הכר את הסטודנט



הקשר בין העיר באר שבע לבין הסטודנטים החיים בעיר, משמעותי עבור עסקים רבים שנהנים מהמעורבות של הסטודנטים בעשייה המקומית. גם השבוע אנחנו ממשיכים לצלול ולהכיר את הפנים שמאחורי "החוויה הסטודנטיאלית" בעיר, והפעם - תכירו את ריגל לוי

ריגל לוי. קרדיט - צילום פרטי

בן כמה?

"26".

מאיפה?

"במקור מקיבוץ כברי, אי שם ליד נהריה וכיום אני גר בבאר שבע".

לאיזה תואר אתה לומד?

"פסיכולוגיה וכלכלה".

מה משך אותך לבחור בתואר הזה, במקום בו בחרת ללמוד?

"התחלתי דווקא ב"איפה ללמוד" ולא ב"מה ללמוד". בת דוד שלי דוקטורנטית בבן גוריון והיא עשתה לי טיזינג בערך עשר שנים על לבוא לכאן ללמוד. היא תמיד הייתה מציינת בשיחות 'שכיף פה ויש אווירה סטודנטיאלית מגניבה'. היא אכן צדקה."

"לגבי הלימודים, חיפשתי תחום שנמצא "במקום טוב באמצע" בין הומאני לריאלי וגם כאן אני חושב שקלעתי לא רע. הנושא של כלכלה ופסיכולוגיה והשילוב שלהם ביחד, זהו תחום שמעניין אותי ולדעתי רלוונטי לכל בן אדם."

איך חוויית הלימודים באוניברסיטה?

"בגדול. אני יכול לומר שאני מאוד שמח. נכון, יש כל מיני דברים שהייתי משנה או נושאים שהייתי נותן להם יותר דגש בשיעורים. גם הייתי משנה קצת את שיטת הבחינות ונותן יותר מקום להתנסות מעשית, לפחות בתחומים שאני לומד. אבל ככה לפחות יהיה לי מה לתקן אם יום אחד אהיה מרצה (צוחק)".

הגיע לב"ש בעקבות עצה של בת דודתו. קרדיט - צילום פרטי

מה דעתך על באר שבע עד עכשיו?

"התופעה של באר שבע, שהיא בגדול העיירת קולג' היחידה בישראל, היא עניין מאוד ייחודי ויוצא דופן. אני חושב שהאפשרות לגור בזול וקרוב לאוניברסיטה יוצרת איזשהו מרקם חיים מאוד כיפי ונוח וגם יעיל. כסטודנט שגר פה רק שלוש שנים, מאוד כיף לי לראות גם איך העיר גדלה, מתפתחת ומשתפרת כל הזמן. רק צריך להשקיע עוד קצת בנראות במקומות מסוימים ולהוסיף חוף ים".

אתה חושב להישאר בעיר אחרי הלימודים?

"זאת שאלה שאני מתלבט עליה הרבה בזמן האחרון. האמת היא שיש סיכוי שאני אשאר בעיר, אבל זה תלוי באופציות שיהיו לי בכל הקשור ללימודים בהמשך וכמובן לעבודה והחברים שיהיו לי כאן. בעתיד היותר רחוק והבורגני שלי, אעדיף לחיות במקום יותר שלו ופסטורלי, כמו קיבוץ או מושב."

איפה אתה מבלה בבאר שבע?

"אני מאוד אוהב את הגיזה ואת והפולה, וכמובן את פארק הסופרים שאין יום שאני לא מגיע אליו בשביל לשבת בבית קפה, לטיול עם הכלבה או אפילו סתם לספוג קצת דשא. אני שמח שיצאה לי ההזדמנות לנצל את המגורים בבאר שבע גם קצת כדי לטייל במדבר במהלך השנים. אני אוהב לנסוע בעיקר לברכת צפירה, עין ירקעם, גב ימין וכו'. מדובר בטבע מדהים, שאפילו לא כל כך רחוק מכאן.

מה הדרינק שלך?

"אני מאוד אוהב את בירה מלכה, גם כי היא ממש טעימה וגם בגלל פטריוטיות של הצפון (הבירה במקור מקיבוץ יחיעם)."

ואוכל?

"אני טבעוני, אז לא כדאי לשאול אותי על אוכל. אם בכל זאת שואלים, אז אני ממליץ על "סיפורו של פלאפל" ברינגלבלום ועל "צ'לל" בעיר העתיקה שעושים אוכל אתיופי ממש טעים."

איך אתה ברשתות חברתיות?

"אני די בינוני בקטע הזה, יש לי רק פייסבוק. לרוב אני משתתף פסיבי, אחת לכמה חודשים אני מעלה דברים שכתבתי וזהו בגדול."

רווק? במידה וכן, איך נראה עולם הדייטים הבאר שבעי?

"האמת שהכרתי את בת הזוג שלי בלימודים, והיום אנחנו גרים יחד באושר עם גורת נחייה מתוקה בשם דוטי. היינו ידידים טובים לפני שהתחלנו לצאת, אז אני יכול להגיד שהמקום הכי טוב לדייטים בבאר שבע זה למידה ביחד למבחנים".

בת הזוג האידיאלית בעיניך?

"ספונטנית רגישה ובעלת חוש הומור".

לסיום, כשיש לך זמן פנוי לעצמך בבית, יש איזה סרט או סדרה מעודפת?

"השנה אני וחברה שלי עשינו מרתון של הסדרה - "שובר שורות" מהתחלה עד הסוף. כשסיימנו, ראינו את הסרט ההמשך שיצא ואת סדרת הבת - "סמוך על סול", גם מההתחלה עד הסוף. זה אמנם לקח לנו כמה חודשים טובים, אבל זה היה פרויקט מאוד כיפי."

ריגל לוי. קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה