''אנחנו סמל של דו קיום, עובדים כתף אל כתף''



חברת נגב אקולוגיה כינסה ביום ראשון בערב את מאות עובדיה להרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח. האירוע התקיים במתחם האירועים נחלה בעתיקה, אחד מאתרי השימור היפים בעיר


עובדי נגב אקולוגיה. קרדיט - מתן גרפינקל

חברת נגב אקולוגיה מובילה בימים האחרונים מהפכה טכנולוגית בתחום הטיפול בפסולת והשיקה באירוע אתר חדש ומתקדם. ״זה חלון הראווה החדש שלנו כחברה״, הסבירה מאיה כהן, סמנכ״לית נגב אקולוגיה. לראשונה בישראל, מאפשר האתר לבצע התקשרות התחלתית לצורך פינוי פסולת הבניין באמצעות צ'אט בווטסאפ עם נציגי השירות.

האתר החדש מציע פתרונות בשלוש קטגוריות עיקריות: לבונה, לחקלאי וכן מסחר ותעשייה. הניווט באתר מתרחש סביב לגלובוס, כשלחיצה על ציוני הדרך שעליו חושפת את הערכים של נגב אקולוגיה, ביניהם קידום הכלכלה המעגלית והגדלת נפח הפסולת המופנית למחזור״. החברה קיימה בחודשים האחרונים תחרות ״זמר במסכה״ מושקעת, העובדים נשלחו לאולפן הקלטות ״מרכז המוסיקה״ באופקים, בניהולו של אייל ניסים, צולמו ונערכו קליפים וזהותם נשמרה בסודיות מוחלטת. שיאו של אירוע הרמת הכוסית הגיע בחשיפה המפתיעה של העובדים שמאחורי המסכות.

זוכי תחרות העובד במסכה. קרדיט - מתן גרפינקל

החשיפה שהדהימה את העובדים במידה הרבה ביותר, הייתה כי אחד הזמרים הוא לא אחר מאשר מנכ״ל החברה, ערן שמרלק. מנהלי החברה הודו לצוות משאבי אנוש על הובלת המהלך המושקע והמהנה. ניר זמיר, ראש מועצת בני שמעון התייחס למצב המתוח בארץ: ״חברות כאלו שיש בהן עובדים מערים שונות,  בדואים ויהודים, מגזרים שונים, חילוניים ודתיים - זה העתיד של הנגב. אל תקחו את הקומץ מתפרעים ותעשו מזה הכללה, תהיו אופטימיים״.

יו״ר נגב אקולוגיה, אלי בן סימון: ״אנחנו בנגב אקולוגיה במהלך כל השנה ניסינו להיות חברה טובה יותר. מה נשתנה אצלנו – צירפנו לחברה את השותפים החדשים, את אלייד - בהחלט זהו מכפיל כוח שיבטיח צמיחה״. מנכ״ל נגב אקולוגיה, ערן שמרלק, בירך את העובדים: ״השנה פתחנו שני מתקנים חדשים בדודאים, יחד עם החברה הכלכלית בני שמעון, מתקן לטיפול בפסולת בניין ומפעל מיון לפסולת ביתית. החברה צומחת ואנחנו מתקרבים ל-300 עובדים. חג הפסחא, פסח, ורמדאן נחגגים יחד וזו הזדמנות לחגוג עם כולם ולהודות לכם העובדים. יחד אנחנו סמל של דו קיום, עובדים כתף אל כתף״.

ערן שמרלק מנכ''ל נגב אקולוגיה. קרדיט - מתן גרפינקל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה