8 טיפים לאחסון נכון של נעלי נשים

$(function(){setImageBanner('e96f7e33-cd74-48d0-aa8d-7980abbafd68','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

לפעמים מה שעושה את כל ההבדל בין נעל הרוסה לנעל שנראית "כמו חדשה" (למרות ששכבה שנתיים וחצי בארון), זה בסך הכול טיפ קטן אחד שפספסנו. במאמר שלפניכן תמצאו שמונה כאלה...

Pixabay

בסרטה התיעודי, "God Save My Shoes", עוסקת הבמאית ג'ולי בנסרה, במערכת היחסים המורכבת שבין נשים לנעלי העקב שלהן. אחת הדמויות המרתקות ביותר בסרט היא שחקנית הפוקר המקצועית בת' שאק, המחזיקה באוסף של יותר מ-1,200 נעלי עקב המסודרות בארבעה חדרי ארונות. יתכן שאוסף מרשים כל כך הוא לא בדיוק משאת הנפש של כל אחת מאיתנו. לעומת זאת יש שיגידו שמה שמפריד בינינו לבין נשים כמו שאק או אימלדה מרקוס לצורך העניין, הוא בסך הכול אמצעים וחוסר בושה.

האמת כהרגלה מסתתרת אי שם באמצע. מה שבטוח זה שחלק ניכר מהנשים מתחזקות כמות זוגות נעליים שבקלות הייתה יכולה למלא מספר מדפים בחנות הנעליים הקרובה לביתן. למעשה בימינו קל מאי פעם לטפח אוסף נעליים לתפארת, בין היתר הודות לנוחות שברכישת נעליים אונליין באתרים של חברות מובילות כמו בי יוניק לדוגמה.

לכן השאלה שצריכה להישאל היא לא מה פשר המשיכה או סוד הקסם של נעלי נשים אלא כיצד ניתן לאחסן את הזוגות היקרים באופן הטוב ביותר על מנת שיזכו לחיים כמה שיותר ארוכים. ובנושא הזה בדיוק נעסוק במאמר שלפניכן, הכולל שמונה טיפים שימושיים לאחסון נכון וחכם של נעליים לנשים.

1 - הסוד לאיתור זריז של נעליים

יש משהו קסום בקופסאות הנעליים השקופות שמאפשרות לנו להגן על הנעליים מאבק, מבלי שנצטרך לפתוח אותן אחת אחרי השנייה כדי למצוא את הזוג שבמקרה מתחשק לנו לנעול. אם לא מתחשק לכן להוציא יותר מדי כסף על קופסאות שקופות אבל עדיין חשוב לכן לאתר את הזוג המבוקש בקלות, הנה לכן טריק גאוני: כל שעליכן לעשות זה לצלם את הנעליים, להדפיס את התמונות ולשדך לכל קופסא את התמונה המתאימה.

2 - ניצול אופטימלי של הקופסה

את הטיפ הראשון אפשר לקחת צעד אחד קדימה – בחלק הקדמי של הקופסה הניחו זוג נעלי קיץ, בצד השני הניחו זוג נעלי חורף. בהתאם שדכו את התמונה של נעלי הקיץ בצד המתאים וכנ"ל לגבי התמונה של נעלי החורף. כעת תוכלו בחילופי העונות פשוט לסובב את הקופסה כך שהנעל המתאימה לעונה היא זו שתהיה נגישה יותר. מדובר על יופי של דרך לחסך במקום ולייעל את סידור הארון לקראת העונה הקרובה.

3 - יציבות היא שם המשחק

אם יש משהו שאף נעל לא אוהבת, הרי שמדובר בשינויי טמפרטורה קיצוניים. לכן מומלץ מאוד שלא לאחסן את הנעליים במחסן לא מאוורר או במרתף למשל, בדגש על כאלו שקופאים בחורף ובוערים בקיץ. שינויים קיצוניים בתנאי האקלים עשויים לגרום נזק לחומרים שמהם מיוצרות הנעליים ובטווח הארוך לגרום להן להתעוות. מעבר לזה חשוב שלא לאחסן את הנעליים באזור החשוף לשמש ישירה.

4 - נעליים ממולאות

דרך טובה לשמור על הצורה המקורית של נעלי נשים שצפויות לבלות בארון חודשים ארוכים, היא למלא אותן בנייר טואלט או כל נייר דק אחר (מלבד עיתונים שסתם יטנפו את הנעל). הנייר ימנע קריסה של הנעל וישמור על הצורה המקורית שלה לאורך זמן. טיפ זה שימושי במיוחד כשמדובר במגפיים כמובן.

5 - בקבוק בלי פקק

מעוניינות לשמור על המגפיים המהממים שלכן במצב חדש, גם אם אתן נועלות אותן לעיתים נדירות יחסית? הניחו כל אחד מהמגפיים על בקבוק יין, כשהעקב כלפי מעלה. לפני ה"הסבה המקצועית", חשוב כמובן רק לדאוג לרוקן את הבקבוק ולייבש אותו היטב.

6 - אסור בתכלית האיסור

שימו לב, כי זו לא המלצה, טיפ או עצה, אלא איסור חמור ביותר – אין לאחסן נעליים כשהן רטובות, לחות או אפילו רק טיפ טיפה לחות. מדובר במתכון לריחות קשים במיוחד ולכן חשוב לייבש את הנעליים היטב לפני שמעבירים אותן לאחסון ועל אחת כמה וכמה כשמדובר באחסון לטווח ארוך. בהקשר זה נציין כי תמיד עדיף לבחור בייבוש טבעי באזור מאוורר תוך הימנעות משימוש במייבש שיער, תנור חימום וכד'.

7 - בשבחי הסיליקה ג'ל

סיליקה ג'ל הוא חומר סופח לחות שיכול לסייע רבות בהארכת תוחלת החיים של הנעליים שלכן. את שקיות הנייר הקטנות שמכילות סיליקה ג'ל תמצאו לרוב בקופסאות של נעליים חדשות ולכן בפעם הבאה שאתן רוכשות זוג חדש, במקום לזרוק את השקיות לאשפה, פשוט הכניסו אותן לנעליים שלא נמצאות בשימוש. 

8 - גם להן מגיע לנשום

כל מוצרי העור באשר הם ובכלל זה מגפי, סנדלי ונעלי עור, יודו לכן מקרב לב אם תימנעו מאחסון שלהם בתוך קופסת פלסטיק, שקית פלסטיק או כל פתרון אחסון שלא יאפשר להם לנשום.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a214a8c1-5227-42e0-b462-95d39cb61028','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה