צוות מברוק חזר לפעילות והפיק חתונה להט"בית מרגשת: "אין מילים להודות להם"

$(function(){setImageBanner('0b4a1dcf-deb8-4673-bd16-410821ebc543','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

כבר כמעט שנתיים שאיתי ורז מבאר שבע מאורסים, והשבוע הם סוף סוף נישאו באירוע שכולו בתרומה ובהתנדבות מלאה באמצעות פרויקט מברוק. אחרי שהתאוששו מהחתונה סיפרו בני הזוג ל'באר שבע נט': "היה מאוד מרגש, לא מובן מאליו שאנשים נותנים מעצמם בהתנדבות מלאה, הם עשו לנו את החתונה הכי טובה שאפשר"

"נפגשנו בפעם הראשונה בחנות זארה ברמת אביב, אני הלכתי לבקר חברה טובה שעבדה שם וגם רז עבד בחנות. הוא ביקש ממנה את המספר שלי וככה הכל התחיל... מאז אנחנו חמש וחצי שנים יחד והשבוע התחתנו", סיפר ל'באר שבע נט' איתי על הרגע בו פגש את רז, בן זוגו.

זוג החתנים שגרים בשנים האחרונות בבאר שבע הכירו כמעט במקרה אבל הם התאהבו מיד. אחרי זוגיות ארוכה החליטו לקחת את הקשר שלהם שלב אחד קדימה ולהינשא. כשהבינו את העלות הגבוהה של החתונה יחד עם החלום הגדול להקים משפחה ולהביא ילד לעולם באמצעות פונדקאות - חששו שלא יוכלו להתחתן, עד שהגיעו לארגון מברוק, עליו סיפרנו לכם בעבר כאן באתר.

קרדיט עמית צור

למי שלא מכיר, מדובר בפרויקט של צעירים מרחבי הארץ לקידום הערבות ההדדית ויצירת קהילת מתנדבים בעולם החתונות, כשהכל בהתנדבות - מהאולם ועד החליפות, אפילו המלצרים באירוע - הם סטודנטים מתנדבים. החתונה של איתי ורז התקיימה כאמור ביום השני האחרון על שפת הים באשקלון זאת לאחר שנדחתה מספר פעמים בעקבות מגפת הקורונה. "זה מאוד מרגש כשחתונה כזו יוצאת לפועל. פרוייקט מברוק מלווים את הזוג כבר קרוב לשנתיים ולא האמנו שזה באמת יקרה", אמרה שני בן ישראל, רכזת יחצי ציבור צוות דרום, "בעיקר מרגש לראות את ההירתמות של האנשים מסביב- אם זה הצלם מגנטים שהגיע ברגע האחרון, או הדי ג'יי שישב עם הזוג כדי לקלוע בדיוק לטעם האישי שלהם והכל- בהתנדבות מלאה".

התארסתם לפני שנתיים אבל אז הבנתם שהעלות של החתונה מתנגשת עם העלות הגבוהה של פונדקאות עבור ילד שתרצו בעתיד? זה גרם לכם לחשוב פעמיים אם בכלל לקיים את האירוע?

"כן, זה גרם לנו לחשוב, היינו מקיימים את החתונה בצורה כזו או אחרת, עושים משהו צנוע בבית או טסים להתחתן בחו"ל... זה לא שאנחנו לא יכולים לממן חתונה אבל כששמים כשיקול גם את הרצון שלנו כזוג להביא ילדים לעולם, תהליך הפונדקאות יקר מאוד ולכן מבחינת העלויות עבורנו זה היה או זה או זה. כי בסוף יש לנו מטרה ואנחנו גם חושבים על העתיד שלנו והמשפחה שאנחנו רוצים".

אז איך הגעתם לפרויקט מברוק?

"אני שמעתי על זה דרך הפייסבוק, אמרתי לרז שאנחנו יכולים להשאיר פרטים ונראה מה יהיה, אם אנחנו עומדים בקריטריונים. אז בהמשך התחילו השיחות עם הצוות ומשם התקדמנו לעבר החתונה".

דחיתם את החתונה מספר פעמים בעקבות הקורונה, זו הייתה תקופה לא פשוטה?

"החתונה הראשונה הייתה מתוכננת ליולי 2020 ומאז היינו דיי עקשנים, כל הזמן דחינו בעוד חודשיים-שלושה, היינו אופטימיים. אבל זה לא יצא לפועל ובשלב מסוים כבר לא הייתה לנו אמונה, אבל הצוות של מברוק היו איתנו כל הדרך וליוו אותנו בכל התהליך הזה שהיה לא פשוט".

 קרדיט שני בן ישראל

ואכן, אחרי חודשים של דחיות וחוסר וודאות, ביום שני האחרון יכלו איתי ורז להינשא סופסוף לעיני כל החברים והמשפחה ולחגוג את אהבתם. "זה היה מאוד מרגש, באו כל מי שרצינו, משפחה וחברים. הכל גם תיקתק כמו שעון, אנחנו היינו מבסוטים מהצוות של מברוק שדאג לנו בכל רגע, הם ליוו אותנו וזה היה מדהים", סיפר איתי. בני הזוג לא הפסיקו להודות לצוות מברוק ולהתרגש מהנתינה שעטפה אותם ביום חתונתם: "זה כל כך לא מובן מאליו שאנשים באים ונותנים מעצמם ומהזמן שלהם בהתנדבות מלאה, הם מתמודדים עם חפירות של זוגות, עברו איתנו הכל עד שהיינו מרוצים. גם אם לא אהבנו ספק כזה או אחר הם המשיכו הלאה וחיפשו עד שהיינו מרוצים. הם נתנו המון המון מהזמן שלהם, אין מילים להודות על כזו נתינה. זו לא התנדבות רגילה, יש כאן כל כך הרבה זמן והשקעה, זה היה מאוד מרגש עבורנו הם עשו לנו את החתונה הכי טובה שאפשר".

שני הוסיפה: "לא מובנת מאליה הנתינה הזו, במיוחד אחרי תקופה לא פשוטה שעבר עולם תרבות האירועים. אי אפשר לשכוח את צוות המלצרים שהגיעו לחלוק עם הזוג את הרגע המאושר שלהם. אני באופן אישי, כחלק מהצוות שליווה את הזוג בתהליך- מאוד שמחה בשבילם. את החתונה הזו, לא הפקנו עבורם- אלא איתם. והם לא עוזבים אותנו, איתי החתן הוא במקרה גם מאפר והתנדב לעזור בחתונות הבאות. בעזרת מברוק אנחנו מעניקים לכל כך הרבה אנשים הזדמנות להתנדב ולהעניק מעצמם למען האחר".

קרדיט אלי שמעון

מה הייתם רוצים להגיד לכל הזוגות שאולי שוקלים האם לקיים חתונה רק בגלל ההוצאות הכלכליות? איך מתמודדים?

"בעינינו מברוק זה לגמרי פתרון עבורם, הכל גם נעשה בהתאם לבקשת הזוג, אצלנו למשל האורחים לא ידעו בחתונה עצמה שהיא של מברוק, זו באמת בסוף חתונה רגילה לכל דבר. זה הפתרון לזוגות שרוצים לחסוך בעלויות או לא יכולים לאפשר לעצמם להתחתן מבחינה כלכלית, הם מדהימים ומקבלים את כולם".

אחרי החתונה מה הצעד הבא שלכם בחיים המשותפים?

"הצעד הבא זה להקים משפחה, אנחנו כל החיים מנסים לחסוך, לשמור עוד שקל ועוד שקל בצד בשביל זה. זה תהליך יקר וארוך, זה משהו שייקח לנו עוד זמן לעשות אבל לגמרי מאמינים שזה יקרה. אנחנו זוג רגיל כמו כולם ואין סיבה שלא יהיה לנו ילד לא משנה מה זה ידרוש. זו גם הזדמנות להגיד פשוט תודה, תודה רבה לכל הספקים שליוו אותנו, לכל המתנדבים המדהימים והאנשים שנתנו מעצמם ובאו לעבוד ללא תמורה ולרקוד ולשמוח איתנו, פשוט תודה לכולם".

עונת החתונות במברוק רק עכשיו התחילה והם מזמינים גם זוגות מאורסים, גם ספקים וגם מתנדבים להצטרף! ניתן לפנות אליהם ברשתות החברתיות או באתר Www.mabrooc.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('16728efe-9b47-4f68-8385-a2fcf14fe7b2','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה