אופקים חוזרת לבתי הספר



בעיריית אופקים מעדכנים כי העיר על סף הפיכה לצהובה, זאת לפי תוכנית הרמזור. ראש העיר, איציק דנינו: "מאחל לכולם חזרה קלה לבתי הספר ולעבודה, אנא המשיכו לשמור על ההנחיות ולכו להתחסן"

איציק דנינו | צילום: אדי ישראל

בשורה משמחת לתושבי אופקים – הורים, תלמידים ובעלי עסקים: עפ"י מודל הרמזור, נמצאת העיר ממש על סף הפיכתה לצהובה. מדד המחלימים והמתחסנים במנה השנייה בעיר עומד נכון להיום על 73%- מה שאיפשר לה להיכלל ברשימת הרשויות הירוקות והצהובות אשר בהן יתקיימו בשבוע הבא לימודים.

בעקבות זאת הנחה ראש העיר, איציק דנינו, את מינהל החינוך לפתוח את מוסדות הלימוד ביום ראשון, 21 בפברואר, בהתאם להנחיות: הגנים וכיתות א'-ב' יחזרו ללמוד באופן מלא. כיתות ג'-ד' ילמדו בקבוצות קבועות (קפסולות) של עד 20 תלמידים. פרויקט הצהרונים "ניצנים" יפתח כרגיל. כיתות ה'-ו' יחזרו ללמוד בקפסולות של עד 20 תלמידים, במשך 3 ימים לפחות בשבוע. כיתות ז'-י' ימשיכו ללמוד מרחוק. כיתות יא'-יב' ימשיכו ללמוד בבתי הספר. כיתות החינוך המיוחד, כיתות מב"ר ואתג"ר ילמדו באופן מלא בכל שכבות הגיל. עידכונים להורים יועברו ע"י צוותי החינוך בבתי הספר ובגנים. גם העסקים בעיר יוכלו להיפתח לפי המתווה שאושר ע"י הממשלה.

"לצד הפתיחה המחודשת והמרגשת, אנו מצויים עדיין בעיצומה של מגפה", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "אני קורא להורים שלא לשלוח ילדים למסגרות – ולמורים שלא להגיע למסגרות - כשישנו אפילו החשש הקל ביותר למחלה, עד לביצוע בדיקה וקבלת תוצאה שלילית".

"אנא המשיכו לשמור על ההנחיות, והקפידו על עטיית מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה", המשיך דנינו. "תושב מעל גיל 16 שטרם התחסן – שיעשה זאת בהקדם האפשרי. רק כך נוכל כולנו לחזור לשגרה מלאה. אני רוצה לאחל לכל ההורים, התלמידים וצוותי החינוך חזרה קלה לבתי הספר ולעבודה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה