שוב סטיגמה על תושבי באר שבע - צרוף מקרים? תחליטו אתם!

$(function(){setImageBanner('8a22e377-ff18-49c9-a2c3-63ec123b8341','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

לאחרונה תושבי באר שבע נאלצו להגן על עצמם מפני אנשים שככל הנראה חיים את הסטיגמות או לפחות לפי חלקן. אנשים שאומרים או כותבים דברים באופן פומבי ולאחר מכן יוצאים בהבהרה כי מדובר בבדיחה. אז תחליטו אתם מצחיק או פחות?

לאחרונה נשמעו מספר אמירות כלפי תושבי הדרום בכלל וכלפי תושבי באר שבע בפרט המתייחסים לתושבים באופן נלעג, בין האמירות היה זה פרשן ספורט שדיבר על "התרבות המקומית" ואמר כי התנהלותו של שחקן מקבוצת הכדורגל המקומית תואמת להתנהגות המקומית.

אז יצאו כנגד האמירה שנתפסה כפוגענית רבים מתושבי העיר ואף בעלי עסקים אמרו כי לא יפרסמו בערוץ בו מעסיקים אדם שהתבטא במילים המכלילות את תושבי העיר ופוגעות ברגשותיהם.

הסיפור הסתיים בהבהרה מצד הפרשן שכתב כי לא התכוון לבאר שבע, אלא דיבר על האוכלוסייה הכללית בישראל "לכל מי שקופץ לו הפיוז" והוסיף "חבל שחוסר הדיוק שלי פגע באנשים שאכפת להם". 

להלן התגובה המלאה: 

התגובה המלאה של פרשן הכדורגל כפי שפורסמה ברשתות החברתיות

היום התעוררה סערה חדשה ברשת, כוכבת אינסטגרם שפעלה בשיתוף חברת משלוחים פרסמה פוסט ובו אפשרה לשאול שאלות, אחת העוקבות באר שבעית, שאלה במה מדובר מי החברה הזאת? "היי אני באר שבעית אפשר הסבר מה זה הוולט הזה?" מתוך חוסר היכרות עמה.

כוכבת הרשת החליטה להעלות צילום מסך של השאלה וכתבה "חיפשתי נואשות מה לכתוב על הסטורי הזה אבל מרוב תסכול נגמרו לי המילים - מה הייתם כותבים לה".

הגולשים מיהרו להגיב לסטורי החדש והשיבו מה היו מגיבים לאותה שואלת ואלו התשובות ששיתפה כוכבת הרשת: "עזבי היא לא תבין הם בטח נוהגים שם על סוס ועגלה" ו"מזל טוב! נמצאה המוטציה הבאר שבעית".

מאוחר יותר השיבה כוכבת הרשת לעוקבת באופן פרטי שם הבהירה כי זה היה בהומור "מקווה שהבנת שסתם צחקתי שהעליתי את זה וכמובן לא התכוונתי לפגוע, אז אם נפגעת סליחה!" והוסיפה: "לכל הבאר שבעים שנעלבו, השלמנו". 

תושבי באר שבע לא נשארו חייבים וככל הנראה הגיבו לכוכבת הרשת באופן פרטי ואף שלחו לחברת המשלוחים את צילומי המסך של הטורי המדובר. 

אחת הכותבות היא אורטל אלון שציינה במייל ששלחה לחברת המשלוחים: "אתמול וולט הגיעו לבאר שבע. כחלק מפעילות שיווקית מובילי דעת קהל פרסמו באינסטגרם קוד הנחה. הגברת דניאל עמית העלתה עלבון כלפי תושבי הדרום - באר שבע ומאוד אשח לדעת מהי עמדתכם. איך מעליבים ככה אוכלוסיה שלמה?". 

חברת המשלוחים השיבה לה: "כחלק מההגעה שלנו לעיר, משפיענים העלו קוד הנחה כדי שתושבי העיר יוכלו ליהנות מהטבה כיפית בהזמנה הראשונה שלהם. תגובות הגולשים בסטורי לא נכתבו על ידי דניאל או על ידי וולט. הכוונה לא הייתה לפגוע בבאר שבעים, הכל נעשה ברוח טובה כדי לפנק את הבאר שבעים שהרבה מהם אולי עדיין לא מכירים אותנו. מצטערים בכל זאת בשמה אם נפגעת ונעביר הלאה את המסר". 

מרשת וולט נמסר: "אנחנו מתנצלים אם יש מי שנפגעו מהפרסומים האחרונים ברשת אשר כמובן אינם מטעמנו. אנו שמחים ונרגשים לתחילת הפעילות בבאר שבע". 

אז אנחנו לא יודעים אם מדובר בצירוף מקרים או אמירות מתוך חוסר היכרות עם הציבור הבאר שבעי, אך נראה כי יש כאן שיח בקו דומה ואתם תחליטו אם השיח הזה מצחיק אתכם או פחות. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d1fa4c45-673b-416e-9f3e-8c992683f665','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה