קוטלי יתושים לבית ולגינה - איזה כדאי לבחור?

$(function(){setImageBanner('44dab77b-a4fd-4330-8218-141bbe8a81c6','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אין כמו לבלות בחוץ, בגינה של הבית הפרטי שלכם, ליהנות מהחמימות וממזג האוויר הנעים במהלך חודשי הקיץ. זה הזמן המושלם לארח בני חברים ומשפחה, לאכול בחוץ וליהנות מזמן איכות מיוחד.

תמונה:Pixabay

יחד עם זאת, עונת הקיץ עשויה להציב אתגר לא קטן בפניכם ובפני החיבה שלכם לשהות בחוץ – לא פעם עונה זו מלאה ביתושים והשיבה בחוץ עשויה להפוך ללא נעימה בעליל. אך יש לנו בשורה משמחת עבורכם! זה לא חייב להיות כך. ישנם לא מעט קוטלי יתושים אשר יעזרו לכם לצמצם את קהילת היתושים בבית ובגינה שלכם, לצד פעולות שתוכלו לבצע כדי למנוע התרבות של אוכלוסיית היתושים.

קוטלי יתושים לבית ולגינה – איך בוחרים?

כאשר בוחרים קוטל יתושים, קודם כל חשוב לשים לב שהתכשיר בו בוחרים להשתמש עומד בכל התקנות ודרישות הבטיחות המחמירות. באופן כללי, כיום כדאי לבחור במוצר ידידותי לסביבה אשר יעילותו מוכחת ויכול למזער את ההשפעות הסביבתיות והבריאותיות של יתושים.

כדי לבחור קוטל יתושים לגינה ולבית, עליכם פשוט לבדוק את הסוגים המתאימים ולסנן בהתאם לצרכים שלכם ולתכונות המכשיר.

בין הסוגים היותר יעילים של קוטלי יתושים לבית ולגינה, ניתן למצוא את הדגמים הבאים:

קוטלי יתושים לגינה

  • הוריקן גארדן הוריקן גארדן הוא הבחירה המושלמת לגינה שלכם ולחללי חוץ באופן כללי. זהו מוצר ידידותי לסביבה, שאינו עושה שימוש ברעלים ובעל פעולה שקטה ויעילה ללא ריחות לא נעימים. דגם דקורטיבי זה בעל רגל מתקפלת שמצויד בארבע מערכות מתקדמות למשיכת חרקים מעופפים. המעופפים שנלכדים אינם יכולים לברוח החוצה כך שהצבת המכשיר בגינה מבטיחה הקטנה משמעותית של אוכלוסיית המעופפים.
  • הוריקן גינה בלקוני Balcony הוריקן גינה בלקוני מתאים לתלייה בגינות, חצרות, מרפסות ופרגולות. זהו דגם קטן בעל חיישן אור להפעלה חסכונית, עם סל ייבוש ואיסוף למעופפים הנלכדים ושקיק פיתיון עוצמתי למשיכת מעופפים מוגברת. הוריקן בלקוני גולד מפחית את אוכלוסיית היתושים במידה משמעותית, כמו גם את הזבובים, הברחשים וכל החרקים המעופפים.
  • הוריקן גולד Gold דגם נוסף של קוטל יתושים לגינה הוא ההוריקן גולד. דגם זה כולל מאוורר איכותי וחזק ובדומה לדגמים אחרים של קוטלי יתושים, גם הוא אינו מרעיש ומייצר ריחות לוואי לא נעימים. הוא מושלם לשימוש חיצוני הודות לתכונה ייחודית והיא הגנה מפני מים, לכן ניתן להשתמש בו ללא חשש גם כאשר יורד גשם בחוץ. עם שלוש מערכות למשיכת חרקים, תהיו בטוחים שתקטינו במידה משמעותית את אוכלוסיית החרקים המעופפים בחוץ.

קוטלי יתושים לבית

  • הוריקן טייזר – זהו דגם חדש, חשמלי ועוצמתי אשר כולל פעולה שקטה ומתאים לשימוש בסביבה הביתית. הוא ידידותי ומרחיק את היתושים ללא שימוש בכימיקליים, חומרי הדברה או רעלים. זהו לוכד יתושים שקט וחסכוני שתוכלו לתפעל בקלות ובנוחות.
  • הוריקן הום לד 2 – קטלן הוריקן הום לד מתאים ללכידת חרקים מעופפים ויתושים והוא עושה זאת באמצעות שלוש מערכות למשיכת חרקים. חלקו הפנימי של המכשיר מדמה את חום הגוף האנושי, מה שמפתה את היתושים להתקרב אליו וכך לוכד אותם.
  • הוריקן הום לבית – קטלן מתקדם שמתאים לבתים פרטיים וכולל מערכת משולבת מתקדמת ללכידת יתושים. הוא ידידותי לסביבה, אינו עושה שימוש ברעלים והפעולה שלו יעילה ושקטה להפליא.
  • הוריקן ג’וניור GIRL ו-BOY קטלן מתקדם להגנה על ילדיכם מעקיצות. הוא כולל מערכת משיכה משולבת, אינו מרעיש ומפיק ריחות לא נעים, ידידותי לסביבה ו- 100% בטוח לשימוש בחדרי ילדים ותינוקות. דגם זה של קטלן זמין בגוונים של ורוד וכחול.

אם אתם מחפשים קוטלי יתושים ירוקים ואיכותיים, ב- greenplace ניתן למצוא קוטלי יתושים לבית ולגינה ברמת איכות גבוהה ולצמצם את אוכלוסיית היתושים והמעופפים במידה רבה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה