משלוחי פיצה בבאר שבע – טיפים חשובים לשליחים

$(function(){setImageBanner('f22be2e1-db5a-4e68-8d09-db7d0c56f74f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

מאז הקורונה יש דרישה גדולה לשליחים בכל מיני תחומים. אספנו 3 שליחים שעושים משלוחי פיצה בבאר שבע כדי לקבל מהם 3 טיפים של זהב לכל מי שמתכננים לעבוד במשלוחים או עבור כאלו שכבר עכשיו נמצאים רוב היום על 2 גלגלים

pixabay

מגיפת הקורונה הביאה איתה הרבה מאוד שינויים לחיי היום יום שלנו. חלקם שינויים מבורכים ואחרים שינויים שהיינו מעדיפים לוותר עליהם. כמו לכל מציאות אחרת, גם למציאות הזו צריך להתרגל. הפעם החלטנו להתמקד במקצוע שידע שגשוג בתקופת המגיפה ונשאר פופולרי גם אחריה – שליחים. אספנו 3 שליחים שמבצעים משלוחי פיצה בבאר שבע וביקשנו מכל אחד מהם לתת טיפ של זהב:

איתי: "בעיני, הטיפ החשוב ביותר הוא לשמור על החיים. כאשר עושים משלוחי פיצה בבאר שבע, צריך לדעת שיש שעות שהן יחסית שעות מתות ויש שעות שבהן יש טירוף בעבודה. הטלפון לא מפסיק לצלצל, יש ערימות של הזמנות וצריך להספיק את כולן. אני מכיר לא מעט שעושים כשליחים ואצל כולנו יש כלל – החיים שלנו קודמים להכל. גם אם זה אומר לאחר טיפה ללקוח ביום גשום. עדיף להישאר בחיים, להגיע ולהתנצל אם צריך מאשר לסיים את היום בבית חולים. כשלוקחים את הדברים בפרופורציות, שומרים על חוקי התנועה, עושים את הדברים בשיקול דעת ובאחריות – הלקוחות מעריכים את זה אפילו יותר".

איתמר: "אני עוסק במשלוחים די הרבה זמן ובעיני הטיפ החשוב ביותר הוא לדעת לבחור את מקום העבודה. אני אוהב לעבוד במקום שאני מאמין במוצרים שלו. אני עושה משלוחי פיצה בבאר שבע לפיצריה שעושה פיצות שאני מטורף עליהן. חומרי הגלם איכותיים, התוספות מגוונות ותמיד ברוחב יד, יש הרבה רצון טוב בכל דבר. מטבע הדברים, גם היחס לעובדים הוא בהתאם. אנחנו מתנהלים כמו משפחה ואם למישהו קשה, אז יש מי שמגבה אותו. הכל נעשה ברוח טובה וזה גורם לי לרצות להיות אפילו טוב יותר בעבודה שלי. בעיני זה הדבר הכי חשוב, כי כשעושים את הדברים מהלב, גם הלקוח מרגיש את זה".

מתי: "אני חושב שלהגיע עם חיוך זה הדבר החשוב ביותר. בסופו של דבר, אנחנו מביאים אוכל לאנשים. הם מחכים לאוכל הזה, בין אם מדובר במשפחות עם ילדים ובין אם מדובר על צעירות וצעירים. במילים אחרות, הם שמחים לקראתנו וכאשר השליחים מגיעים עם חיוך ועם רצון טוב, הכל מסתדר על הצד הטוב ביותר. אני ממליץ לכל מי שעושה משלוחי פיצה בבאר שבע ובכלל – גם אם היה לכם יום גרוע, כאשר אתם דופקים בדלת תחייכו. כשאתם מחייכים – ואם צריך גם מתנצלים – אי אפשר לעמוד בפניכם. אני אומר מניסיון. יש לא מעט מקרים שהחיוך גם הוביל לטיפים גבוהים במיוחד, ואז זו בכלל חגיגה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה