שירותי דרך להחלפת גלגל בבטיחות מרבית

$(function(){setImageBanner('93f65d33-7a2b-4771-8b21-86877d1a64f8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

תקר (פנצ'ר) בגלגל או פיצוץ של הצמיג הם מקרים יחסית שגרתיים ונפוצים, אשר קורים מדי יום לאינספור רכבים בכבישי ישראל. במקרים רבים, במיוחד כאשר מדובר ברכב מסחרי ו/או רכב כבד דוגמת משאית, אוטובוס, טרקטור ואפילו כלי צמ"ה, תיקון פנצ'ר והחלפת גלגל עשויים להפוך למשימות מאתגרות ואפילו מסוכנות, ולסיטואציה שעולה לארגון לו שייך הרכב לא מעט כסף. במקרים רבים שירותי דרך הכוללים החלפת גלגל ותיקון פנצ'ר בדרכים הם הדרך המקצועית והיעילה ביותר להתמודד עם סיטואציה מסוג זה.

מה כוללים שירותי דרך מקצועיים של החלפת גלגל ותיקון פנצ'ר בדרכים, כמו גם פנצ'רייה ניידת של ממש? מהם היתרונות של שימוש בשירות מסוג זה במקום שהנהג ינסה להתמודד עם התקלה בעצמו ועבור מי הוא בכלל רלבנטי?

 בנגל שירותי דרך

שירותי דרך והחלפת גלגל בדרכים – מה כולל השירות?

שירות מקצועי של החלפת גלגל ותיקון פנצ'ר בדרכים מציע למעשה לנהג של כל סוג של רכב להימנע מהצורך להתמודד עם תקלה שכזו בעצמו ובצד הדרך. ניידת השירות מגיעה לכל מקום בארץ בתוך פרק זמן קצר (לרוב עד כשלושים דקות, במידה ולא מדובר באזור מבודד או קשה להגעה, אז הזמן עשוי להתארך מעט), ואנשי המקצוע מטעמה יחליפו עבורכם את הגלגל ובמקרים רבים אף יוכלו לתקן עבורכם את הפנצ'ר במקום, כך שלא תצטרכו להגיע לפנצ'רייה בעצמכם. השירות מוצע כאמור מסביב לשעון שישה ימים בשבוע, כך שגם אם נתקעתם על כביש צדדי וחשוך בארבע לפנות בוקר, אין סיבה לדאוג. כך גם בסיטואציות המסוכנות יותר של פנצ'ר בכביש מהיר, כאשר עוצרים בצד דרך סואנת ומסוכנת. במקום להתחיל לזחול מתחת לרכב ולהחליף בעצמכם גלגל כאשר מכוניות חולפות ממש לידכם במהירות רבה, מחכים בבטחה ברכב ונותנים לאנשי המקצוע מטעם השירות לעשות זאת במקומכם.

שירות זה כולל גם החלפת מצבר במידת הצורך (הרבה אנשים נתקעים בדרכים מכיוון שהמצבר שלהם מת או חלש מדי), כמו גם חילוצי שטח מסוגים שונים. בקיצור – כל שירותי הדרך הנדרשים על מנת להבטיח כי הנהג יוכל לשמור על עצמו ועל הבטיחות האישית שלו, וגם לא יתעכב יתר על המידה בגלל התקלה ברכב...

 

חיסכון משמעותי של זמן וכסף באמצעות הגעה מהירה אל הלקוח

קיימים כמה יתרונות מרכזיים לשימוש בשירותי דרך מקצועיים, בפרט החלפת גלגל ותיקון פנצ'ר בדרכים.

כמובן שיתרון ראשון (אותו כבר הזכרנו) הוא בטיחותי - עצירה בלתי מתוכננת והחלפת גלגל בצידי כבישים רבים עלולה להוות סכנת חיים של ממש, ובמקרים רבים פשוט עדיף להימנע מכך.

יתרון נוסף הוא חיסכון משמעותי ביותר בזמן וכסף, המתקבל מכך שניידת שירותי הדרך מגיעה אל הלקוח במהירות רבה. במיוחד מאחר ומדובר בשירות המיועד עבור רכבים מכל הסוגים, גם ובעיקר רכבים כבדים דוגמת משאיות, אוטובוסים, כלי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי), טרקטורים וכד' – עיכוב של כמה שעות (או אפילו של שעה אחת) של כלי רכב מסוג זה עלולה לעלות לא מעט כסף לארגון לו שייך הרכב ולגרום לעיכובים רבים נוספים בלוחות הזמנים. בין אם מדובר במשאית שמובילה ציוד או סחורה עבור חברה מסוימת, אוטובוס שמוביל נוסעים או כלי הנדסי כבד המבצע עבודה מסוימת – טיפול כמה שיותר מהיר ויעיל בבעיה כמו תקר בגלגל משמעותו חיסכון בפועל של כסף וזמן יקר ערך, או לפחות צמצום למינימום האפשרי של העיכוב והנזק שייגרם בעקבותיו.

תקלות ברכב, במיוחד שגרתיות יחסית כמו פנצ'ר בגלגל, הן דבר בלתי נמנע ממנו אי אפשר להתחמק לנצח. חשוב לקחת זאת בחשבון בכל ארגון או בית עסק אשר מפעיל רכב או צי רכבים על בסיס קבוע. מאחר ופנצ'ר בגלגל של כלי כמו משאית או אוטובוס אינו כמו פנצ'ר בגלגל של רכב פרטי ומסובך יותר להחליפו, נדרש סיוע מהיר ומקצועי. ניידת שירותי דרך המגיעה בתוך חצי שעה בלבד לכל מקום ומציעה שירות מקצועי כולל ומלא, מהווה חיסכון של ממש במקרה זה ולכן השקעה מתבקשת ומשתלמת ביותר (וגם לא יקרה במיוחד...).

 בנגל שירותי דרך

בפעם הבאה שאתם נתקעים עם פנצ'ר, פיצוץ בצמיג, מצבר גמור וכיוצ"ב בצד הדרך, אל תהססו להזמין שירותי דרך מקצועיים של החלפת גלגל ותיקון פנצ'ר בדרכים. זה ישתלם לכם ולארגון בגדול, ממספר בחינות שונות...

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה