"אנחנו החברים הכי טובים אחד של השני"

$(function(){setImageBanner('4036bbbc-a8ea-4762-a414-4c1c349f05bc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

לכבוד ט"ו באב, חג האהבה שאנו מציינים היום, נכיר לכם את הזוג הבאר שבעי שעובד יחד בעסק המשותף. אורית ומשה אבקסיס עובדים יחד במשרד עורכי הדין שהקימו ומאמינים שהחברות ביניהם היא הבסיס לזוגיות המוצלחת בתוך ומחוץ למשרד

"אני במקור מערד ומשה מדימונה, הכרנו לפני 18 שנה, אז עבדנו יחד במלון בים המלח. משה עבד שם בתור בל בוי ואני הייתי פקידת הזמנות לקבוצות. התחלנו לצאת ומאז אנחנו יחד, נשואים 13 שנה", סיפרה ל'באר שבע נט' אורית אבקסיס. 

היום אנו מציינים את ט"ו באב, חג האהבה הישראלי! לכבוד המאורע נכיר לכם את הזוגות שחיים יחד ומנהלים עסק תוך התמודדות עם משבר הקורונה. ולצד כל זה, מצליחים לצלוח את המשברים ולשמור על הזוגיות והאהבה. שוחחנו ב'באר שבע נט' עם אורית ומשה אבקסיס, מגשרת ועורך דין, שנשואים 13 שנים ועובדים יחד בשנים האחרונות במשרד המשותף  שהקימו. השניים הכירו לפני 18 שנים ויש להם שני ילדים בגילאים 8 ו-6.

"הקמנו את המשרד לפני חמש שנים, משה יצא לעצמאות ולקח לנו שנה שנתיים להיכנס לעסק ומאז אנחנו עובדים יחד. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו עובדים יחד, יצא לנו לעבוד יחד בתחילת הקשר וידענו שאנחנו צוות מוצלח", סיפרה אורית. לאחר שצבר ניסיון מקצועי ואקדמי ולקוחות נאמנים, משה פתח משרד עורכי דין עצמאי, בו עובד עם אורית שעוסקת בגישור, כשהיא גם אמונה על הניהול הכולל של המשרד. מעבר לעשייה השוטפת שלהם, השניים גם מעניקים ייעוץ משפטי בהתנדבות לקבוצת המחאה "אני שולמן" ולעסקים שנקלעו למשבר בעקבות הקורונה.

בעיני משה ההצלחה שלהם לאורך השנים נובעת מהביחד שלהם. הוא מסביר: "אני לא מכיר אופציה אחרת. לכל אחד באופן פרטני יש יכולות גבוהות אבל היכולת להגיע למקסימום תוצאות ולהישגים היא בשילוב של שנינו יחד. כל פעם אני אומר לאורית שעצם הנוכחות שלה במשרד הופכת את האווירה ליותר רגועה ובטוחה, ליותר טובה".

אורית ומשה אבקסיס, צילום פרטי

איך עברה תקופת הקורונה? כעסק מקומי, עד כמה המשבר פגע בכם?

אורית: "מצאנו את הדרך להמציא את עצמנו מחדש בקורונה, זה משהו שאנחנו חזקים בו מבחינה זוגית. ישבנו בבית ועשינו סיעור מוחות יחד. אנחנו אוהבים לחשוב יחד והרבה פעמים משלימים אחד את השני בקו המחשבה. רוב העבודה בתקופה הזו הייתה בדיגיטל, ברשתות החברתיות, בפגישות בזום. מצאנו את הדרך להמשיך את העבודה של המשרד ולעלות אותו לתודעה בימים אלה".

משה: "היה לנו זמן לחשוב וברגע הזה אתה מתפנה לחשוב על דברים יצירתיים. למשל פתחנו קבוצה בפייסבוק לעסקים שנתנה מענה ברמה היומיומית לשאלות משפטיות שנולדו כתוצאה מהמשבר. פרסמנו בפייסבוק שאלות שחזרו על עצמן ונתנו להן מענה. כתוצאה מזה קיבלנו הרבה תגובות על כמה שזה מסייע לעסקים".

אתם מעניקים ייעוץ לעסקים שנקלעו למשבר בקורונה, חשוב לכם לתמוך בעסקים מקומיים כמוכם?

משה: "לפני כמה חודשים הבנו שאנחנו לא יכולים לעמוד מהצד. לכן כמו כל דבר שאנחנו נכנסים אליו, עשינו את זה בצורה יסודית וחזקה. אני היועץ המשפטי הארצי של תנועת "אני שולמן" ונותן מענה משפטי לעסקים מכל הארץ בהתנדבות. כתפיסה שלי זה משהו שהיה מתבקש, העסק הזה צריך לתרום לעסקים שתורמים לו. חשוב לנו להציע שירותים שניתנים בדרך כלל בשכר, ללא עלות לאנשים שידם אינה משגת. חשוב לנו לתת מעצמנו לקהילה".

כבני זוג שגם עובדים יחד אתם נמצאים רוב הזמן אחד עם השני, איך מצליחים לשמור על הזוגיות? איך מתמודדים עם המשברים?

אורית: "צריך לאהוב להיות יחד, אני ומשה אוהבים לעבוד ולהיות יחד. זה מתחיל אפילו בדברים הקטנים של להביא אחד לשני קפה בבוקר במשרד ולצאת לארוחות צהריים משותפות. כשבאים הביתה לעשות הפרדה מהעבודה... אנחנו צוות, הדבר הכי כיף לעבוד ביחד זה שיש לנו ערך אחד כלפי השני. הוא צריך אותי בעבודה ואני אותו, הוא השותף המלא שלי לכל דבר. יש לנו את השגרה של העבודה ואנחנו מוצאים גם זמן לעצמנו. בעיני אחת ההנאות הגדולות בחיים היא ההזדמנות לעבוד עם האדם הכי קרוב אליי, זה מדהים ונותן ערך גבוה לחיים המשותפים".

משה: "אחד מהדברים הכי חשובים הוא שבסופו של יום, הבסיס של הזוגיות שלנו זה החברות. אנחנו החברים הכי טובים אחד של השני".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7de74a99-ca1b-410c-88a6-4d340fe924b9','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה