פרגולות עץ לעומת פרגולות חשמליות – כל מה שכדאי לכם לדעת

$(function(){setImageBanner('4f17bf22-647f-47df-bc85-e204e5e878d2','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אם אתם מתכננים להתקין פרגולה חדשה בבית, וכבר ביקרתם במספר חנויות המציעות פרגולות, אתם עשויים להיות כעת בשלב ההתלבטות בין פרגולת עץ ובין פרגולות מודרניות חשמליות. היתרונות של הפרגולות החשמליות הם ברורים וחד משמעים. מדובר בסוככים לכל דבר ועניין, שאותם ניתן להניע ולכוונן על פני השטח בהתאם למיקום השמש, כך שבכל שעה של היום תוכלו לכוונן את הפרגולה כך שתעניק לכם את צל מלא על השטח הנדרש, וכאשר אינכם זקוקים לה ורוצים לחוות משב אוויר רענן, תוכלו לקפל אותה לגמרי, הכל בלחיצת כפתור.

pixabay

ערכים של קביעות מול ערכים של שימושיות

יחד עם זאת ואחרי שאמרנו את זה, פרגולות עץ מעניקות לכם יתרונות ברורים וחד משמעיים אחרים, שאנשים רבים מעדיפים אותם על פני כל היתרונות של פרגולות חשמליות. יתרונות אלה יכולים לבוא לידי ביטוי באופי הקבוע של פרגולות העץ, בעובדה שמדובר על פריט מובנה, חזק, מאסיבי שהופך להיות חלק בלתי נפרד מהבית ומעניק יותר תחושה של קביעות. על אף שמדובר בתחושה ובאווירה בלבד, ערכים אלה יכולים להיות חשובים הרבה יותר מאשר ערכים של שימושיות ופונקציונליות.

בנוסף, המראה של פרגולות העשויות מעץ יכול להעניק לחלק החיצוני של הבית שלכם תחושה כפרית חמימה, משהו שמזכיר בית במושב או בקיבוץ ומתאים לעיצוב פנים כפרי ולמראה חמים שהיום רבים רוצים ליצור בבית שלהם.

איך אמורה הפרגולה הקלאסית להיראות?

על מנת ליהנות מאותן פרגולות עץ בכל ההיבטים עליכם לתכנן אותן באופן כזה שיעניקו לכם את הצל המיטבי בכל שעה של היום, כך שתוכלו גם ליהנות מהאופי הקבוע והמאסיבי שלהן, וגם מצל אופטימלי בכל שעה של היום. פרגולות עשויות עץ מגיעות בדרך כלל בצבע חום כהה ועם רעפים אלכסוניים מעל. עבור אנשים רבים, זה הוא המראה שהוא לא רק המסורתי והמקובל, אלא היחיד האפשרי של פרגולה, ועל כן הם מעדיפים את הפרגולה הזאת על פני פרגולות חדשניות עשויות בד, פלסטיק או ברזנט, או אפילו פרגולות העשויות ממתכת המקנה מראה הייטקי ומתכתי שלא מתאים לכל סגנון עיצוב ולכל אופי אישי.

התקנה מקצועית בלבד

בכל מקרה, כדאי לעבור את התהליך של בחירת הפרגולה בסיוע איש מקצוע שיוכל לבחון את שטח הגינה או החצר שלכם, ולסייע לכם בהגדרת המידות והעיצוב של הפרגולה המתאימה לכם ביותר. כמו כן, בין שמדובר על פרגולה עץ ובין שמדובר על פרגולה חשמלית, אתם רוצים לבצע את ההתקנה על ידי איש מקצוע בלבד. אם אין לכם ידע מקצועי, כלים מתאימים וניסיון, אל תנסו לבצע את זה לבד. זה יכול בסופו של דבר לעלות לכם ביוקר עם טעויות קשות שיקח לכם הרבה מאוד זמן לתקן, ויצירכו הוצאות כספיות נוספות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה