צל"ש השבוע: מתנדבי עמותת חיים

$(function(){setImageBanner('03a0ffa2-eab1-4316-85a2-4a783c7edf13','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

הם עוסקים בעשייה מסביב לשעון למען ילדים חולי סרטן בישראל והשבוע קיימו אירוע מיוחד 'עפים על החיים' בו ביקרו ילדי העמותה בטייסת רמון שבדרום. צל"ש השבוע הולך למתנדבי עמותת חיים

ילדים רבים בארץ ובכלל נאבקים במחלת הסרטן ועושים כל שביכולתם על מנת להחלים ולהרגיש טוב יותר. מי שדואג לשפר את איכות חייהם ולשמח אותם גם ברגעים הקשים הם מתנדבי עמותת חיים- עמותה למען ילדים חולי סרטן בישראל. אחת מהפעילויות של המתנדבים בבאר שבע והדרום שמתקיימת בשנים האחרונות היא 'עפים על החיים', יום כיף לילדי העמותה בטייסת רמון שבנגב בו הם פשוט הופכים לטייסים ליום אחד!

"זה אירוע שמתקיים פעם או פעמיים בשנה, בכל פעם בטייסת אחרת. זה אירוע מדהים ומרגש, את רואה את האושר על הפנים של הילדים ואת החיוך שלהם וזה שווה הכל", סיפר ל'באר שבע נט' שי אשר , אחד מהמתנדבים בעמותה. את האירוע מארגן כבר שנים רבות פיני אלמקייס ששירת בעברו בטייסת. "פיני עושה הכל בשביל הילדים, הילדים כל כך חשובים לו והם עושים דברים מדהימים עבורם. הפעם למשל הוא ועוד שני טייסים בנו סימולטור טיסה עבורם! כל פעם שהוא צריך אותי לאירוע אני אומר לו כן המפקד ומגיע באהבה".

צילום: אודי בורג

עמותת “חיים” למען ילדים חולי סרטן בישראל פועלת משנת 1984 בשאיפה לעתיד טוב יותר שבו ינצחו כל הילדים את מחלת הסרטן, ובמטרה לשיפור מתמיד באכות חייהם ובקידום אכות הטיפול הרפואי הניתן לילד המחלים.

שי במקצועו הוא דיג'יי בעל העסק 'אשר קול' ולכן באירועי 'עפים על החיים' הוא אחראי על המוסיקה והחלק האומנותי. הוא מתנדב בעמותה בשש השנים האחרונות ובזמנו הפנוי תמיד תורם ועוזר לקהילה. "אני הייתי אחראי על המוזיקה לאורך האירוע, על ההגברה של להקת חיל האוויר שהופיעה באותו יום, אחראי על להביא אמנים שאני מכיר לאירוע, אם זה זמרים שבאים ושרים או אמנים שעושים הפעלות לילדים. ובגדול דואג לשמח את הילדים", מסביר שי.

צילום: אודי בורג

ספר על אירוע עפים על החיים שהתקיים בדרום בחמישי האחרון

"הילדים הגיעו לטייסת רמון, היו מעל ל-50 ילדים, בהתחלה הם קיבלו ארוחת בוקר ואז נכנסו לחדר התדרוכים. שם מפקד הטייסת דיבר איתם והסביר להם על המקום, וכמו שסירפתי פיני עשה להם הפתעה ויחד עם שני טייסים הכינו סימולטור של מטוס F16 אחד לאחד, הם הושיבו ילד ילד ולימדו אותם טכניקות והסבירו להם מה לעשות. הילדים היו פעורי פה והתלהבו. כמובן ליד כל מסוק ומטוס היה את המפקד שהסביר להם, עשינו להם מופע של כיבוי אש ואז הם הגיעו אליי לבמה לחלק האומנותי. להקת חיל האוויר שרה מספר שירים, נועם דדון שהוא בוגר בית הספר למוסיקה גם שר והאימהות התרגשו מאוד והזילו גם דמעה. עשו לילדים גם מפגן אווירי יפה והבאנו גם פעלולן ולוליין שעשה מופע אש ובלונים והילדים פשוט נהנו בצורה מטורפת".

זו הייתה בעיניך הפוגה מהנה עבורם בשגרה של בתי חולים וטיפולים?

"כן לגמרי, הילדים היו מאושרים ואני מאמין שגם ההורים כמובן. היה כיף לדבר עם הילדים כי את רואה כמה הם נהנים, הם שמחו והשתתפו, זה היה משהו מדהים. אנחנו מאירוע לאירוע משפרים עוד את התכנית כדי שהם ייהנו כמה שיותר. זה ללא ספק עשה להם טוב על הלב. הילדים האלה עוברים רגעים קשים אז לראות אותם שמחים זה מרגש. היה ילד אחד שהיה על אבא שלו כל הזמן וראית שהיה לו קשה, הוא היה חלש... אז דיברתי עם הלולין שייגש אליו וישמח אותו ופתאום את רואה את הילד מחייך וזה שווה הכל".

צילום: אודי בורג

מה החשיבות בעיניך של עזרה לאחר ועשייה למען הקהילה?

"זה חשוב מאוד, יש המון אנשים שאני רואה שעושים טוב לאנשים אחרים וזה מבורך. זו הזדמנות להגיד כל הכבוד לפיני על העשייה הזו, לכל התורמים והאנשים שלקחו חלק באירוע וכמובן לחיל האוויר. זה פשוט הגשמת חלום עבור הילדים האלה מלבישים אותם במדי טייס עם דרגה של אלוף, מכניסים אותם לטייסת וזה מדהים. תמיד יש התגייסות של אנשים שרוצים לתת מעצמם וככה צריך להיות, החיוך על הפנים של הילדים זה הדברים הקטנים שנוגעים בלב וזה כיף גדול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('fb8677d0-1492-4a2b-a7a7-7fef17587a98','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה