''מפעלי תעשייה מסורתיים שלא יאמצו התחדשות וחדשנות – לא יצליחו לשרוד''

$(function(){setImageBanner('1594de9f-0470-44f0-ad9f-ae3b70135a76','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

"רבים רוצים לעבור מתעשייה מסורתית לתעשייה חדשנית אבל לא כולם יודעים איך לעשות את זה נכון. חשוב לדעת את הכללים כיצד לעשות את המעבר הזה נכון מבחינה רגולטורית, משפטית ומבחינת המיסוי. וזאת בין הייתר מטרת הכנס הזה", כך אמר השבוע שלומי בהט שותף ומנהל סניף באר-שבע והדרום של חברת הייעוץ הגדולה BDO

קרדיט - כנס תעשייה מסורתית לחדשנות BDOשלומי בהט אמר את הדברים בפתח הכנס "עושים עסקים בדרום", שיזם יחד עם קבוצת לוצאטו, משרד עורכי הדין פישר בכר והתאחדות התעשיינים בדרום.

הכנס נערך באולמי "הבוסתן" בעיר העתיקה ומנהל חברת "יעדים" של עירית באר-שבע ראומה גלוסקא כהן ניצלה את ההזדמנות כדי לספר מה עושה העיריה כדי להפוך גם את העיר העתיקה למנוף כלכלי לעסקים בבאר-שבע. ראומה סיפרה עוד על הפעילות המתרחשת בימים אלו גם בשוק העירוני, שבו יושקעו כ-60 מיליוני שקלים בשנה הקרובה – וכן בפארק ההייטק ובאזור התעשייה הוותיק בעמק שרה. "אנחנו רוצים לעודד את העסקים לבוא ולעשות כסף טוב עם מינימום הפרעה מצידנו", הבטיחה ראומה גלוסקא.

הד"ר אסתר לוצאטו מפירמת הקניין הרוחני "קבוצת לוצאטו" אמרה כי גם חברה או מפעל מסורתי שמתחדש מייצר קנין רוחני שבונה לו ערך רב. על כל המעטפת הזאת שומרים ב"קבוצת לוצאטו", שנותנת מענה לחברות ישראליות ובינלאומיות כבר עשרות שנים.

מנהלת מרחב דרום של התאחדות התעשיינים דנה אופיר אמרה כי ההתאחדות מעודדת מעבר של תעשיות ותיקות לעידן החדשני כדרך להבטיח את ההשרדות של המפעלים הללו לטובת הדורות הבאים.

את הכנס הנחה עוה"ד עמית דת מנהל הסניף הדרומי של משרד עורכי הדין "פישר בכר" , שמקום מושבו הוא בתל אביב בעיקר אך הוא פתח כמדיניות סניפים בבאר-שבע ובצפון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה