100 שנים לא הולכים ברגל



דוקטור עדה קוגן מערד, חגגה השבוע יום הולדת 100 וזכתה לביקורו של ראש העיר ניסן בן חמו: "האישה מעוררת ההשראה, בעלת האופטימיות האינסופית, חוגגת יום הולדת 100. עדה יקרה שלנו שתזכי לעוד שנים רבות ובריאות איתנה"

 

100 שנים של בריאות. קרדיט - עירית עשת מור ד"ר עדה קוגן, יקירת העיר ערד, רופאת ילדים שטיפלה במשך עשורים באלפי מטופלים ודמות מוכרת היטב בעיר, חגגה השבוע יום הולדת 100. ד"ר קוגן, נמנית עם מייסדי העיר וידועה כמי שמקדישה את חייה להתנדבות בקהילה עד היום.

וכך, בתחילת השבוע נרשם אירוע מרגש כאשר ראש העיר עו"ד ניסן בן חמו ומרינה גלייזר, מנהלת אגף קליטה ועלייה בעיריית ערד, הגיעו יחד לביתה של קוגן והפתיעו אותה עם עוגת יומולדת, פרחים, בלונים ושלל ברכות. קוגן עצמה התרגשה מהמחווה ואמרה: "אני מאחלת לכם שתצליחו בכל מעשי ידכם בצורה הטובה ביותר וכמו שאתם יודעים לעשות הכי טוב. אני שמחה ומרגישה מבורכת על כל הטוב שאתם עושים. מאחלת לכם להמשיך באותה הדרך בה בחרתם והכי חשוב: טיפ ממני - לא רק לקבל, אלא גם לתת".

ניסן בן חמו, בירך את קוגן ואמר: "את מעוררת השראה ובעלת אופטימיות אינסופית, הקדשת את כל חייך לטיפול בבני העיר ועל כך באנו להודות לך. הגענו לברך אותך ויצאנו מחוזקים ומבורכים. עדה יקרה שלנו לעוד שנים רבות ובריאות איתנה".

ניסן בן חמו, עדה קוגן ומרינה גלייזר, מנהלת אגף קליטה ועלייה בעיריית ערד. קרדיט - עירית עשת מור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה