יום נציב תלונות הציבור: נציגי משרד מבקר המדינה בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('09d3215c-8319-46ed-be55-2868733a49b8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

לרגל יום נציב תלונות הציבור, צוותים מקצועיים מנציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה ערכו מפגשי הסברה לאוכלוסיית הגיל השלישי בבתי אבות ובמרכזים ברחבי הארץ וגם כאן בבאר שבע

לרגל יום נציב תלונות הציבור ובסימן יובל שנים לנציבות תלונות הציבור, ערכו צוותים מקצועיים מנציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה מפגשי הסברה לאוכלוסיית הגיל השלישי בבתי אבות ובמרכזים ברחבי הארץ . זאת, כחלק מציון יום נציב תלונות הציבור המתקיים היום ברחבי הארץ למגוון מגזרים ובשפות השונות.

במועדון פיס לגיל הזהב בבאר שבע, נפגשו עובדי נציבות תלונות הציבור שבמשרד מבקר המדינה עם אוכלוסיית הגיל השלישי, להכרות עם הנציבות והסבר על סיוע במיצוי זכויותיהם.

צילום - דוברות מבקר המדינה

במסגרת ההרצאה פרטו עובדי הנציבות על נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה וכיצד היא יכולה לתת מענה לאוכלוסיית בני הגיל השלישי ולסייע במיצוי זכויותיהם. מבקר המדינה משמש גם כנציב תלונות הציבור ובמסגרת זו מפרסם מדי שנה את הדוח השנתי הסוקר את פעילות הנציבות.

מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור מתניהו אנגלמן: "אני מברך על המפגשים שנערכו במסגרת יום נציב תלונות הציבור. האפשרות להגיש תלונה לנציבות תלונות הציבור היא כלי חשוב שהמחוקק העניק לכל אדם בכדי שיוכל להתלונן על עוולות ומחדלים שבהם הוא נתקל ולקבל סיוע. רבים מאוכלוסיית הגיל השלישי נתקלים לעיתים בקשיים במימוש זכויותיהם ולכן מחובתנו להפנות אליהם יותר תשומת לב, ובפרט לאחר הפגיעה הקשה שאוכלוסייה זו ספגה במהלך תקופת הקורונה. ביום הנציב השבוע, נפגשו צוותי נציבות תלונות הציבור עם מגוון קהילות שהמכנה המשותף להן הוא השתייכותן לאוכלוסיית הגיל השלישי, זאת כחלק מהגברת המודעות לנציבות ולפועלה ולהנגשתה לציבור. ככל שיותר אנשים יידעו על הכלי החשוב הזה, כך נוכל לסייע לרבים נוספים. לשכות הנציבות מעניקות שירות לציבור ברחבי המדינה, מהצפון לדרום וניתן דגש על מתן השרות בשפות שונות: עברית, ערבית, רוסית, אמהרית ואנגלית, לטובת כלל הרבדים של החברה הישראלית. אני מודה לכל המארחים שלנו בבתי האבות ובמרכזי היום בכל רחבי הארץ".

 

על נציבות תלונות הציבור

 נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה הוקמה בשנת 1971 ותפקידה לברר תלונות של כל אדם לשם הבטחת זכויותיו ולמען קידום שירות ציבורי יעיל והוגן לחברה על כלל רבדיה. בנציבות מתקבלות אלפי תלונות מדי שנה במגוון רחב של נושאים, ממימוש הזכות לדיור ועד הגנה על חושפי שחיתות. לשכות הנציבות פרוסות ב-6 משרדים ולשכות ברחבי הארץ: ירושלים, תל-אביב, חיפה, לוד, באר-שבע ונצרת וכן מקבלת קהל באתרים הבאים: כרמיאל, נצרת, אום אל פחם, מזרח ירושלים, שדרות ובקרוב גם באלעד ובבני ברק. הנציבות מעניקה שירות לכל מתלונן במגוון שפות, לצד עברית, וביניהן: ערבית, אמהרית, רוסית, צרפתית ואנגלית.

מידע על פעילות נציבות תלונות הציבור ופרטים להגשת תלונה באתר - https://www.mevaker.gov.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('143534f9-a9c1-4f71-bdcf-dd74a029bea3','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה