במועצה אזורית בני שמעון יצאו באוטובוס הצהוב לשמח ולשמוח עם התושבים, כי אף אחד לא ירגיש בדידות בבידוד הזה!

צילום: מועצה אזורית בני שמעון

האוטובוס הצהוב של המועצה האזורית בני שמעון, אשר משמש בעת שגרה להסעות, הפך לכמה שעות למהפיכה של שמחה כשעבר בין יישובי המועצה השבוע עם מוזיקה טובה וריקודים על הכביש להעלאת המורל.

את מסע השמחה יזמה טל שם טוב, רכזת בטחון יישובי-קהילתי באגף היישובים ביחד עם נעמי דרגון ממרכז הצעירים ועדי לב וחיה עפרוני מהמחלקה לחינוך חברתי ומחלקת התחבורה של המועצה.

"בכל יישוב שנכנסנו אליו נפגשנו עם נציג מהקהילה שהוביל אותנו ביישוב" מספרת טל שם טוב, "עברנו בכל האזורים שניתן להגיע אליהם עם האוטובוס ובאזורים בהם זה לא אפשרי נכנסנו רגלית, מלווים במוזיקה טובה, ברכות ואיחולי חג שמח ובריאות. רקדנו על הכביש וחילקנו צ'ופרים לילדים ולנוער.

במשמר הנגב שומריה ולהב הובילה אותנו חבורה של בני נוער והיה שמח במיוחד, היא מסבירה, "היה מרגש ומשמח מאוד. חשוב לי לציין את איציק, הנהג המדהים שלנו שנרתם למשימה ואת אבי אור חן, השוטר הקהילתי שדאג לשמור על הסדר והכניס עוד שמחה בעצמו. תודה על הכנסת האורחים, המורל הגבוה ושיתוף הפעולה והסבלנות של נציגי היישובים". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה