תיק תפילין – איך רוכשים תיק תפילין מהודר

$(function(){setImageBanner('ae22a92f-8ed9-4425-b1cf-dad2fc0f2437','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

יהודים בכל העולם, נוהגים להחזיק ברשותם תפילין וטלית, המאפשרים להם להתפלל בבית כנסת או בבית שלהם. על מנת לשמור עליהם בצורה יפה ובטוחה, עליהם להחזיק תיק תפילין.

קרדיט לתמונה: באדיבות תיקים ומזוודות לה בורסה

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות לא מעט מקומות המציעים לגברים יהודים לרכוש תיק תפילין, בו הם יכולים לאחסן תפילין וטלית, בין אם זה בבית ובין אם זה בנסיעות או בכל צורך אחר. כך הם יכולים לשמור על פריטים אלו בצורה נוחה ובטוחה, באופן שימנע כל נזק ויאפשר להם, בעתיד, להעביר אותם לילדיהם.

ניתן למצוא קטלוגים שונים של תיקי תפילין אשר כוללים בתוכם סוגים שונים הנבדלים בגודל, עיצוב, סוג הבד ממנו עשוי התיק וכן המבנה שלו. כל אחד יכול כמובן לבחור את התיק המועדף עליו, בהתאם לצורך. זה יקבע על פי סוג הטלית שברשותו, וכן בהתאם לשאלה, עד כמה הוא רוצה שהתיק יהיה בולט, נוכח, יוקרתי וכמובן איכותי.

אילו סוגי תיקי תפילין קיימים?

בעיקרון, תיק תפילין בסיסי, הוא כזה המאפשר להכיל בתוכו תפילין וטלית, בגודל סטנדרטי, וניתן לשאת את התיק ביד (למשל כשהולכים לבית כנסת) וכן ניתן לאחסן אותו בתוך מזוודה או תיק (כך ניתן לקחת אותו לנסיעות לחו"ל או חופשות בארץ).

ניתן למצוא תיקי תפילין בגדלים שונים, כך שכל סוג טלית תוכל להיכנס לתוכה. זה מאפשר להורים לרכוש לילדיהם תיק תפילין בו הם ישמרו את חפציהם, וכן אפשר למצוא תיקים לטלית גדולה של מבוגרים.

מלבד שאלת הגודל, יש גם את ההיבט של מבנה התיק. ניתן למצוא תיקי יד עם רצועת בד המאפשרת לשאת את התיק בצורה נוחה על הכתך או להבדיל ידית המאפשרת להחזיק את התיק ביד.

כמו כן, אפשר למצוא תיקי תפילין עשויים משלל סוגים של חומרים. מתיקים פשוטים עשויים בד סטנדרטי וכלה מתיקים יוקרתיים עשויים בד עור מבריק וייחודי או חומר דמוי עור. כל אחד מהתיקים כולל כיסים ותאים המאפשרים לאחסן פריטים שונים, גדולים וקטנים. אפשר ללמוד על המפרט הטכני של כל תיק ועל הגודל שלו בזמן הרכישה.

הבדל נוסף בין התיקים השונים, בא לידי ביטוי בצבע. לצד תיקים בצבע שחור או לבן, אפשר למצוא גם תיקי תפילין בצבע בז', אפור, חום, וכן שילובים של מספר צבעים במקביל.

כיצד בוחרים תיק תפילין בצורה נכונה?

אחרי שבוחנים את כל הפרמטרים של כל אחד מהתיקים, עלינו לשאול את עצמנו, לשם מה אנחנו מעוניינים לרכוש תיק וכיצד אנחנו רוצים שהוא ישרת אותנו.

יש הבדל בין תיק תפילין המשרת אותנו באופן יומיומי או שבועי כשאנחנו הולכים לבית כנסת בישראל, לבין תיק שנועד לשרת אותנו בזמן נסיעות. אז אנחנו נרצה תיק עמיד וחזק יותר, תיק שיוכל לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים וכן נוכל לאחסן אותו במזוודה או בתיקים אחרים ללא בעיה.

מעבר לכך, אנחנו צריכים להחליט באיזה גודל נרצה את התיק, כמה תאים נרצה שיהיו בו ואיך נרצה להשתמש בהם. אפשר שנבחר תיק עם מספר תאים, אך גם תיק עם תא אחד לטלית ותא אחד לתפילין יכול לשרת אותנו. במקרה כזה, העיצוב של התיק יהיה יותר "נקי".

כיצד בוחרים איפה לקנות תיק תפילין?

ישנה חשיבות גדולה לשאלה איפה קונים תיק תפילין לא רק מבחינת הקטלוג שהמקום יציע לנו, אלא גם כל מה שקשור לשירות, בזמן הרכישה ואחריה. אם, חס וחלילה, נידרש לבצע תיקון לתיק, אזי נרצה לדעת שאנחנו נמצאים בידיים טובות והגורם ממנו רכשנו את התיק, יכול לספק לנו שירות מדויק, אמין ומהיר. 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a6b67f7a-0ac4-4922-a8af-196ee853c904','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה