הכר את הסטודנט

$(function(){setImageBanner('bfb1f68c-c6c5-49e0-87e7-083ffe871872','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

הקשר בין העיר באר שבע לבין הסטודנטים החיים בעיר, משמעותי עבור עסקים רבים שנהנים מהמעורבות הגדולה שלהם בעשייה המקומית. גם השבוע אנחנו ממשיכים לצלול ולהכיר את הפנים שמאחורי "החוויה הסטודנטיאלית" בעיר, והפעם - הכירו את עומר אוזן

עומר אוזן. קרדיט - צילום פרטי

בת כמה?

''25''.

מאיפה?

''במקור מלהבים, היום חיה על סוג של קו באר שבע להבים. חלק מהזמן ישנה אצל ההורים וחלק מהזמן, במיוחד בימים שנשארים עד מאוחר בסטודיו, יחד עם בן הזוג שלי ביחידת דיור שלו בבאר שבע''.

לאיזה תואר את לומדת?

''שנה ב' בתואר ראשון באדריכלות, במכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון''.

מה משך אותך לבחור בתואר הזה, במקום בו בחרת ללמוד?

''בתור מי שנולדה וגדלה פה בדרום, אף פעם לא קסם לי לעשות מעבר למרכז, בטח לא לצרכי לימודים. זו בד"כ תקופה שאתה רוצה להשקיע בלימודים שלך ולא להתחייב על חוזים אסטרונומיים ולהיות כל היום ברדיפה על איך ממנים גם את המחיה היקרה וגם את הלימודים. מגיל צעיר הייתי על התפר שבין מקצוע ריאלי למקצוע הומני עם דגש על היצירתיות, ותחום האדריכלות מאוד עניין אותי. מצד אחד יש מקום המון ליצירה, עיצוב וגם חשיבה מחוץ לקופסא, מצד שני כדי לממש את כל הפנטזיות חייבים להיות בעלי רקע ממשי של הנדסת מבנים''.

''הדבר השלישי שליווה אותי הוא העובדה שרציתי מקום שנותן יחס יותר אישי, משפחתי כזה שדוחף אותך להצליח בלימודים ובכלל בשוק העבודה אחר כך. המשפחה שלי, חלקם בוגרי המכללה, ידעו לספר שזה בדיוק המקום עבורי - אז ידעתי שזה המקום בשבילי. לשמחתי בדיוק כשהחלטתי להתחיל ללמוד שמעתי על פתיחת בית הספר לאדריכלות במכללה, משם הכל הסתדר. אם לא כנראה הייתי הולכת על הנדסת בניין בתור המקצוע הכי קרוב לאדריכלות''.

מה דעתך על באר שבע?

"אני מאוד אוהבת את העיר באר שבע שהתפתחה בשנים האחרונות בצורה מהירה מאוד. כמי שגדלה פה באזור וחיה את העיר גם כתושבת אבל גם כמי שמגיעה מיישוב סמוך אני מאוד נהנית בחודשים האחרונים לגור בעיר בה הרבה יותר קל. אין לי צורך לקום מוקדם ולנסוע לעיר כל בוקר וגם הכל הרבה יותר מהיר ונגיש. כמובן שכל סטודנט שמגיע מעיד כי שמע על החיים הסטודנטיאליים שיש בבאר שבע שהם יתרון עצום. הרבה מקומות בילוי נפתחו בשנים האחרונות ויש יותר מקומות שאפשר לצאת לבלות בהם בערב. זה חשוב שיש לנו מקום לפרוק ולהתנתק קצת מהיום שעובר עלינו''.

''אחת הנקודות שצריכה להשתפר היא כמובן תחושת הביטחון האישי. זה לא אומר שבאר שבע היא עיר מפחידה ושיש בה הרבה אירועים אבל בסוף זה מסתכם בתחושה אישית של התושבים ואם מישהו מרגיש בחוסר ביטחון זה אומר שיש צורך לשפר את הנושא''.

עומר ובן זוגה. קרדיט - צילום פרטי

איפה את מבלה?

''אני מאוד אוהבת לשבת בברים השכונתיים שנפתחו על מצדה. אפשר לשבת שם עם חברים שגרים בסביבה וגם כאלה שמגיעים מאזורים יותר מרוחקים ולהרגיש בבית. אני גם מאוד אוהבת לראות סרטים, אז יש סיכוי לא רע שתתפסו אותי בקולנוע''.

מה הדרינק שלך?

''אני בחורה של קוקטיילים, פחות בירות ויין ותמיד מוצאת את הקוקטייל המתוק הזה שסוגר את הפינה טוב, לדוגמא קוקטייל אבטיח בבר הפרינדס שעל מצדה''.

ואוכל?

''וואו... בוא נלך על המבורגר וכנפיים של הספריה''.

איך את ברשתות חברתיות?

"בגדול הרשת הפעילה שלי זה אינסטגרם, שעקפה את פייסבוק וסובבת יותר בויזואליה. אני בעיקר מעלה תכנים מהלימודים על עבודות שהכנו ומודלים שאנחנו מדפיסים בתלת מימד. זה עדיין ראשוני אבל זה יכול להיות מאוד נחמד להראות את העבודה שלנו. אני יודעת גם שהעובדה שאני מעלה הרבה תוכן על הלימודים באדריכלות זה מסקרן אנשים שאומרים לי שהם לא הכירו את בית הספר החדש ושואלים עליו ואיך הלימודים, ככה שזה מרגיש ממש טוב לדעת שאני יכולה לחשוף את העשייה שלנו לעזור לאנשים שמתעניינים בתחום''.

תחביבים?

''מגיל צעיר חלמתי להיות רקדנית. רקדתי עד הצבא. היום אני עדיין אוהבת לרקוד ולצאת למקומות שיש בהם מוזיקה זה עושה לי טוב על הלב. אני גם אוהבת מאוד לבשל, זו בעיני דרך מילוט מהשגרה, להכין משהו כיפי ולפנק אנשים שאתה אוהב במאפים ובינג'ים של סרטים וסדרות זה מוגדר תחביב? אם כן אז לגמרי... (צוחקת)''.

סרט או סדרה מועדפת?

''אני מאוד אוהבת סדרות ישראליות ומבחינתי הטופ של הטופ זה פאודה. אני חושבת שזו קלאסיקה ישראלית מדהימה, כי היא עשויה מעולה ובעיקר מספרת סיפור שקל להתחבר אליו''.

רווקה?

''לא. אני בזוגיות כבר תשעה חודשים''.

איך נראה עולם הדייטים הבאר שבעי?

"לא רק באר שבעי אני חושבת שהיום כבר אין "עולם היכרויות", אני חושבת שאנשים מפחדים להתחיל עם אנשים במרחב הציבורי. הכל עובד דרך אפליקציות ולרשום וידויים ברשתות החברתיות וזה קצת חבל''.

לאן יוצאים לדייטים או פעילות זוגית בבאר שבע?

"כשכבר מכירים מישהו יש לא מעט אפשרויות לצאת יחד אם זה ברים, ועד לרמת הפיקניקים בפארקים השכונתיים, שפארק הסופרים בשכונה הוא המוביל בעיר לדעתי."

בן הזוג האידיאלי בעינייך?

"אני חושבת שבן הזוג שלי היום הוא בדיוק מה שנתפס בעיני כאידיאלי. הוא הגיע ולא לחץ מדי, נתן ספייס בדיוק בתקופה שהייתי בטוחה שאני אברח מזוגיות בגלל התואר התובעני. העובדה שבן הזוג שלי היום יודע להכיל אותי ועוזר לי גם בלילות הלבנים שאני עושה כשאני יושבת על עבודות זה משהו מושלם בעיני וככה אני גם משתדלת להכיל ולתת לו את המרחב שלו."

 קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('82415e39-b14e-40b4-8001-7e9b277c9ce4','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה