5 רעיונות למתנות מקוריות עם חריטה אישית

$(function(){setImageBanner('6ac154f7-df53-41f8-9600-74ff7415fda5','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כולנו נתקלים בבעיה הזו אחת לתקופה - מה כדאי לקנות מתנה לחבר? לבת זוג? לוטרינר שעזר לכלב? מתנות הפכו להיות עסק מסובך. אז למה קשה לקנות מתנות היום? כי הכל כבר נקנה, הכל כבר מוכר והאמת, הרוב כבר בר השגה. במילים אחרות, קשה מאוד לחדש, להפתיע ובמקביל לקלוע לטעמים שונים של אנשים שונים. אבל יש פיתרון פשוט! במאמר זה תמצאו רעיונות מעולים למתנות מכל הסוגים - מתנות עם חריטה.

טרנד החריטות: כאן כדי להישאר תרתי משמע

בתקופה האחרונה, עלה מאוד הביקוש למתנות עם חריטה ובצדק, יש בהן ייחודיות שאי אפשר להתחקות אחריה. אז ברור שחריטה היא משהו שנשאר לנצח, שזה בערך גם מה שהיינו רוצים שיקרה כשאנחנו נותנים למישהו מתנה. אבל זו לא המעלה היחידה של טרנד החריטות. החריטה היא למעשה מעין הקדשה, וכשנותנים למישהו מתנה עם הקדשה, הערך שלה מיד עולה כי זה אומר שהושקעה הרבה יותר מחשבה במתנה הזו ממתנה רגילה. בנוסף, האפשרות לחרוט כל העולה על דעתכם הופך את בחירת המתנה או העיצוב שלה לבחירה עם מרחב תמרון יצירתי ומהנה שיוציא מכם גם רעיונות מצחיקים ומרגשים. אז אחרי שהבנו למה אנחנו כל כך מסתבכים עם מתנות, ומה יכול להיות פיתרון מושלם לבעיה הזו, הכנו לכם חמישה רעיונות של מתנה עם חריטה שתוכלו להיעזר בהם בפעם הבאה שתצטרכו.

רעיון 1 - מתנה לבני ובנות זוג

דן חריטה אומנותית

מתנה לבני או בנות זוג הם אולי הסוג המבלבל ביותר של מתנות כי הם האנשים שאנחנו הכי אוהבים ורוצים להלהיב. ההתלבטות תמיד תנוע בין הרצון לקנות להם משהו חומרי שהם לא היו קונים לעצמם, או להשקיע בחוויה משותפת של שניכם. אז הנה רעיון פורץ דרך - מתנה שהיא גם וגם!

בוצ'ר עם חריטה הוא אחד מהרעיונות האלו כי הוא גם משמש ככלי חומרי (כשהאיכותיים יותר הם אפילו די יקרים), וגם יכול לשמש לחוויות בישול משותפות ורומנטיות. קרש חיתוך עם חריטה מהווה דרך נהדרת להגיע אל ליבו של גבר דרך הקיבה שלו, וגם להפך! אפשר להוסיף גם סינר חמוד או זוג סינרים ותואמים לזוג, ולארגן דייט מושקע וטעים במיוחד.

רעיון 2 - מתנה לחברים טובים

דן חריטה אומנותית

"חוויות שלא נזכור עם אנשים שלא נשכח" הוא משפט מעולה לרעיון הבא, כי מה יותר כיף מלצחוק ולבלות עם חברים טובים? אחד הדברים שמככבים במפגשים חברתיים בכל הגילאים הוא נושא השתייה, והרבה פעמים מדובר על שתייה אלכוהולית שמשחררת את כולם והופכת כל ערב למצחיק. בקבוק אלכוהול עם חריטה מיוחדת לחבר או חברה טובים הוא גם מפתח לחגיגה מצוינת וגם משהו שיישאר איתו לתמיד. אפשר לבחור ציטוט מעורר השראה או משפט מצחיק שתמיד יזכיר לחברים אתכם או את החבורה כולה. אפשר לחרוט תאריך מיוחד או ראשי תיבות של שמות, והאמת, אין גבול למה שאפשר לעשות עם מתנה כזו.

רעיון 3 - מתנה לאיש מקצוע

דן חריטה אומנותית

מורים שעשו מעל ומעבר כדי שהילד יצליח, עורך הדין שליווה אתכם בהליך ארוך ומתיש, רופא שאחראי לאירוע מכונן ועוד עשרות בעלי מקצוע שלפעמים אנחנו ממש רוצים להודות להם ולא בטוחים איך - כולם בוודאות משתמשים בעטים. אז למה שלא נעניק להם אחד ממש מעולה עם הקדשה אישית ומרגשת כאותה תודה?

עט הוא מתנה שאמנם נשמעת קצת מינימלית, אבל עט עם חריטה זה כבר סיפור אחר לגמרי. זו מתנה שהיא גם שימושית וגם מזכירה כל פעם מחדש את מהות הקשר ואת המשמעות של האדם עבורכם.

רעיון 4 - מתנה לצעירים

דן חריטה אומנותית

יש לכם אח או ילד שעומד להתגייס? חבר שמסיים תיכון או חברה שסיימה קורס קצינים? תסמכו עלינו שאולר יהיה שימושי עבורם. אבל שימושי זה לא מספיק כשאדם שאתם אוהבים נמצא במסגרת תובענית ורחוק מהבית. המתנה שלכם בשאיפה צריכה גם לענות על איזשהו געגוע ורצון לתמוך בהם מרחוק. אז מה עושים? נותנים להם אולר עם חריטה!

תחרטו עליו משפט שיחזק אותם ברגעים קשים, תחרטו עליו משהו שיעלה להם חיוך, או שבכלל תחרטו את השם שלהם כדי שיהיה קשה לאבד אותו. עצם החריטה הופכת את האולר הזה למשהו שהוא הרבה יותר מכלי עבודה עבורם.

רעיון 5 - מתנה לאורחים באירוע

אם אתם מתחתנים ורוצים להודות לכל האורחים שהגיעו לאירוע עם שי צנוע, או שאתם עושים מסיבת גיוס או שחרור מטורפת שאתם רוצים שכולם יזכרו, שימו לב לרעיון הבא - מצית עם חריטה. זה קטן, זה שימושי, והכי חשוב - זה נשאר לאורך זמן ומגיח החוצה מהכיס או המגירה לעיתים קרובות. אתם יכולים לחרוט על המצית את התאריך של החתונה עם השמות של החתן והכלה, או לחרוט משפטים כמו "עד מתי" אם הקהל שלכם שייך למסגרת צבאית. מעבר לזה כדאי לזכור שמצית עם חריטה יכולה להיות מתנה נחמדה גם לאנשים בודדים כמו המפקד מהצבא שמשתחרר או חבר שאוהב לטייל ולעשות פק"ל קפה בשטח.

לסיכום, יש עניין מיוחד במתנות עם חריטה כי הן הופכות את הכל להרבה יותר אישי, מושקע ומרגש. לא משנה למי תבחרו לתת מתנה, יש היום אפשרויות בלתי נגמרות של דברים שאפשר לחרוט עליהם, ועוד יותר אפשרויות של דברים שאפשר לחרוט. אז בפעם הבאה שאתם מסתבכים עם להחליט מה לקנות למישהו שחוגג אירוע מסוים, קודם כל תחשבו מה מאפיין את הקשר שלכם ומה יכול להיות שימושי עבורו, ואחר כך תחשבו מה הייתם רוצים לומר לו מכל הלב. כשתחברו בין השניים מובטחת לכם מתנה מקסימה וייחודית שתשאיר חותם ותהיה משמעותית לשני הצדדים.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('13bed880-ed59-4a4d-8471-36823d00ff5b','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה