מה חשוב לדעת על מוצרי פלסטיק לתעשייה?

$(function(){setImageBanner('4c548136-192c-4f26-b566-3807ac8c8dfd','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

פלסטיק המהווה את אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בתעשייה, משמש בין היתר לצרכי ייוצר של מיכלי אחסון לחומרים מסוכנים, מתקני פזולת, מיכלי מים, מתקני טיהור אוויר, צינורות בקטרים גדולים המיועדים למגוון רחב של שישומים ומוצרי פלסטיק נוספים לתעשייה. מוצרי פלסטיק אלו, הם למעשה מוצרי פלסטיק בהזמנה אישית המיוצרים מלכתחילה למטרות השימוש בהם, כאשר הליך הייצור נעשה בהתאם לכל דרישות המזמין ובהתאם לסטנדרטים המחמירים ביותר בתחום אבטחת האיכאות.

א.א.ח פלסט בע״מ

סוגי מוצרי פלסטיק לתעשייה

כאשר מדברים על מוצרי פלסטיק לתעשייה מדברים למעשה על שלושה סוגי מוצרים עיקריים: מיכלים, צינורות ומאצרות, כאשר לכל אחד מהם שימושים שונים ולכן הם מגיעים בתצורות שונות וגדלים שונים. בין יתר סוגי המוצרים הנמנים על קטגוריית מוצרי פלסטיק לתעשייה תוכלו למצוא:

  • מיכלי פלסטיק לאחסון חומרים כימיקליים - מיכלים אלו מיוצרים מפוליפרופילן ו-פוליאתילון והם מיועדים לצרכי אחסון של חומרים מסוכנים וחומרים כימיקליים תוקפניים במיוחד. שיטת הייצור של מיכלים מפלסטיק לתעשיה מיוצרים בשיטת ייצור ייחודית המשלבת בתוכה רצועות פלסטיק דחוסות המלבשות על גבי צילינרים ממתכת המחומים מראש. באופן זה, ניתן לייצר מיכלי פלסטיק אטומים וחזקים בעוביים שונים המותאמים לצרכי התכנון המקדים.
  • צינורות פלסטיק תעשייתיים - צינורות פלסטיק למטרות תעשייתיות משמשים למגוון רחב של מטרות, החל מהובלת חומרים כימיקליים דרכם, דרך הובלת פסולת ועד להולכת אוויר במערכות מיזוג תעשייתיות או אספקת מים למערכות חקלאיות. צינורות הפלסטיק הן למעשה הגדרה רחבה לצינורות בקטרים שונים המיוצרים מחומרים פלסטיים שונים, כאשר הליך התכנון והייצור שלהם נעשה בהתאם לדרישות ההזמנה ומטרת השימוש בהם.
  • צינרות שפכים - סוג נוסף של צינורות לתעשייה כולל בתוכו צינורות שפכים המשמשים בין היתר לצרכי הולכת מים בלחץ והולכת שפכי ביוב בלחץ ובדומה לכל מוצר פלסטיק אחר לתעשייה גם הם מיוצרים בהתאם לדרישות המדויקות של ההזמנה ובהתאם לתקנים המחמירים ביותר.
  • מאצרות פלסטיק - מוצרי פלסטיק אלו לתעשייה משמשים למטרות איסוף פסולת באמעות מטמנות פסולת בגדלים שונים.

וזאת לצד מוצרי פלסטיק נוספים המיוצרים בהתאמה אישית למגוון רחב של מטרות תעשייתיות נוספות.  

ייצור מוצרי פלסטיק לתעשייה - מה חשוב לדעת?

ייצור של מוצרי פלסטיק לתעשייה נעשה על ידי מפעל פלסטיק המתמחה בהליכי תכנון, ייצור והתקנה של כל אחד מסוגי המוצרים השונים המיוצרים מפסלטיק ומשמשים למטרות תעשייתיות. בהתאם לצרכי השימוש באותם מתקני פלסטיק שוונים, מיושם הליך תכנון ו קפדני על ידי מהנדסים במסגרתו מושם דגש על התקנים המחמירים ביותר ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום אבטחת האיכות.

אחד מהמפעלים הגדולים והמובילים ביותר בישראל בתחום ייצור מוצרי פלסטיק לתעשייה הוא מפעל א.א.ח פלסט המתמחה בייצור והתקנה של מיכלים, צינורות ומתקני פלסיטק ופיברגלס למגוון רחב של שימושים תעשייתיים. במפעל נעשה שימוש בשיטות הנדסיות פורצות דרך ובטכנולוגיות המתקמדות ביותר בענף הפלסטיק תוך הקפדה יתרה על התקנים המחמירים ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה