שלושה עסקים בישראל מחוץ לעיר שכדאי גם לבאר שבעים להכיר

$(function(){setImageBanner('9d143ec5-822e-48e8-b577-fe6ab44edd2a','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אין שום ספק שבעיר הנפלאה שלנו יש הרבה עסקים ששווה להכיר. כאלו המצטיינים בתחומם ולקחו את העיסוק שלהם לדרגת אומנות, שמקפידים לתת ללקוחות את השירותים הטובים ביותר ואת המוצרים ברמה הכי גבוהה, וכאלו שעושים מעל הוא מעבר ונותנים שירות אדיב ונעים בכל ימות השנה.

freepik

יחד עם זאת, אין ספק שבמדינה שלנו יש עוד הרבה עסקים נהדרים שעונים בדיוק על הדרישות הללו, ואנחנו מאמינים שגם להם צריך לפרגן, במיוחד שהשירותים והמוצרים שהם נותנים לא מחייבים אותנו להיות קרובים אליהם פיזית, או שמדובר על שירותים כל כך טובים שבהחלט שווה להרחיק לכת בשביל לקבל אותם.

ביקשנו מכם הגולשים שלנו לספר על עסקים כאלו שגרמו לכם לצאת בחיוך ותחושה טובה. קיבלנו מאות פניות וזה בהחלט מראה עד כמה התושבים בעיר ובסביבה אוהבים לפרגן, אבל מה לעשות - אנחנו לא יכולים לספר לכם על כל העסקים. על כן עברנו בסבלנות על כל מה ששלחתם, ניתחתנו לעומק את ייחודיות השירותים, את רמת המוצרים שניתנים, את הערך המוסף שנותן כל אחד מהם ואת השורה התחתונה - האם מדובר על עסק ששווה להכיר, ומצאנו שלושה עסקים נפלאים כאלו. זה הזמן שגם אתם תכירו אותם.

לקראת הלידה - קרוסלה מתנות ליולדת

את העסק המקסים הזה הקימה לפני עשור בחורה שם יפית. היא רצתה לשלב את האהבה והתשוקה לעיצוב ומיתוג עם הרצון לשמח אנשים ולעשות להם טוב על הלב. כך הוקם אתר קרוסלה, ומעבר למתנות לחגים, לוועדי עובדים וארגונים ורעיונות נפלאים איך להפוך כל חגיגה ומאורע בחיים למרגשים ומיוחדים, תוכלו למצוא שם מגוון רחב של מתנות ליולדת. אם מדובר על לידה של בת תוכלו לרכוש מגוון מתנות קטנות כמו ארנב רעשן, זוג סינרי אוכל, ביגוד וציוד לימים הראשונים ועוד - והכי כיף זה לבחור מתוך מגוון החבילות המוכנות עם מיקס מושלם של הפריטים הללו, או להרכיב הכל בעצמכם.

אם מדובר על הולדת בן, תוכלו למצוא הרבה מאד מתנות קטנות גם לבנים, וגם כאן יש את האפשרות הנפלאה להרכיב חבילות או לרכוש חבילות מוכנות לבנים מלאות בכל טוב. שימו לב שאפשר בהחלט למתג את כל המתנות, להוסיף את שם היולדת או התינוק/ת, את תאריך הלידה ובעצם כל דבר אחר שבא לכם שיהפוך את המתנה לאישית אפילו יותר.

אם אתם עוברים במקרה בקרבת ראשון לציון, תוכלו לתאם הגעה, לראות את כל הדברים בעיניים ולהנות מייעוץ פרונטלי של יפית שתעזור לכם בהתאמה, אבל אפשר גם בהחלט להזמין הכל בקלות דרך האתר עם משלוחים מהירים בחינם לגמרי  שיאפשרו לכם לקבל את כל המוצרים אליכם עד הבית. הם מגיעים אגב לבאר שבע והסביבה, אבל למעשה גם לכל חלקי הארץ.

להיכנס לשוק הנדל"ן בצורה חכמה - זמן לנדל"ן

זה לא סוד שמחירי הנדל"ן עלו באופן משמעותי בשנים האחרונות בישראל, ונראה שעד היום מדובר בהשקעה די יציבה ובטוחה. אבל איך נכנסים לדבר הזה בפעם הראשונה? איך הופכים מחסרי כל ידע למשקיעים לכל דבר ועניין? ובכן, תשאלו כל מומחה ותקבלו את התשובה כי השקעות נדלן זה משהו שצריך ללמוד ולהכיר לעומק, ומרגע שעושים זאת כל אחד יכול להיות משקיע וזה לא משהו ששמור רק לכלכלנים או אנשי עסקים.

אז אם גם אתם מחפשים להיכנס לשוק לראשונה, אנחנו רוצים להמליץ בחום על חברת זמן לנדל"ן שתוכל לסייע לכם בשני אפיקים. האפשרות הראשונה היא לתת להם את המושכות והם יחפשו עבורכם נכסים מניבים ומקורות מימון, יספקו את הייעוץ המשפטי, יעזרו לכם בתהליך קבלת המשכנתא ולמעשה ילכו אתכם יד ביד על להשלמת התהליך.

האפשרות השנייה היא לעבור איתם קורסי נדל"ן מקצועיים ולקבל את כל הכלים איך לעשות את זה בעצמכם, וזה בהחלט רעיון נפלא אם זה ידע שאתם רוצים לרכוש ולהשתמש בו בעתיד. יש כמה קורסים שונים כאשר הקורס המקיף אורך כחצי שנה, ולאחר מכן ניתן להתקדם לליווי ומנטורינג אישי עם יבגני מייסד השיטה. כך או כך, לא משנה באיזו דרך תבחרו, מדובר בשער הכניסה הבטוח והטוב ביותר אל תוך עולם הנדל"ן וההשקעות.

נסיכה ליום אחד - שמלות הכלה של שלומית אזרד

נכון שבשביל שמלת כלה יוקרתית שאת באמת אוהבת ומתחברת אליה את מוכנה ללכת רחוק? אז כאן את ממש לא חייבת להרחיק לכת, ואחרי שעה אחת של נסיעה בסך הכל תוכלי כבר להנות מהעיצובים המטריפים של אחת המעצבות הבולטות בסצנה בשנים האחרונות - שלומית אזרד.

 

אזרד התחילה את דרכה בלימודי עיצוב אופנה בשנקר לפני יותר מעשור, ומאז החלה להתמקד בעיצוב שמלות ערב ושמלות כלה משגעות. היא מייבאת את הבדים האיכותיים ביותר (משי, שיפון, תחרה ועוד) אך ורק מאירופה, מאותם הספקים שעובדים עם השמות הגדולים בעולם האופנה, והיצירות שלה כיכבו לא פעם על במות האופנה בתצוגות הכי נחשבות ויוקרתיות.

אך מעבר לאיכות וליוקרה, חשוב לדבר על היחס האישי והחוויה שעוברות כלות שבוחרות במגע הקסם של שלומית. הצוות המסור מקדיש את כל כולו לכל מי שמגיעה, מקפיד להבין איתה את הרצונות והשאיפות שלה ועושה את כל ההתאמות הנדרשות לקראת האירוע. ביום האירוע עצמו מדובר על חגיגה גדולה של פינוק ויוקרה, ושווה בהחלט לקרוא את החוויות של כל הכלות שבחרו בעיצובים שלה.

לסיכום - שמחים בהחלט לפרגן גם לעסקים מחוץ לעיר שמגיע להם. שימו לב שאת רוב השירותים כאן תוכלו לקבל גם מרחוק, ובכל מקרה בהחלט יש דברים ששווה להתאמץ ולהרחיק לכת עבורם.  

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7838ebc8-c59d-47f0-a4fe-5f7102b86126','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה