נקודת חן טיולים מאורגנים בישראל

$(function(){setImageBanner('c0b332e1-e9e8-4104-908f-de199bf3cc3e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בנקודת חן טיולים מאורגנים תוכלו לקבל הדרכה מקצועית וחווייתית, בין אם מדובר על טיולים וימי גיבוש לחברות ובין אם מדובר על טיולי בר מצווה וסיורים מודרכים בארץ המותאמים לקהל הישראלי ולתיירים. קבלו המלצות על הסיורים של החברה.

pixabay

איך לארגן טיול משפחתי מוצלח?

משפחות רבות בהרכב מורחב מחפשות טיולים מאורגנים בארץ הכולל הדרכה במיוחד כשמדובר על טיול בר מצווה. זוהי דרך חווייתית לחגוג את האירוע של פעם בחיים. למשל, טיולים בירושלים הכוללים אתרים כמו עיר דוד, העיר העתיקה, מנהרות הכותל, טיילת החומות, המוזיאון לארכיאולוגיה וטקס עלייה לתורה. מלבד טיולים בירושלים ניתן לחגוג את האירוע בטיול לציפורי עם חוויה מאתגרת או חווית מים, לפקיעין וכד'. משפחות רבות אף יכולות להצטרף לסיורים מובנים הכוללים מדריך טיולים בארץ שמלווה את הקבוצה. למשל, סיור עששיות על דרך בורמה, סיורים בעין כרם, בכרמל בקיסריה וכד'. היכולת להצטרף לסיורים או טיולים מאורגנים בארץ תחסוך לכם מאמץ רב בתכנון הטיול, סדר היום וחומר ההדרכה. בנוסף, כמעט כל חברת טיולים בישראל תדאג לטיולים הכוללים אוטובוסים או להסברים מדויקים על נקודות המפגש, דבר שיחסוך לכם מציאת מקום חניה וזמן.

לארגן טיול לעובדים

בעלי עסקים וחברות שונות מוציאים את העובדים שלהם מדי פעם לימי כייף וגיבוש. בנקודת חן ניתן לארגן ימי גיבוש לעובדים, ימי כיף לחברות וסיורים מודרכים. מומלץ לבדוק עם החברה את האטרקציות המתאימות לעובדים, בין אם מדובר על ענף ההייטק ובין אם על עובדים מהמגזר הדתי. במילים אחרות, ניתן להתאים את הפעילות להרכב ואופי העובדים כך שהתוצאה תהיה מוצלחת. למשל, אפשר להזמין יום כיף בירושלים הכולל סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה, יום כיף לעובדים בצפון הארץ הכולל סיור קולינרי בעכו או סיור במדבר. החשוב הוא להתאים את הסיור למזג האוויר ולתכנים שאליהם מחוברים העובדים.

לגבש את העובדים בעסק

ימי גיבוש לחברות ועסקים כוללים אטרקציות מאתגרות המותאמות גם הן לעובדים מכל המגזרים. למשל, אפשר לתכנן יום גיבוש הכולל טיול טרקטורונים או ג'יפים בדרום או בצפון הארץ, טיולי סגווי בתל אביב, רפטינג ורייזרים בצפון ועוד. כדי לתכנן יום גיבוש אולטימטיבי לא רק שצריך להכיר את האופי של העובדים, אלא גם לדעת מה התקציב של החברה. לפיכך, חשוב להיפגש עם נציג מקצועי ולקבל ביחד רעיונות על פי סדר יום הבנוי מפעילויות שונות או משילוב טיול עם אטרקציות. מעבר למומחיות של חברת הטיולים העלות של הספקים תהיה זולה יותר אם מזמינים כל פעילות או אטרקציה לחוד, שלא נדבר על חיסכון בזמן ובכאב ראש.

לסיכום, כל שנותר לכם הוא ליצור קשר עם נקודת חן טיולים מאורגנים בישראל ולתת להם לתכנן לכם את הטיול, יום הגיבוש או יום הכיף וכך לקבל תמורה מלאה לכספכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה