קרן שמש למען העסקים הקטנים של באר שבע

$(function(){setImageBanner('033ba0f2-721d-4e54-b2dd-cdf4e6a6c0dd','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

ארגון קרן-שמש מקבוצת עוגן המלווה בעלי עסקים קטנים באמצעות תהליכי מנטורינג מגיע ליום היכרות עם היזמים ובעלי העסקים הקטנים הדרומיים בבאר שבע. בתכנית: היכרות עם הארגון, סדנה חוויתית של פודקאסט "המנגל" והרצאה מעשירה בנושא התנהלות מול הבנקים

ארגון קרן-שמש מקבוצת עוגן, המסייע לעסקים קטנים באמצעות ליווי ותמיכה של מנטורים מתנדבים, מגיע לבאר שבע ליום היכרות חוויתי ליזמים הדרומיים ב-13 באוקטובר, במסגרת "קרן-שמש בדרכים- שיווק, פיננסים ומה שביניהם", מסע חוצה ישראל שיערוך הארגון במהלך אוקטובר בשיתוף פודקאסט השיווק המצליח "המנגל" ובנק הפועלים.

הארוע בבאר שבע יפתח את המסע, וישתתפו בו: מוניקה לב כהן, מנכ"לית קרן- שמש מקבוצת עוגן, טלי אלון, מנהלת אזור דרום בארגון, מנטורים ויזמים דרומיים פעילים בארגון, שישתפו בחווית המנטורינג ועוד. בנוסף להיכרות עם הארגון, תתקיים סדנה חוויתית של יוסי פורקוש, מגיש פודקאסט "המנגל", שילמד "להפוך לקוחות למעריצים"- ויסביר את השיטה בה משתמשים מיטב המותגים כדי לבלוט מול מתחרים, כיצד ניתן להשתמש בכלים דיגיטליים כדי להחשף ולרכוש את אמון הלקוחות, ומהם הסודות שבהם משתמשים אנשי השיווק הבולטים. לאחר הסדנה בת 3 השעות תתקיים הרצאה שתועבר על ידי נציגת בנק הפועלים, מיכל חסן, סגנית מנהלת סניף הנשיאים בבאר שבע, על התנהלות אפקטיבית של עסקים קטנים מול הבנקים.

"העסקים הקטנים בכל הארץ מתמודדים עדיין עם השלכות של תקופה מאתגרת ומתמשכת, שמאופיינת באי ודאות ובתחרות גוברת", אומרת מוניקה לב כהן, מנכ"לית קרן שמש מקבוצת עוגן, "בשנתיים האחרונות הגברנו את היכולת שלנו לתת מענה לעסקים קטנים מכל הסוגים, הן בסיוע ארוך טווח והן ביעוץ ממוקד יותר, באמצעות מנטורים מנוסים המתנדבים מכל הלב למען הקהילה. אנו שואפים להוות עוגן עבור כל בעל עסק קטן הנתקל באתגר, על מנת לשמור על המגזר העסקי המניע את המשק".

מוניקה לב כהן. קרדיט צילום: שמוליק עלמני

טלי אלון, מנהלת אזור דרום בקרן-שמש מקבוצת עוגן הוסיפה: "אנחנו מזמינים כל יזם ובעל עסק שרוצה לקבל תמיכה, יעוץ או הכוונה, להגיע ולהכיר את קהילת היזמים הדרומית שלנו, שמטרתה לקדם ולחזק את העסקים בבאר שבע והסביבה. הארוע נועד להרחיב את מעגל הנהנים מהיכולות של קרן-שמש לסייע ולחזק את המגזר העסקי".

  

הארוע יתקיים ביום ד', 13 באוקטובר 2021, בין השעות 09.30-14.30 במתחם "לונדע", רחוב דוד הראובני 25, באר שבע.

ניתן להירשם לארוע דרך אתר "קרן-שמש מקבוצת עוגן" או בלינק:  https://ksh.org.il/yazam/jointhetrip/

 

 

אודות קרן שמש מקבוצת עוגן:

קרן-שמש מקבוצת עוגן הינו ארגון ללא מטרות רווח (חל"צ), שהוקם בשנת 2005 כנציג הישראלי של הארגון הבינלאומי YBI  ומסייע ליזמים, בעלי עסקים קטנים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית להקים ולנהל עסקים המפרנסים אותם ואחרים, ופועל למתן הזדמנות שווה ולשיפור הישגיהם של בעלי העסקים הקטנים לאורך מעגל החיים של העסק.

קרן-שמש מחברת בין בעלי העסקים לבין מנטורים לליווי ארוך טווח שיעניק לבעל העסק מיומנויות וכלים ניהוליים. המנטורים מסייעים לבעלי העסקים לבנות תכנית עסקית שתותאם לצרכיו ולצורכי השעה, ובנוסף מקבל העסק מענה הוליסטי באמצעות יעוץ ממומחים בתחומם בשלל תחומי ניהול עסקים, החל משיווק דיגיטלי, ניהול מלאי, e-commerce ועוד. בקרן-שמש פועלים בהתנדבות כאלף מנטורים, כולם בעלי נסיון עשיר בניהול, במטרה להעניק לבעל העסק השקפת עולם ניהולית, ותחושת מסוגלות וביטחון, המושתת על נסיונם.

קרן-שמש הוא חלק מקבוצת עוגן, ארגון פיננסי-חברתי ללא כוונת רווח, ששאיפתו להביא רמה חדשה של הוגנות ושוויון הזדמנויות במגזר הפיננסי, תוך הנגשת אשראי בר-השגה וליווי פיננסי לישראלים הרבים המתמודדים עם פערים ומכשולים פיננסיים גדולים. בעקבות משבר הקורונה, פנה הארגון לסיוע לעסקים קטנים ומלכ"רים שנקלעו למשבר כלכלי. קרן-שמש מקבוצת עוגן מזמין בעלי עסקים מכל הארץ להגיש בקשה דרך האתר שלה, ולזכות לתמיכה והכוונה על מנת לצלוח את התקופה הנוכחית ביציבות ובביטחון. עד כה סייע הארגון לכ-4000 עסקים קטנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('eb1861df-1b60-4f73-9301-89eeca51fd64','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה