$(function(){setImageBanner('1eb8348e-208b-46b6-acdc-682472c73376','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

הכחול משתלט הקיץ על עיצוב הבית, ומתאים בצורה מושלמת גם לבית הישראלי. מומחי העיצוב של מתחם Design+, מתחם העיצוב הגדול בדרום, מפרטים מהם כמה מגווני הכחול המרכזיים שישלטו בעיצוב הבית בקיץ הקרוב – ועולמות ההשראה שהם מביאים עימם

הקיץ הישראלי גרסת 2020 נתן את יריית הפתיחה עם גל חום שובר שיאים, והולך להיות, כך נראה, חם, דביק ומהביל עוד יותר מכל עונות הקיץ שקדמו לו. ממש כמו הקורונה- גם התחממות היא תופעה גלובלית, ועולם העיצוב הבינלאומי עומל על יצירת חללים המשרים אווירה קרירה, רגועה, ונינוחה – שיצננו, ולו במעט, את החום המשתולל בחוץ.

בתוך כך, הופך הצבע הכחול בעיצוב הבית לשחקן מרכזי. הצבע הכחול אשר ידוע בתחושה הקרירה והשקטה שהוא משדר, מסייע ביצירת חללים נינוחים ונעימים, המקררים את העין, ומסייעים ליצירת תחושה רעננה. יחד עם זאת, "כחול" איננו צבע אחד, וכל גוון בתוך פלטת הצבעים הכחולה פותח את החלל לעולם שלם של תוכן.

אלוני דיזיין פלוס | צילום: יחצ

כחול- אפרפר: בין ההמפטונס לפיקאסו

הכחול האפרפר (livid) הוא גוון מהורהר של כחול: צבעו של הברווזון המכוער טרם הפך לברבור, והגוון בו הרבה הצייר הספרדי פיקאסו להשתמש במהלך "התקופה הכחולה" הידוע שלו. בעיצוב הבית, הגוון הכחול-אפרפר משויך, אולי יותר מכל, אל בתי הנופש על חופי ההמפטונס, כשהוא משתלב עם עץ חשוף ולבן. שילוב כחול – אפרפר יכול להתאים מאוד לעיצוב חדר הורים נינוח, חדר אורחים ואף לעיצוב הסלון. לאחרונה הוא אפילו זולג לחדרי ילדים כשהוא משתלב עם צבעי טבע רכים, ליצירת חדרי ילדים שאינם "מתיילדים", ומשדרים ילדות נוסטלגית. זהו גוון נוח למגוון חללים, אשר יסייע ביצירת חלל אלגנטי ושקט. כזה שאיננו מושך תשומת לב יתרה אך נעים מאוד להימצא בו. 

.

כחול ולבן – זה הכי יוון:

אין כמעט ישראלי שלא ביקר ביוון וחווה ממקור ראשון את תחושת התרוממות הרוח שמייצרים חללי הבתים היווניים, עם קירות הטיח צבועי לבן בוהק, לצד דלתות שערים וחלונות בגווני כחול- שמיים רעננים. הכחול היווני (cobalt blue של חברת panton), הוא כחול שמח, מרומם רוח ולא יומרני. ליצירת חלל אשר שואב השראה מעיצוב יווני – כדאי להשתמש בכחול בקצוות: במשקופים, בדלתות, באריחי כחול-לבן, בסורגים, או בפרטי ריהוט יחידים המשתלבים בסכמה לבנה ונקיה. 

שמרת הזורע דיזיין פלוס | צילום: יחצ

כחול נייבי – יוקרה של בית מלוכה:

המשפט "דם כחול", שימש בעבר לתיאור בני מעמד המלוכה והאצולה באירופה, שבשל עורם הלבן – של מי שלא עבדו מימיהם עבודת כפיים בחוץ – ורידיהם הכחולים נראו ביתר שאת. בין אם בשל האמרה המוכרת, או מסיבה אחרת, הפך הצבע הכחול לאחד מהצבעים המייצגים ביותר למשפחות מלוכה ואצולה, כאשר בין גווני הכחול שולט כחול הנייבי הכהה והדרמטי.

עוד מסבירים המומחים מדיזיין פלוס - כחול הנייבי הוא הצבע שבחרה המאורסת הטריה קייט מידלטון ללבוש ביום ההודעה על אירוסיה לנסיך וויליאם, כמו גם צבעה של אבן הספיר המרכזית בטבעת האירוסין שקיבלה – אשר ניתנה במקור מהנסיך צ'רלס לנסיכה דיאנה. כמו בעיצוב אופנה, כך גם בעיצוב הבית כחול נייבי הוא צבע דרמטי המשדר יוקרה. הוא כהה מאוד ולכן מומלץ פחות בחללים קטנים או חשוכים, ובכלל זהו גוון לנועזים בלבד – אך נחשב לייחודי יותר, ופחות המוני וטרנדי מאחיו השחור שהשתלט על עיצוב הבית בשנים האחרונות.

לכן, שילוב כחול נייבי במיטה זוגית מפוארת, לצד ירוק זית או צבעי אדמה יכול לייצר חדר הורים מלכותי ויוקרתי. לאחרונה אנו רואים יותר ויותר עיצוב מטבחים בכחול. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f9188d5c-5aa4-4ecc-be5e-1c3dbb8bad8e','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה