חברת ההייטק המתוקשרת לייטריקס פותחת סניף חדש בבאר שבע



Lightricks פותחת מרכז מו"פ בבאר שבע ומצרפת לחברה את הצוות של חברת Codicate, העוסקת בפיתוח אפליקציות ווב וכל צוות עובדיה יצטרף לחברת לייטריקס ויהווה את הבסיס למרכז המו"פ של החברה בבאר שבע

קרדיט צילום: ריקי רחמןחברת Lightricks, המפתחת כלים ואפליקציות לעיצוב, עיבוד, עריכה ומוניטיזציה של תוכן עבור יוצרים דיגיטליים, ממשיכה להתרחב ומגייסת לשורותיה את צוות הפיתוח של קודיקייט מבאר שבע, שיהווה הבסיס למרכז המו"פ שהחברה תקים בעיר. מרכז המו״פ בבאר שבע מצטרף למרכז מו"פ בחיפה, שהחברה הקימה בשנת 2020 ואשר לוקח חלק משמעותי בשיפור וקידום המוצרים של החברה.

Codicate שהוקמה על ידי האחים אורן ואלון רוט, עוסקת בפיתוח אפליקציות ווב ועתה כל צוות עובדיה, המונה 16 מפתחים, מעצבי מוצר ואנשי אופרציה, תצטרף לחברת לייטריקס ותהווה שותפה לפיתוח פלטפורמה דיגיטלית המחברת בין יוצרי תוכן ומשפיענים לעסקים, חברות ומותגים אשר מעוניינים לקדם פעילות שיווקית-מסחרית משותפת.  

מייסדי לייטריקס. קרדיט צילום: ריקי רחמן

ד״ר זאב פרבמן, מנכ"ל לייטריקס ומייסד שותף: "החלטנו ללכת בעקבות האנשים המצוינים של קודיקייט, ולמנף את מגוריהם בבאר-שבע על-מנת לפתוח בעיר מרכז מו"פ, שיהווה בהמשך מוקד משיכה לעובדים מכל דרום הארץ. צוות קודיקייט מביא איתו ניסיון רלוונטי לכלים החדשים שהחברה מפתחת כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה בתחום כלכלת יוצרים. אנו גאים שיש ללייטריקס את היכולת להתפרש בכל הארץ, ובכך להיחשף לאנשים מצויינים מצפון ועד דרום, לשתף פעולה עם מוסדות אקדמיים בסביבה, וכן לתרום להתרחבות האקו-סיסטם של ההיי-טק הישראלי".

אלון רוט, מנהל צוות הפיתוח בלייטריקס באר-שבע: "החיבור עם לייטריקס הרגיש לנו מאוד טבעי מהרגע הראשון, אנחנו חולקים את אותם ערכים ומדברים באותה השפה. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה הזה יניב הישגים ואתגרים חדשים, תוך ניצול הידע והניסיון הרב של הצוות שלנו. אנו שמחים וגאים על כך שלייטריקס שותפה לחזון שלנו לפיתוח ההייטק בנגב ובטוחים שההון האנושי שקיים כאן יתן רוח גבית משמעותית לצמיחתה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה