חברת AllCloud ועיריית נתיבות יכשירו מועמדים מהפריפריה ללא ניסיון לתפקידי הייטק

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a0fd0770-d6c1-4cca-adae-93e0a14e5a75','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('a0fd0770-d6c1-4cca-adae-93e0a14e5a75','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33743,'Image','');},7]]);})

התכנית, שהחלה כבר ב-2019 על ידי AllCloud ועיריית נתיבות, תיושם השנה בשיתוף עם שירות התעסוקה, וקרן רש"י, ותאפשר למועמדים המתאימים מנתיבות לקחת חלק בהכשרה מעשית ביישום מערכת Salesforce. הקורס יסובסד על ידי AllCloud ועיריית נתיבות כחלק מקול קורא שהוציא השירות, והוא יוכר כקורס של שירות התעסוקה. בוגרי הקורס שיעברו בהצטיינות, יוכלו להשתלב ב- AllCloud

חברת AllCloud, ספקית פתרונות הענן המובילה בישראל, מכריזה על המשך תוכנית הכשרת מנהלי מערכות Salesforce לתושבים מהפריפריה. התוכנית, שנבנתה בשנתיים האחרונות ביחד עם עיריית נתיבות ובשיתוף שירות התעסוקה וקרן רש"י במסגרת מיזם Workit, פותחה במיוחד עבור תושבי העיר כחלק מתוכנית הכשרה ושילוב הפריפריה בהייטק הישראלי, זאת לאור צמיחת התעשייה בשנים האחרונות בכלל והביקוש הגובר לתפקיד בפרט. AllCloud ועיריית נתיבות מממנות את עלות הקורס, שיוכר על ידי שירות התעסוקה.

 תכנית ההכשרה שתחל החודש ותתקיים בנתיבות תמשך חצי שנה, כאשר התוכנית מורכבת משלושה חודשים של לימוד מערכת ה- Salesforce, חודשיים של הכשרה מעשית עם מנהלים מחברת AllCloud וחודש של ליווי פרויקטים והכנה למבחן מסכם. התכנית תתמקד ביישום מערכת Salesforce ויכלול קורס מנהלי מערכת, פרקטיקום והתמחות בחברת AllCloud בנוסף לתעודת הסמכה רשמית (בינלאומית) מטעם חברת Salesforce.  הייחודיות בקורס זה לעומת אחרים טמונה בעובדה כי חלק עיקרי בהכשרה מוקדש ליישום פרקטי של התפקיד – יתרון שקיים בזכות העובדה כי הקורס יועבר על ידי עובדי AllCloud, שיוכלו לשתף את עבודתם מקרוב.

קרדיט צילום: Allcloud

בוגרי התוכנית שיעברו את מבחן ההסמכה יקבלו תעודת Salesforce Certified Administrator שתקנה להם קרש קפיצה משמעותי אל תוך עולם ה"סיילספורס אדמין", תפקיד של ניהול המערכת עבור הלקוח. כחלק מהתפקיד אחראי מנהל המערכת על תפקוד רציף ותקין של המערכת, יעילות מקסימלית, תכנון נאות, קבלה ויישום של דרישות משתמשים, אסקלציות של דרישות מורכבות ועוד. תפקיד אדמין המערכת כולל עולם שלם של מערכות מידע, ולא בהכרח סיילספורס, ומהווה אבן דרך משמעותית בקריירה של מערכות מידע והיי טק.

רונית רובין, נשיאת  EMEAב- AllCloud: "כחברה שרואה תרומה לקהילה כערך חשוב ועליון, AllCloud שמחה להמשיך את שיתוף הפעולה עם עיריית נתיבות שיעניק למועמדים מהפריפריה את האפשרות לקחת חלק בפרויקט שעתיד לשנות את חייהם המקצועיים בפרט, ואת חייהם בכלל".

נועה שומרוני גל, VP HR ב- AllCloud: "במסגרת הפרויקט אנחנו מקיימים הכשרה ייחודית מסוגה לתפקידי הייטק עבור אוכלוסיות מגוונות שאינן נגישות לכלים אלו בדרך כלל.  בסיום הקורס, אלו שיעברו את המבחן בהצטיינות יוכלו להשתלב ב-AllCloud, ובכך לבצע דריסת רגל ראשונית בעולם ההייטק".

איתן פונד מהאגף לתכנון אסטרטגי בנתיבות: "הגעתה של חברת AllCloud מסמנת עידן חדש של חדשנות והיי-טק בעיר. הגעתה של החברה, עתיד לייצר את "אפקט הדומינו" כאשר יגיעו חברות נוספות בעקבותיה לנתיבות, עד לבנית אקו-סיסטם של חדשנות והיי-טק בנתיבות.  המעבר של "ההיי-טק" דרומה ובפרט לנתיבות הוא רק שאלה של זמן. העיר נתיבות גדלה, האוכלוסייה מתחזקת, וכוח האדם האיכותי בעיר זקוק למשרות אשר עומדות בקנה אחד עם היכולות הגבוהות שלהם. אין שום סיבה שתושבי העיר יסעו כל בוקר לעבוד בתל אביב, אפשר וצריך להשאיר את כוח האדם האיכותי אצלנו בבית. אנחנו מודים לחברת AllCloud ולשותפים ומזמינים חברות נוספות להיות חלק מתהליך ההיסטורי שמתחיל כאן ועכשיו בנתיבות".

קרדיט צילום: Allcloud

רמי גראור מנכ"ל שירות התעסוקה: "זוהי בשורה היסטורית, שישים ושש שנה מאז עלתה נתיבות על מפת ישראל היא עולה כעת לראשונה על מפת ההייטק. שוק העבודה עובר תהליכי שינוי כבירים בשנים האחרונות, שמשבר הקורונה רק האיץ. מי שלא ייענה לרוחות הזמן, הדורשות כישורים דיגיטליים ונכונות ללמידה מתמדת לצד העבודה, יישאר מאחור. נתיבות לא נשארת מאחור, היא הולכת קדימה. אני מברך על שיתוף הפעולה עם עיריית נתיבות וקרן רש"י, ומודה לחברת AllCloud  שהרימה את הכפפה והייתה לחלוצה בהבאת בשורה ההייטק לנתיבות ובטוחני שהיא רק הסנונית הראשונה".   

יעל בלה אבני, סמנכ"לית תכניות בקרן רש"י: "פתיחת שלוחת AllCloud בנתיבות מהווה סמן דרך משמעותי לקידום תעסוקה איכותית בפריפריה. אנחנו בקרן רש"י במסגרת מיזם Workit עם שירות התעסוקה ובשיתוף עיריית נתיבות, פועלים לסייע להרחבת ההזדמנויות בפריפריה הישראלית מתוך הבנה שיש צורך להגדיל את היצע המשרות באזורים המרוחקים מהמרכז בהתאמה לעולם התעסוקה המשתנה ועל מנת לקדם מוביליות חברתית כלכלית לתושבי הפריפריה. השילוב בין סניף של החברה בנתיבות לבין משתתפים מהעיר עצמה מבטיח מוביליות גם לפרט וגם לקהילה והופך את נתיבות לרשות שמייצרת הזדמנויות לתעסוקה איכותית לתושביה."

 

אודות AllCloud 

AllCloud הינה החברה המובילה בישראל במתן פתרונות ושירותי ענן למגוון ארגונים וחברות בינלאומיות. החברה מתמחה בפתרונות ענן של אמזון - AWS ו – Salesforce ומציעה שירותי טרנספורמציה, הטמעה ותחזוקה בכל אחד מפתרונות ענן אלה ושירותי Data & Analytics מקצה לקצה, מתוך מטרה למקסם את הערך של פתרון זה בהתאם לאופי ולצרכי החברה.  כשותף הפלטינום הראשון והגדול ביותר של Salesforce בישראל, השותף הבכיר בישראל של  AWS, והשותף הבכיר של Snowflake, AllCloud מסוגלת לתת מענה לכל סוגי החברות והארגונים ולתמוך במקצועיות רבה בכל שלב בטרנספורמציה אל הענן החל מבניית האסטרטגיה, בניית הארכיטקטורה, ניהול ה-Data, הטמעת מערכות ועד לאינטגרציה, פיתוח מודלים מורכבים וניהול התשתיות , ועל-ידי כך להביא להשגת ביצועים גבוהים במיוחד בסביבת הענן תוך שמירה על סביבת ענן מאובטחת ויכולת אדפטציה לשינויים בתוך הארגון.


ל- AllCloud משרדים בישראל, באירופה ובצפון אמריקה. מעבר לפעילות הבינלאומית הרחבה, ל- AllCloud ניסיון של מעל ל-13 שנים והיא הוכיחה את יכולתה לנהל תהליכי טרנספורמציה ופרויקטים מורכבים במגוון רחב של חברות מסוגים וגדלים שונים .www.allcloud.io

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('76bbaf06-3909-410e-8e98-f174284dbffa','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה