אחרי שטעו מתקנים שוב זה מספר החולים בארץ



במשרד הבריאות פרסמו במהלך השבוע האחרון 4 פרסומים שגויים אודות נתוני חולי הקורונה היום פרסמו שוב תיקון. אלו הנתונים >>>

בתחילת השבוע עדכנו במשרד הבריאות כי מספר חולי הקורונה על ב-1,000, לאחר מכן תיקנו כי מדובר בעלייה של 255 בלבד, אך במקביל שכחו לעדכן את מספר החולים קל. לאחר שלך הטעויות הוציאו עדכון נוסף לפיו:

מספר החולים שנרשמו עד כה עומד על 15,058 מתוכם 6,003 החלימו אך 197 נפטרו. 

עוד צוין כי 409 חולים מאושפזים כעת בבתי החולים ברחבי הארץ כאשר 137 במצב קשה, 102 בינוני ו-170 קל. הייתר 5,884 באישפוז ביתי ו-2,374 מאושפזים בבתי מלון. 

צילום: shutterstock אילוסטרציה קורונה

נזכיר, כי עוד בתחילת המשבר, חשפנו ב'באר שבע נט' את מחדל הדיווחים וכן פרסומים שגויים וחוסר סנכרון בהודעות משרד הבריאות, בהמשך אף פרסמו מקומות בהם שהו החולים רק שהמקומות המצוינים כלל לא קיימים באותן ערים שצוינו. בנוסף, רק בשבת האחרונה פרסמו מצגת הגבלות חדשות, זאת לפני שהשרים קיבלו הודעה על כך גם את אותה מצגת מיהרו למחוק. 

בתגובה לשלל ההודעות השגויות נמסר ממשרד הבריאות: "המספרים והנתונים נלקחים מתוך המערכת הממוחשבת BI (בינה עסקית) שהנתונים בה מוזנים ומטוייבים בכל העת ועל כן עשויים להתעדכן בהמשך". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה