מרגש: ניתאי בן ה-10 הגשים את חלומו להיות שוטר (תיעוד)



ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגשימה את חלומו של הילד ניתאי בן ה-10, שחלם להיות שוטר וזכה אמש להנות מיום שהוא לא יישכח לעולם

קרדיט - דוברות מרחב נגב

ניידת המשאלות של משטרת ישראל ערכה אתמול פעילות מיוחדת לניתאי בן 10 מירוחם, שכל חלומו להצטרף לכחולי המדים, בהובלת מפקדת נקודת משטרת ירוחם, רס"ב ליטל אמיתי.

היום המרגש החל באיסוף הילד מביתו, הלבשתו במדים מותאמים למידותיו והמשיך בליווי משפחתו בנסיעה בניידת המשאלות המיוחדת היישר לתחנת דימונה של מרחב הנגב. בתחנה, נפגש ניתאי עם סמת"ח תחנת דימונה, רפ"ק טל זרחין, שהעניק לו תעודת מינוי ודרגות קצונה והוענקו לו תשורות מגוונות על ידי פיקוד ושוטרי התחנה.

בהמשך היום המרגש, נחשף ניתאי לעבודת הסייר שכללה תצוגת יכולות ואמצעי עבודת המשטרה כולל הדרכה מיוחדת ליאור חבלן המשטרה של מרחב הנגב, שהדגים בפניו את יכולות הרובוט המשטרתי המסייע לחבלן לנטרל חפצים חשודים. בסיום היום משפחתו של ניתאי הודו לשוטרי התחנה וחטיבת הקהילות ואמרו כי זהו יום מרגש במיוחד עבורם והגשמת חלום עבור ניתאי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה