"הזדמנות לנשים מוכשרות לעבודה שיש בה יצירה ואפיקי צמיחה"

$(function(){setImageBanner('9e95f2d5-a341-4e2e-850f-cd9da8f01ba5','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

עשרים נשים מירוחם יוכשרו כמעצבות אתרים על פלטפורמה של WIX, ובסיום ההכשרה תעניק להם התמחות בשכר ותעסוקה. מדובר בתוכנית ייחודית של ארגוןTribe - טרייב פלטפורמה להעצמה, בשיתוף ארגון ארץעיר ומרכז הזדמנות ירוחם. קרן גוז לוין מנהלת תחום תעסוקה בארגון ארץעיר: "יש פה הזדמנות לחברות ממרכז הארץ להרוויח הון אנושי מוכשר מהפריפריה ולקחת חלק במשימה הלאומית של צמצום פערים חברתיים"

הקורונה לימדה אותנו שאפשר לעבוד גם מרחוק, וזוהי ההזדמנות לעשות שינוי תפיסה במודל התעסוקה הנוכחי, אשר כיום מציע משרות איכותיות בעיקר באזור המרכז. ארגון ארץעיר מציע מודל חדש להנגשת הזדמנויות תעסוקתיות איכותיות בפריפריה, ובשבוע שעבר נפתח פיילוט ראשון מסוגו של המודל בירוחם, בתוכנית Tribe פלטפורמה להעצמה להכשרת מעצבות אתרים.

טרייב הוא ארגון חברתי המעניק לנשים הכשרה ותעסוקה בתחום עיצוב ובניית אתרים, ומשמש בעבורן פלטפורמה מעצימה לצד בניית קהילה תומכת המייצרת שייכות ומעטפת חברתית. המסלול לא דורש ידע בתכנות או הכרות עם מחשב, והוא כולל ארבעה חודשי הכשרה, לאחריהם ארבעה חודשי התמחות בשכר על פי פרויקטים ובסיומם הבוגרות יועסקו בטרייב סטודיו ממתחם העבודה שבירוחם.

באדיבות ארץעיר

התוכנית, שהינה שיתוף פעולה של ארגון ארץעיר, טרייב פלטפורמה להעצמה, מרכז הזדמנות ירוחם, מועצה מקומית ירוחם, קרן נס, קרן סמואלי, קרן בראווארד, קרן יפה לונדון יערי ויוזמת עובדים ביחד, נועדה לייצר הכשרה ותעסוקה בתחום בנייה ועיצוב אתרים כמו גם חשיפה לתחום הטכנולוגיה והאונליין, חקירה ובנייה של חוזקות לטובת מיצוי יכולות ובניית קהילת נשים תומכת ומעצימה. המשתתפות בתוכנית יקבלו את כל מה שיצטרכו כדי לצאת לדרך החל ממחשב נייד ועד לחלל עבודה חדשני.

"בארץעיר אנחנו מנסים לשפר את איכות החיים בפריפריה. אנחנו מבינים שהתעסוקה זה הבסיס ומאמינים שלכל אחד יש זכות לתעסוקה איכותית. לצורך כך צריך מגוון של הזדמנויות תעסוקתיות וזה מה שחסר בפריפריה לכן שמחנו לחבור לטרייב פלטפורמה להעצמה ולגייס עוד שותפים על מנת להביא את בשורת התעסוקה מרחוק לדרום", אמרה קרן גוז לוין מנהלת תחום תעסוקה בארגון ארץעיר, "משרות איכותיות רבות יכולות בקלות להתאים למודל העסקה מרחוק, ולהציע תעסוקה איכותית לאנשים בפריפריה שלא רוצים או יכולים לבלות שעות בכבישים. יש פה הזדמנות לחברות ממרכז הארץ להרוויח הון אנושי מוכשר מהפריפריה ולקחת חלק במשימה הלאומית של צמצום פערים חברתיים".

באדיבות ארץעיר

טלי סימונס, מייסדת שותפה ומנכ"לית טרייב פלטפורמה להעצמה הוסיפה "אנחנו רואים שעולם העבודה החדש ובמיוחד במקצועות ההייטק זקוקים לעובדים מסוג חדש: עובדים עם מוח גמיש, מוטיבציה גבוהה ורצון לשייכות. אלו הן התכונות המרכזיות במשתתפות שלנו. את כל שאר המרכיבים כמו ידע, ניסיון ותמיכה בתהליך אנחנו מספקים. ובסוף אנחנו מקבלים את העובדות הכי טובות שמעסיק יכול לבקש. החזון שלנו הוא להכניס למרכז העשייה בתחום הטכנולוגיה והאונליין, נשים שעד כה היו בשוליים של החברה וחיכו להזדמנות לממש את הפוטנציאל האדיר הטמון בהן".                          

"ירוחם נמצאת בתהליכי פיתוח כלכלי מואצים, שמטרתם גיוון תעסוקתי, מבוסס טכנולוגיה", אמרה טל אוחנה, ראשת העיר ירוחם, "אנחנו רואים במיזם טרייב הזדמנות משמעותית לנשים מוכשרות, מכל הקהילות, לעבודה שיש בה יצירה וחשיבה, אפיקי צמיחה ושכר ראוי. תודה לכל השותפים שהביאו ליציאה לדרך".

השותפים לתכנית, באדיבות ארץעיר

בתמוה מימין לשמאל: עדי דהן מנהלת מרכז הזדמנות בירוחם, אסף אביסרור רכז הכשרה מקצועית ופיתוח כ"א בירוחם, אבי ורשבסקי מנהל מרכז מיינדסט בירוחם, טלי סימונס מנכ"לית טרייב, עדי רוזנברג מנהלת תכנון אסטרטגי בעיריית ירוחם, קרן גוז לוין מנהלת תחום תעסוקה בארגון ארץעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('10a7e6a6-d731-4f92-b938-6aa620e8b9e3','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה