צימרים בחיפה הבחירה המושלמת לנופש קרוב

$(function(){setImageBanner('51a25df0-ecea-45eb-83c1-3789c1a0e253','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

צימרים הממוקמים בעיר חיפה בהם תוכלו להתפנק אירוח רומנטי ושווה לכל כיס היכנסו וצפו בכתבה.

תמונות באדיבות: לוטוס פתח תקווה

צימרים בחיפה

 

במידה שהחלטתם לצאת לטייל בבירת הצפון, הלוא היא העיר חיפה, ולאחר הביקור בשלל המקומות שהעיר מציעה, למשל, הגנים הבאהיים, המושבה הגרמנית, מוזיאון המדעטק, שכונת ואדי ניסנאס , נמל חיפה, סטלה מאריס, נחל שיח ועוד, אתם מעוניינים לנוח, הצימרים בחיפה ישמחו לארח אתכם, גם אם לא בוצע תיאום של כמה ימים מראש אלא מעכשיו לעכשיו.

 

הצימרים מעניקים יכולת השכרת חדרים לפי שעות מבלי תיאום רב מראש, דבר המעולה עבור מטיילים החשים סחרחורת ורוצים מקום בו יוכלו לנוח לשעה שעתיים לפני צאתם להמשך הטיול או הנהיגה הביתה, עבור זוגות אוהבים המחפשים מקום בו יוכלו לקבל חופשה קצרצרה של מספר שעות אינטימיות ורומנטיות, עבור אנשי עסקים המחפשים מקום בו יוכלו לעשות את הפגישות עם קהל הלקוחות מחוץ למשרד מידי פעם, עבור אנשים הרוצים יציאה מהשגרה לכמה שעות ועבור אנשים המבלים שעות רבות בכבישים וצריכים מקום עצירה בו יוכלו לעצור להתרעננות ומנוחה לפני שממשיכים בדרכם.

 

צימרים בחיפה היא דרך רומנטית ומושלמת לסיים דייט שהלך בצורה טובה יחד עם בן או בת הזוג, ליהנות מ'גקוזי אליו תוכלו להיכנס יחדיו, מיטה גדולה, מרווחת ונעימה ומסך טלוויזיה על מנת להתכרבל ולצפות בסדרה או סרט ביחד, חדר ספא המעניק טיפולים ועיסויים בו תוכלו להתפנק בעיסוי זוגי ועוד מגוון אפשרויות רומנטיות אשר הצימרים יודעים להציע.  

 

יחידות האירוח מעניקות אווירה אינטימית ופרטיות ומכילות חדר אמבטיה גדול, ג'קוזי בחדר השינה, מיטה גדולה ונוחה לשינה, מסך טלוויזיה המחובר לערוץ הכבלים בו ניתן לצפות בתכנים רבים, פינת ישיבה ואביזרי אמבטיה הכוללים סבונים, חלוקים וכפכפים.

 

צימרים רבים מחזיקים בחדר ספא ומעסיקים מעסים על מנת לתת לאורחיהם טיפולים מענגים ואף רומנטיים. בין הטיפולים והעיסויים תוכלו למצוא עיסויים זוגיים, טיפולי פנים, עיסויים באבנים חמות, פילינגים, מניקור פדיקור וכן הלאה. חדרי הספא מצוידים בחדר סאונה יבשה, חדר סאונה רטובה, ג'קוזי גדול ובריכת שחייה המיועדים לטובת הנופשים. טיפול ספא הוא דרך מעולה להתפנק ולהתמלא באנרגיות חדשות וטובות, ולהמשיך את השבוע בכיף. תוכלו להתפנק בעיסוי זוגי, בו כל אחד יקבל מסאז' ולאחר מכן תיהנו יחד ממתקני חדר הספא.  

 

מחירי הצימרים הללו זולים יותר מכל מקומות האירוח האחרים עקב היכולת לשלם לפי מספר השעות בהם אתה נמצא במקום ולא לפי לילות. במלונות, בקתות, יחידות אירוח וכן הלאה האדם נדרש לשלם על לילה שלם, ובקיצור כיממה, גם אם הוא מתכוון לשהות בחדר אותו הזמין כל תקופת האירוח וגם אם הוא משתמש בחדר רק לשעה או שעתיים. בצימרים אתם תשלמו רק בעבור הזמן שבו הייתם דבר המוזיל משמעותית את המחיר.

 

הצימרים מעניקים שירות אישי מלא ואיכותי לכל אורח ואורח על ידי יכולת הגעה בכל שעה ביום, בין אם בחמש בבוקר או שש בערב, הצימר פעיל כל היממה לקבלת אורחים. בנוסף, הצימר מציע לאורחיו אפשרות להתקשר ולבוא להתארח באופן ספונטני ובלי צורך בהזמנת מקום מראש. כל לקוח ולקוח מקבל יחס אישי בזכות כמות יחידות האירוח המועטות אשר הצימר מכיל, וזה בניגוד לבתי המלון המארחים מאות אנשים כל לילה ומתקשים לתת יחס מעולה ואישי לכל אחד ואחד מלקוחותיכם. בצימר יהיה מי שיענה לצרכיך בכל זמן בו תצטרך, החדר יותאם לבקשותיך, והמארחים ישמחו על הגעתך.

התמונות באדיבות צימר לוטוס.

 

לחצו פה על מנת למצוא צימרים בחיפה, בהם תוכלו לצאת לחופשה קצרצרה וקסומה.

 

אתר רומיס משתדל לעשות את המיטב על מנת שתוכלו למצוא את הצימר המושלם עבורכם. האתר מציג מגוון רחב של מקומות אירוח הניתנים להזמנה לפי שעה ונותן לכם אפשרויות סינון על פי אזור ותקציב, למשל, צימר הממוקם באזור רמת הגולן והכנרת והמחיר בו הוא עד 200 ש"ח לשעה. בנוסף, יופיע לכם פירוט רב על כל צימר וצימר המכיל מידע רלוונטי כמו לאיזה סוג אנשים הצימר מיועד, מה החדרים בצימר מכילים, כמה חדרים מקום האירוח מכיל, מהו המיקום המדויק של הצימר ופרטים של איש קשר איתו תוכלו לדבר ולהזמין מקום.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d5c559de-a842-40af-9173-28d6e846b8e7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה