רוצים לרצף את השיש מחדש? כך תעשו זאת נכון

$(function(){setImageBanner('ed474077-711c-45cc-9e68-af4a04d37583','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אחת הפעולות המשמעותיות ביותר בעת ביצוע שיפוצים ברמה כזאת או אחרת של יסודיות בבית או בעסק, הינה פעולת הריצוף. בסדר הפעולות, ריצוף השיש או הפורצלן או כל סוג אחר של מרצפות למבנה הוא למעשה הפעולה האחרונה כמעט בתהליך השיפוצים. רק ההתקנה של דלתות וחלונות ופעולה של הנמכת תקרות או התקנת קירות גבס בבית באה לאחר פעולת הריצוף.

Shutterstock

עם זאת, דווקא הפעולה הזאת יכולה להשפיע מאד על המראה הסופי של הבית ועל הרושם הכללי שיקבל כל מי שנכנס אליו. לכאורה אפשר לומר שאת הרצפה בבית אפשר להסתיר באמצעות שטיח. למעשה, לא בכל מקום אפשר להשתמש בשטיח וריצוף איכותי ונכון יכול להשתלב בכמה וכמה מגמות בשיפוצים ולהפוך לחלק אינטגראלי מעיצוב הפנים בבית. מהו ריצוף השיש בבית ומה ההבדל בינו לבין סוגים אחרים של מרצפות לבית? מהם היתרונות הגלומים בריצוף השיש? היכן ניתן לבצע ריצוף שיש איכותי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר? להלן התשובות.

ריצוף משיש לבית וההבדלים בין השיש לסוגים אחרים של ריצוף

השיש הוא סוג של סלע המורכב משילוב של מלחים וחומרים אחרים. אבן הסלע המוכרת לנו בשם שיש עברה תהליך ממושך של שינויים כימיים ומינראליים, יחד עם תנאי לחץ וחום קיצוניים שגרמו למטמורפוזה (בעברית: התמרה) כאשר בסיום התהליך נוצרה האבן המוכרת לנו כיום בשם הכללי שיש. בעת בעתיקה, השימוש העיקרי באבן השיש היה למטרות ויזואליות – בעיקר פיסול, ובשלב מאוחר יותר הוחל גם בריצוף משטחים גדולים באבן השיש. אחת התכונות הבולטות של האבן הזאת הינה שרידות גבוהה לאורך זמן. הראייה הטובה ביותר לכך הינה פסלי השיש ומשטחי השיש הגדולים ששרדו גם אחרי שנים רבות. נכון להיום, ריצוף שיש בבתים, בבתי עסק ובמגוון רחב של מבנים הוא סוג הריצוף המקובל ביותר, בעיקר בישראל. למרות הסוגים החדשים והמעניינים של ריצוף הקיימים כיום בתחום, הישראלי הממוצע עדיין שומר אמונים לריצוף השיש האיכותי והאהוב. אף שהמושג המקצועי "שיש" מתייחס בדרך כלל לאבן השיש המקורית כמתואר לעיל, הרי שלרוב כאשר משתמשים במונח הזה, הכוונה יכולה להיום גם לסוגים אחרים של ריצוף הכוללים גם אבן גיר, גרניט או בזלת. זאת, למרות השוני הרב בין החומרים הללו לבין השיש המקורי.

היתרונות של ריצוף השיש

ריצוף שיש איכותי נושא עמו כמה וכמה יתרונות. עם היתרונות הללו ניתן למנות את המראה, את האיכות הגבוהה של השיש, את השרידות הגבוהה שלו ואת העלויות המאפשרות במרבית המקרים רכישה והתקנה של ריצוף שיש איכותי במחיר הוגן. באשר למראה – לא בכדי מעדיף הרוב המכריע של הישראלים את ריצוף השיש. ריצוף מהסוג הזה נראה מעולה כמעט בכל מקום החל במטבח, עבור דרך חדר האמבטיה וכלה בסלון ובחדר השינה. ריצוף שיש יכול להשתלב היטב במגוון רחב של עיצובי פנים אפשריים לבית. באשר לשרידות – ריצוף שיש איכותי הוכיח לאורך שנים רבות את רמת השרידות הגבוהה שלו ושיש מהסוג האמור נראה טוב ואיכותי גם לאחר כמה וכמה עשורים. בנושא האיכות אין הרבה מה להוסיף, כיון שגם אבן שיש אמיתית וגם סוגים חלופיים של שיש לריצוף הם באיכות הגבוהה ביותר. גם המחירים של ריצוף שיש כאמור לעיל אינם יקרים הרבה יותר מסוגים אחרים של ריצוף. מכל מקום, בחישוב של עלות מול תועלת יש יתרון לא קטן לריצוף השיש. אם ריצוף שיש מעניין אתכם ודרוש לכם, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת ואנו נחזור אליכם בהקדם ונתאים עבורכם את סוג הריצוף הנכון ביותר מבחינתכם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('9db6828e-c5b0-431e-bf94-c98aa0cf717e','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה