לצאת ללק ג'ל הוא יגיע אליכן



בימים שאסור לצאת ללק ג'ל מצאנו מישהו שיגיע עד אליכן (וירטואלית) עם כל הטיפים והעצות

הכירו מתן וקנין, בימים שאין קורונה רשימת ההמתנה שלו מלאה בלקוחות שמגיעות ללק ג'ל של לא פחות מתותח! מתן כמו רבים במקצוע הבין שהוא יאלץ להפסיק לקבל קהל ומיד החליט שהוא ממשיך לדאוג לכן גם מרחוק, עם טיפים כיצד לשמור על הציפורניים בתקופה הקרובה. 

לקוחות יקרות שימו לב: כרגע יש איסור מוחלט לקבל לקוחות לציפורניים עקב המרחק הקטן שיש בינינו בזמן הטיפול וכדיי למנוע חלילה הידבקויות נוספות של וירוס הקורונה. אבל... בגלל שאני עדיין מבין את מצבכן ואינני יודע מתי אחזור לעבוד במידה וחלילה המצב יתדרדר חשוב שעדיין תשמרו על בריאות הציפורניים שלכן, ובמידת הצורך אם יעבור יותר מידיי זמן תצטרכו גם להסיר אותן לבד בבית ועל כן אני רושם לכן הדרכה מרחוק.

מתן וקנין צילום פרטי

הסרת לק ג'ל מטבעיות בבית:

1. לשייף את כל הטופ (השכבה המבריקה) עם פצירה שרשום עליה 180. 

2. להניח צמר גפן טבול באציטון על כל אצבע ולעטוף עם נייר כסף ולהמתין 15 דקןת לפחות. בתום הזמן, יש להוריד אצבע אחת בכל פעם ולגרד את שכבת הגל בעדינות בעזרת מקלון עץ/ דוחף עור למי שיש עד להסרה מלאה.

3. לבסוף יש להחליק את הציפורניים עם בלוק לבן/באפר עדין ולשטוף ידיים במים וסבון.

ניתן להסיר בניית ציפורניים בדיוק באותו האופן, רק שיש לקצר אותה בהתחלה בעזרת גוזז ציפורניים ולהשאיר את האציטון עם נייר הכסף ל-30 דקות ואז להסיר אצבע אצבע ולגרד את שאריות החומר.

מקווה שלא תצטרכו להגיע לשלב הזה ושנחזור לשגרה במהרה, אבל אם תצטרכו עזרה ממני בהסרה ואפילו בהסבר טלפוני נוסף אני זמין בוואטפ כל היום הרבה בריאות ובשורות טובות לכולן 😘

יש לכן שאלות נוספות > מתן וקנין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה