הכר את הסטודנט

$(function(){setImageBanner('4b061d1b-3c8b-4141-85b3-f99644c8db10','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

הקשר בין העיר באר שבע לבין הסטודנטים החיים בעיר, משמעותי עבור עסקים רבים שנהנים מהמעורבות הגדולה שלהם בעשייה המקומית. גם השבוע אנחנו ממשיכים לצלול ולהכיר את הפנים שמאחורי "החוויה הסטודנטיאלית" בעיר, והפעם - הכירו את טל מושייב

ליד המיקרופון, טל מושייב. קרדיט - צילום פרטישנת הלימודים תשפ"ג החלה וכפי שעשינו בשנה שעברה, גם השנה נכיר לכם את הסטודנטים והסטודנטיות שמעצבים את פני העיר שלנו. השבוע פגשנו את טל שסיפרה לנו על החיים בבירת הנגב.

בת כמה?

''23''.

מאיפה את מגיעה בארץ?

''במקור מקרית גת, כיום אני גרה בבאר שבע''.

לאיזה תואר את לומדת ואיפה?

"אני לומדת תקשורת (שנה ג'), במסלול רדיו במכללה האקדמית ספיר".

מה משך אותך לבחור בתואר הזה, במקום בו בחרת ללמוד?

''מאז ומתמיד אהבתי את העולם התקשורתי, המסקר והחדשותי. זה התחיל בשנת הקבע שלי בהגנה אווירית כקצינת יח"צ. היקף התפקיד היה להפיק אירועים, ללוות ביקורי בכירים, השבעות, לדאוג להפצת הודעות תקשורתיות. השיא היה ביום חיל האוויר וקצינות יח"צ וחינוך ושם רני רהב עשה לנו הרצאה ושיתף בחיי היומיום שלו. מפה לשם, חודש אחרי אותו המפגש מצאתי את עצמי משוחררת, בחדר עם ארבעה קירות, מלא אנשים קטנים מחולקים לריבועים בתוך מסך אחד''.

''בחרתי במכללת ספיר כי קראתי המון ביקורות, והבנתי ששם אקבל את הכלים הכי טובים ומלמדים, עם עטיפה מחממת וחברת אנשים מעולה. ובאמת שנה לאחר הקורונה כשהתחלנו את הלימודים הפרונטליים אכן הרגשתי שזה זה, כמו שרציתי ודמיינתי''. 

איך חוויית הלימודים במכללה?

''השנה הראשונה הייתה בזום אבל היה בזה משהו מחבר. כולנו הרגשנו אבודים, לא מכירים אחד את השנייה ומלאים במטלות ומבחני בית וזה בעצם מה שחיבר אותנו מאוד. כשהגעתי לשנה ב' קיבלתי זעזוע קל: משנה קלילה ונעימה מהבית או מבית קפה עם חברים, אני מגיעה ארבע פעמים בשבוע (בסמסטר א' זה אפילו חמישה פעמים בשבוע, בגלל קורסים באנגלית), מתחילה ומסיימת בשעות לא שעות, מלא קורסים מעשיים ופתאום לראות מלא בני אדם שאני לא מכירה, שחלק מהם איתי בכיתה, מלא חומר לשנן וללמוד, מבחנים פרונטליים וכו'. אבל המרצים והמתרגלים מאוד תומכים והרגשתי שהם שם בשבילי. בכללי המכללה מבחינה חיצונית פסטורלית, מחממת. יש בה משהו חייכני ונעים גם ביום גשום וקודר שנגמר בתשע בערב''.

טל מושייב. קרדיט - צילום פרטי

מה דעתך על באר שבע עד עכשיו?

''עברתי לבאר שבע ממש רק לפני חודשיים. השותפות שלי מדהימות, האזור מעולה. אני מגיעה מקרית גת ואני ממש מרגישה את ההשתדלות של ראש העיר של באר שבע, לעומת העיר שממנה באתי. יש מענה לכל האוכלוסייה. העיר חיה ונושמת, לא חסר לי פה כלום (חוץ מים אבל מה נעשה), עיר צעירה, המון מקומות בילוי ועבודה לצעירים. העיקר הוא שיש מענה לצעירים ולסטודנטים. עשיתי החלטה נכונה בשביל החוויה הסטודנטיאלית שלי''.

את חושבת להישאר בעיר אחרי הלימודים?

''יכול להיות שכן, למרות שאני לא בטוחה לגמרי הפאן המקצועי. החיסרון בבאר שבע ובדרום בכלל הוא שכל העבודות של אנשי התקשורת לרוב הוא במרכז, וזה מצריך ממך לקחת בחשבון את הנסיעות שכרוכות בזה. אבל מצד שני השכירות כאן נורמלית, יש פה אווירה טובה וצעירה שעושה חשק להישאר''.

איפה את מבלה בבאר שבע?

''בברים, מסעדות, בתי קפה, פארק הסופרים, חדר כושר, מסיבות סטודנטים''.

מה הדרינק שלך?

''משתנה - פעם ג'ין וטוניק או קוקטייל ובפעם אחרת בירה מתוקה כלשהי''.

ואוכל?

''מתה על סושי''.

איך את ברשתות חברתיות?

''פחות מתחברת לפייסבוק, אבל לגמרי חיה באינסטגרם ובטיקטוק''.

רווק? במידה וכן, איך נראה עולם הדייטים הבאר שבעי?

''יש לי בן זוג''.

בן הזוג האידיאלי בעיניך?

''שיהיה אדם טוב, עם לב ענק. יבין אותי ויהיה שם בשבילי. שותף מהמם ואמיתי להמשך החיים. חברות חזקה זה הבסיס להצלחה''.

לסיום, כשיש לך זמן פנוי לעצמך בבית, יש איזה סרט או סדרה מעודפת?

מעדיפה יותר לבלות עם הסביבה והמשפחה שלי, אבל אם כבר יש לי זמן אז אשים לי פרק של לוציפר''.

קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('be4defce-63e1-4543-b3cf-bb2f92627603','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה