מציגים ומשמחים



שחקני התיאטרון לילדים ולנוער באר שבע, הגיעו לאחרונה למיון הילדים בסורוקה ופגשו שם את אלו אשר ראויים לחיוך גדול

קרדיט - בנג'ו תקשורת

מחווה מרגשת במיוחד אירעה ביום חמישי האחרון במחלקת מיון ילדים בבית החולים סורוקה, כאשר אל הלובי של המחלקה הגיעו שני שחקני תיאטרון לילדים ולנוער באר שבע – רועי גור ותאיר שמואלוב – להציג את ההצגה "אל הירח ובחזרה" בפני ילדים מאושפזים והוריהם.

השחקנים התמקמו בלובי, עטו את תלבושות ההצגה, הפעילו את מכונת בועות הסבון ויצאו לדרך: ההצגה מספרת על שני סבלים בסרבלים המביאים לבמה כוננית על גלגלים ומופתעים לגלות כשמאחד התאים יוצא איש קטן לבוש סרבל. האיש יוצא למסע של גבורה. הילדים הנרגשים והוריהם נהנו מחגיגת תיאטרון בלי מילים, חגיגת דמיון, בובות וצלילים.

הילדים נהנו ולקחו חלק פעיל בהצגה וההורים התרגשו יחד עם השחקנים, כפי שסיכמה מנכ"לית תיאטרון לילדים ולנוער ב"ש – מור אזולאי: "שמחנו מאוד להציג היום בפניי ילדים מאושפזים ולתרום ולו במעט מעצמנו למען אסקפיזם וחגיגה של דמיון. אנו מאחלים בריאות ורפואה שלמה לכל הילדים המתוקים המאושפזים במחלקת מיון ילדים סורוקה ומקווים שיחזרו במהרה לשגרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה