מיקור חוץ – אאוטסורסינג מקצועיות

$(function(){setImageBanner('386cbb9d-0341-483f-9f42-0ad26e187834','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

שיטת הניהול הפופולארית הזו הפכה את עולם העסקים בצורה מוחלטת. כיום ישנם עסקים שלמים המבוססים במאת האחוזים על מיקור חוץ, כאשר בעל הבית עסוק אך ורק בניהול הקונצרט המורכב מעובדים במיקור חוץ, לעיתים בכל העולם בו זמנית. אאוט סורסינג זה חסכוני, אפקטיבי ונוח, וגם כאן בישראל חברות רבות ממנפות את היתרונות הרבים שמגיעים עם בחירה זו.

pixabay

אם גם אתם מחפשים פתרונות במיקור חוץ, אנחנו מזהירים אתכם – זה ממכר. זה כל כך נוח ומשתלם, שקשה להתעלם מזה, ובדרך כלל כאשר מתחילים לעבוד עם מיקור החוץ, לא רוצים להפסיק, אלא רק להרחיב את כמות השירותים. הצורך והיעילות הובילו לכך כי ישנן חברות המתמחות במתן שירותי מיקור חוץ, איתור עובדים, הכשרת עובדים, ואפילו הכשרתם בהתאם לצרכים של החברות העובדות עימן, למשל הצרכים שלכם.

מעניין לגלות כי חברות אלו המציעות מעטפת שלמה של מיקור חוץ לעיתים עובדות עצמן במיקור חוץ, ומהוות רק אנשי תיווך, והאחריות שהן לוקחות על עצמן, מעבר לאיתור, הכשרה והשמה של העובדים שלכם במיקור החוץ, זה הניהול שלהם, של הפרויקטים שלכם. היתרון בכך עצום, שכן הם לוקחים על הכתפיים שלהם את האחריות, ובמידה ועובד לא מגיע או לא מספק את הסחורה, הם מחליפים אותו באופן מיידי, תוך התנהלות פנים בחברה שלהם, לעיתים אפילו מבלי לערב אתכם, כדי לחסוך לכם את כאב הראש ממנו ניסיתם להיפטר מלכתחילה.

היתרונות של מיקור חוץ

כפי שאמרנו, העסקה במיקור חוץ זה דבר ממכר, אשר מגיע עם רשימת יתרונות ארוכה. הרשימה שנציג לפניכם, מעבר ליתרון שכבר ציינו, היא חלקית למדי, שכן התחום הזה נמצא כבר כמה שנים בתנופה אדירה, מתרחב ומשתנה, בהתאם לדרישות שוק והטכנולוגיה המשתנות גם הן. ובכל אופן, הנה היתרונות של מיקור החוץ:

  • חיסכון בבירוקרטיה – מי שמעסיק את העובדים בצד השני אחראי על כל הבירוקרטיה שלהם. אתם עובדים מול נציג אחד של חברה אחת, אך מקבלים ממנו מענה לכל הצרכים, של הרבה עובדים, והרבה פתרונות. זה בעצם להעסיק מנהל שמחזיק אגף בחברה שלכם על כתפיו (ולפעמים כמה אגפים, או חברה שלמה!)
  • חיסכון בניהול – מאותה הסיבה שכבר נאמרה, עובדים במיקור חוץ, שאינם עצמאים לחלוטין, מועסקים לרוב על ידי חברות שמנהלות אותן, אז אתם לא צריכים להתעסק עם זה, וזה משחרר אתכם להתעסק בפיתוח העסק
  • זמינות גבוהה יותר – תלוי פרויקט וצרכים כמובן, ישנן חברות מיקור חוץ בכל העולם ואתם יכולים לקבל עובדים מסביב לשעון, חיוני לעסקים בינלאומיים או עסקים שמכוונים להפוך לכאלו. מעבר לכך, גם עסקים מקומיים ו"קטנים" שמכוונים לתת שירות מעל ומעבר ובכך להתבדל מהמתחרים, יכולים לאפשר מענה מהיר עשרים וארבע שבע שנותן יתרון משמעותי ויוצר שם טוב לחברה שלכם. מעניין לגלות למשל כי אנשים מבצעים קניות אונליין דווקא בשעות הערב, בשעות בהן מרבית העסקים כבר "הלכו לישון", עם שיא שמסתיים בסביבות 21:00 בערב.
  • הוזלת עלויות – לעיתים קרובות, ואפילו כמעט תמיד העסקה במיקור חוץ תעלה לכם פחות, בטח כאשר מבצעים חישוב מלא של כל העלויות הכרוכות בהעסקת עובדים בחברה שלכם. יש הרבה מאוד דברים שאפשר להעסיק בשבילם עובדים בחו"ל במדינות בהן השכר השעתי נמוך בהרבה מהשכר הממוצע בישראל, ובכך לחסוך הון תועפות בתקציב שלכם לעובדים, כסף שתוכלו להשקיע בצ’יפור העובדים המצטיינים, בהרחבת העסק שלכם, ובמאמצי השיווק (שגם אותם, כמובן, אפשר לעשות במיקור חוץ).

בחירת החברה הנכונה למיקור החוץ

כמו בכל תחום אחר, גם כאן בעולם האאוט סורסינג אתם תמצאו כל מיני הצעות ופתרונות, חלקן טובות מאחרות. הבחירה יכולה להיות אתגר, בוודאי אם אין לכם ניסיון עבר, הן במיקור חוץ והן בעבודה עם החברה הספציפית הזו. לכן כדי לבחור חברה שתעזור לכם עם מיקור החוץ, צריך לנהוג ממש כפי שהייתם נוהגים לו הייתם מגייסים עובד – בתבונה ומחשבה תחילה.

היתרון הגדול הוא שברגע שהבנתם מה הצרכים שלכם, בדקתם שהחברה אמינה, מבוססת, מציעה את כל השירותים החיוניים, ושיש לה רשימת לקוחות מכובדת, סיימתם את עבודתכם. מעכשיו אתם מקבלים שירותי מיקור חוץ מקצועיים, ויכולים לנוח על זרי הדפנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה