קמחי ובניו חומרי בניין: הכירו את העסק המשפחתי הוותיק בענף הבנייה בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('4603e7dc-dec8-484f-a32a-7bc33d5b5e2f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בכל איזור באר שבע והדרום כולם כבר מכירים את 'קמחי ובניו חומרי בניין'! העסק הוותיק בענף הבנייה פתח לאחרונה את החנות המחודשת שלו בעמק שרה עם כל חומרי הבניין במקום אחד. אז אם גם אתם צריכים לשפץ או לתקן, לצבוע או לבנות, לנקות או להרכיב- זה המקום בו תמצאו הכל לבית שלכם. שוחחנו עם הסבא והנכד שסיפרו על העסק המשפחתי

חברת קמחי ובניו חומרי בניין היא חברה משפחתית וותיקה בבאר שבע אשר ממלאת תפקיד חיוני בשוק המגורים, אזרחים, מסחר ותעשייה באזור הדרום. אז איך הכל התחיל במשפחת קמחי? הסבא והנכד, בנימין ועדי קמחי, סיפרו לנו על העסק הוותיק ודור ההמשך.

בשנות ה-50 הקימה משפחת קמחי עסק לרעפים ובלוקים ובמשך השנים בהתאם לביקוש וצרכי הלקוחות הפכו את החנות לעסק לחומרי בניין, קרמיקה וכלי עבודה. משנות ה-80 נמצא העסק המשפחתי באזור התעשיה בעמק שרה עד היום. בשנת 2000 המשפחה נפרדה מהשותף העסקי והעסק הפך למשפחתי. אחרי בנימין גם בנו גבי הצטרף לעסק וכיום גם הנכד עדי לוקח חלק פעיל.

באדיבות קמחי ובניו חומרי בניין

"זה התחיל בתור מפעל לרעפים שמכרו לאבא שלי והשותף שלו, בכר. הם סיפקו רעפים לכל איזור הדרום", סיפר בנימין קמחי ל'באר שבע נט', "לאט לאט פחות הלך עם הרעפים והם עברו למכור בלוקים. בהמשך לקראת שנות ה-60 הפכה החנות לחנות חומרי בניין".

אתם בעצם צמחתם לעסק משפחתי של עשרות שנים- ידעתם מגיל צעיר שתמצאו את מקומכם בחברה?

בנימין: "מגיל צעיר הייתי בעניינים, הייתי עוזר להם בעבודות לפני הלימודים ואחרי הלימודים, אחרי שסיימתי את הצבא החלטתי להצטרף לעסק של אבא שלי".

עדי: "גם אני זוכר בתור ילד שהייתי מגיע בחופשים ובחופשת הקיץ לעסק המשפחתי. מגיל 16 גם התחלתי לעבוד בו".

ספרו מה נוכל למצוא בחנות המחודשת שלכם שפתחתם לאחרונה

עדי: "כן פתחנו מחדש ותוכלו למצוא אצלנו הכל. כל סוגי הצבעים, חומרי בניין, אינסטלציה, אביזרים לצבע, כלי עבודה ולבית, כלי עבודה חשמליים, חומרי הדברה, כלי ניקוי ועוד. זה פשוט הכל במקום אחד. יש לנו גם אתר שאפשר לעשות הזמנות אונליין ואנחנו גם עושים משלוחים עם משאיות למי שצריך".

באדיבות קמחי ובניו חומרי בניין

ואכן בקמחי ובניו חומרי בניין בבאר שבע דואגים לספק לכל רחבי הארץ חומרי בניין עם מגוון רחב של מוצרים ופתרונות ייחודיים בענף הבנייה. בשנים האחרונות החברה לקחה חלק בפרויקטים משמעותיים, גדולים וקטנים מהצרכן הפרטי עד לפרויקטים ציבוריים מדיניים, כאשר עבור משפחת קמחי הלקוח תמיד במקום הראשון, כדי שכולם יוכלו פשוט לבנות טוב יותר.

 

קמחי ובניו חומרי בניין: הפלס 9, עמק שרה, באר שבע

כל המידע באתר או בטלפון 08-623-2172

באדיבות קמחי ובניו חומרי בניין

באדיבות קמחי ובניו חומרי בניין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה