מכונות הקפה ביתיות המומלצות בעולם



אם אתם אוהבים קפה, בוודאי תשמחו להכיר את המכונות הטובות והמתקדמות ביותר. לא משנה אם אתם מעדיפים את הקפה שלכם חזק ואינטנסיבי, ארוך וחלבי או מלא קצף, יש מכונה מתאימה לכל אחד ואחת מכם. אך מהי המכונה המומלצת מכולן? הרשימה הבאה תעשה לכם סדר, ואולי גם תסייע לכם לבחור את המכונה הבאה שלכם.

FREEPIK

דלונגי דינמיקה פלוס ECAM370

מכונת קפה ביתית אוטומטית משובחת , שהופכת פולי קפה טריים למשקאות טעימים בתוך זמן קצר, וגם מקציפה את החלב. הממשק שלה נוח ופשוט, והיא מאפשרת לכם לשמור מתכונים שאתם אוהבים, כדי שתוכלו להכין אותם בכל פעם מחדש בצורה הכי טובה.

עם המכונה הזו, תוכלו לשלוט בכל אספקט של הקפה שלכם: רמת טחינת הפולים, עוצמת המשקאות, כמות הקצף בחלב, הטמפרטורה וכו'. החיסרון היחיד שלה: היא תופסת די הרבה מקום.

נספרסו ורטו נקסט

מכונת קפסולות נפלאה, שמפיקה קפה איכותי מאוד. היא לא מקציפה חלב, אבל קל מאוד להשתמש בה, והיא מסוגלת להפיק משקאות בגדלים שונים. אם אתם מחפשים מכונה שתעשה לכם חיים קלים, ותספק לכם את הקפה של הבוקר בתוך שניות, זו בחירה מצוינת. אתם רק צריכים להכניס קפסולה, ללחוץ על כפתור, ולהמתין.

דריפ פילטר Smeg

המכונה הטובה ביותר להכנת יותר ממשקה אחד במקביל, או להכנת כמויות גדולות בבת אחת. המכונה שומרת על הקפה חם במשך כארבעים דקות, ואפשר אפילו לתכנת מראש את תהליך הבישול לעיתוי המתאים. אם אתם אוהבים קפה דריפ, אתם צריכים ללכת על מכונה הזו.

ברוויל במבינו פלוס

אם הטעם שלכם בקפה ייחודי, או שאתם פשוט חייבים לשתות אותה בדרך מאוד מסוימת, אתם צריכים מכונה מדויקת שמאפשרת התאמה אישית. זוהי מכונת אספרסו מתקדמת מאוד, עם מקציף חלב מובנה, שמתחממת מאוד מהר.

המכונה קטנה מספיק כדי להשאיר מקום לדברים אחרים על השיש, ובכל זאת מעניקה חווית בריסטה מושלמת. מנגד, קחו בחשבון שאם תבחרו בה, תצטרכו להקפיד על ניקיונה אחרי כל שימוש.

דלונגי דדיקה EC685

מכונה משולמת עבור מטבחים קטנים, שניתן אפילו לקחת איתכם די בקלות מחוץ לבית, למרות שהיא אפילו מסוגלת להקציף. היא לא נועדה למתחילים, אבל לא קשה לתפעל אותה. החיסרון הבולט ביותר: מיד לאחר הרתחת חלב, אי אפשר להכין אספרסו, אלא צריך לחכות מספר דקות.

נספרסו ורטו פלוס

אם חשובה לכם המהירות, זו המכונה עבורכם. היא מתאימה למתחילים, פועלת באמצעות קפסולות ויש לה יתרון מאוד משמעותי: מיכל מים גדול מאוד. יתרון נוסף שלה, הוא האפשרות להכין חמישה גדלים שונים של משקאות. מנגד, חשוב לציין כי לא ניתן להקציף בה חלב.

אספרסו מייקר Smeg ECF01

לא יודעים אם לבחור בין קפה טחון לקפסולות? אם המכונה הזו, לא תצטרכו להחליט מראש ולהתחייב לשיטה אחת. המכונה מתאימה למומחים, היא מקציפה והעיצוב שלה מרהיב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה