"מזל שיש לך תלתלים, כי ככה אני מזהה אותך מרחוק"

$(function(){setImageBanner('a6b240bd-e66e-4a98-ba94-470291ac776c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

יום המתולתלות הישראלי שחל ממש היום (3.3), הביא אותנו לשלוש תושבות באר שבע, אשר לשלושתן מאפיין ייחודי ובולט במיוחד: תלתלים. והרבה מהם. אז תכירו את אלו שלא מוכנות להחליק בשום אופן, אשר זכו גם להצקות בשל מראה שיערן ובטוחות פה אחד - תלתלים זה אופי!

הילה, עומר ורז. קרדיט - צילום פרטי

רז ישעיהו (26), מאלפת כלבים ועובדת ב"זו סטור" מבאר שבע

מתי השלמת עם השיער שלך?

''השלמתי עם השיער שלי באזור כיתה ח': הגעתי לבית הספר אחרי איזה אירוע משפחתי והתלתלים היו ממש מסודרים ומישהו שהייתי מאוהבת בו החמיא לי עליהם ומאז התחלתי להשקיע בהם''.

האם הציקו לך בגלל השיער כשהיית קטנה?

''לא הציקו לי, אבל יכול להיות כי גם אני תמיד הסתרתי אותו בתוך צמות או סתם אסוף בקוקו. אני באמת לא חושבת שהבינו שיש לי תלתלים עד גיל מאוחר''.

כמה זמן לוקח בבוקר לך לסדר את השיער?

''פעם היה לוקח בין חצי שעה ל-40 דקות. אבל היום,  אחרי שהבנתי אותם, לוקח לי כמעט בין חמש לעשר דקות''

את חושבת שהשיער שלך מייצג אותך?

''מאוד מייצגים אותי, בכל מקום, אני תמיד ''זאת עם התלתלים''. אני אוהבת שאני תופסת מקום בחדר וזה תמיד גורם לי להראות קופצנית יותר''.

אם היית יכולה, היית בוחרת להיות בעלת שיער חלק?

"האמת שהמון שנים כן, ואפילו הייתי חולמת על זה לפעמים. אבל היום? ממש לא וזה לגמרי מי שאני וחלק ממני".

"לא חושבת שהבינו שיש לי תלתלים עד גיל מאוחר". קרדיט - צילום פרטי

הילה עם שלם (24), סטודנטית לאנימציה ומוזיקאית מבאר שבע

מתי השלמת עם השיער שלך?

''האמת היא, שתמיד הייתי שלמה עם השיער שלי. בכיתה ו' אמנם היה איזה שיקול לעשות החלקה, ואפילו עשיתי פן. אבל אני חייבת להגיד שזה היה פשוט לא מתאים ומהר מאוד גם ירדתי מזה''.

האם הציקו לך בגלל השיער כשהיית קטנה?

"היו במשך השנים יותר מחמאות מאשר הצקות, אבל כן היו סיטואציות שקראו לי בכל מיני שמות מוזרים. אפילו פעם קראו לי ''כבשה''.

כמה זמן לוקח בבוקר לך לסדר את השיער?

''לא משקיעה יותר מידי זמן לסדר אותו. מבחינתי - כמה שיותר קופצני יותר טוב. אלא אם אני ביום שיער רע, ואז אני אוספת אותו או שמה קרמים ומנערת את השיער".

את חושבת שהשיער שלך מייצג אותך?

''השיער חד משמעית מייצג את האופי שלי. בגלל שבאופי שלי, אני אוהבת דברים לא שגרתיים, אז הרבה פעמים אופן הסידור שלי אותו (קליפס, אסוף, חצי אסוף), יכול להעביר את הוויב שלי באותו היום''.

אם היית יכולה, היית בוחרת להיות בעלת שיער חלק?

"אני לא מדמיינת את עצמי עם שיער חלק".

"מעביר את הוויב שלי באותו היום". קרדיט - צילום פרטי

עומר אברג'יל (26), סטודנטית לעבודה סוציאלית ומדריכה ב"אחריי" מבאר שבע

מתי השלמת עם השיער שלך?

''שנים ששנאתי את השיער שלי: הייתי עושה גולגול, תמיד אספתי אותו ולא הסכמתי ללכת עם פזור. במשך כל שנות התיכון הייתי עם החלקות. חזרתי לתלתלים הטבעיים בזמן שהייתי במכינה הקדם צבאית. אבל בתכלס, הכי השלמתי איתו בטיול הגדול שעשיתי אחרי הצבא, שבו הרבה מהמטיילים החמיאו לי על השיער וגם המקומיים לא הפסיקו להתפעל מהשיער שלי. זה הוכיח לי שזה דבר כ"כ יפה ומיוחד ושאני צריכה להתחיל להעריך אותו, ולהאמין שזה באמת יפה והכי מתאים לאופי שלי''.

האם הציקו לך בגלל השיער כשהיית קטנה?

''היו לפעמים אנשים שהיו זורקים לי הערות כמו "השיער שלך מקורזל" ואפילו הערות יותר פוגעניות ומגעילות כמו - "יש לך שיער של אתיופים". זה לא מאוד הציק לי, אבל זה כן תמך ברצון שלי להיות כמו רוב הבנות בכיתה והדוגמניות שלהם יש שיער חלק''.

כמה זמן לוקח בבוקר לך לסדר את השיער?

''לוקח לי כמעט 10 דקות בערך לסדר אותו. אבל במקלחת? לפחות עשרים דקות. מדובר בתהליך שלם: אני שמה מסכה, מחכה איתה ואח''כ אני פותחת את הקשרים בשיער. זה דורש המון זמן וסבלנות (צוחקת)".

את חושבת שהשיער שלך מייצג אותך? 

"בטח שהוא מייצג. תשאל את כל מי שמכיר אותי - זה המאפיין העיקרי שלי וזה חלק מאוד גדול ממני ומהאופי שלי. זה מצחיק כי הרבה חברות אומרות לי "מזל שיש לך תלתלים, כי ככה אני מזהה אותך מרחוק" ובערך השם השני שלי זה מתולתלת. מעבר לכך, ברור שזה בא עם אופי, אין שאלה בכלל! אני מלאת אנרגיות, קופצנית וחברותית ובוא נגיד ככה: שאני בסביבה, בדר''כ גם רואים ושומעים אותי''.

אם היית יכולה, היית בוחרת להיות בעלת שיער חלק?

''בחיים לא! לא מוותרת על התלתלים שלי בעד שום דבר שבעולם. מעבר לכך, היום כשאני רואה ילדות קטנות, חשוב לי מאוד לפרגן להן על השיער כך שמגיל קטן הן יאהבו את עצמן ויעריכו וידעו שתלתלים זה הכי יפה ומיוחד שיש".

"השם השני שלי זה מתולתלת". קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8cde75c5-25ef-474a-8754-b4a78fca1601','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה