מה חשוב לדעת לפני רכישת ביטוח רכב

$(function(){setImageBanner('b0f977ee-0343-4104-b94d-f9c3fddf8d82','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בין אם אתם נהגים חדשים ובין אם אתם כבר ותיקים על הכביש, רגע לפני שאתם רוכשים ביטוח רכב, כדאי שתדעו אילו ביטוחים באפשרותכם לעשות ומה הכי מתאים לכם ולרכבכם, איך תמצאו את הצעת המחיר הזולה והמשתלמת ביותר לצרכים שלכם, מהי הדרך הנוחה ביותר לעשות השוואת ביטוחי רכב ומה עשוי לייקר או להוזיל את מחיר הביטוח שתבחרו לעשות. לפניכם מספר דברים שכדאי לדעת רגע לפני שמחליטים לרכוש ביטוח רכב.

freepik

מה ההבדל בין ביטוח צד ג' לביטוח מקיף?

ביטוח חובה הוא ביטוח הכרחי שכל בעל רכב נדרש לעשות אותו על פי חוק וזוהי עבירה פלילית לנהוג ברכב ללא ביטוח חובה בתוקף. אך מעבר לביטוח בסיסי זה, ישנם ביטוחי רשות אותם יכול לבחור בעל הרכב לעשות, וישראלים רבים בוחרים לעשות את אחד מהביטוחים הללו, על מנת להגן על עצמם ועל רכבם ממקרים שונים של פגיעה ונזק וכדי לא להיקלע להוצאות כספיות גבוהות במקרים של תאונה או נזקים אחרים שנגרמו להם או שהם גרמו לאחרים. בעל רכב יכול לבחור לרכוש ביטוח צד ג', ביטוח אשר נועד לכסות נזקים שנגרמו על ידי המבוטח לצד שלישי או לרכוש, כמו למשל עמודי חשמל, בית, חניה וכד'.

חשוב להדגיש כי ביטוח זה אינו מכסה על נזקים לרכבו של המובטח עצמו אלא רק לרכבו או לרכושו של צד ג'. ביטוח רשות נוסף אותו יכול בעל הרכב לרכוש הוא ביטוח מקיף, שהוא הנרחב ביותר שניתן לעשות, וכך גם עלותו היא הגבוהה ביותר מבין סוגי הביטוחים. ביטוח זה כולל בתוכו גם ביטוח צד ג', כלומר כיסוי נזקים שנגרמו לצד שלישי או לרכוש, ובנוסף נוגע הביטוח המקיף גם לנזקים שנגרמו לרכבו של המבוטח במקרים של תאונה, גניבה, שריפה, נזקי טבע כמו הצפות וקריסת עצים ועוד.

איך לעשות השוואת ביטוח רכב?

הדרך הנוחה והמהירה ביותר שקיימת כיום לעשות השוואת ביטוחים היא אונליין. באתר בסטי, שהוא אתר להשוואת ביטוחי רכב, תוכלו להשוות ביטוח רכב חובה + ביטוח מקיף וביטוח רכב חובה + ביטוח צד ג', ולקבל תוך זמן קצר את התוצאות הרלוונטיות עבורכם מבין מגוון הצעות המחיר הקיימות בקרב סוכני הביטוח וחברות הביטוח בישראל. במקום שבעל רכב יצטרך לעשות סקר שוק בעצמו, ללכת פיזית או להתקשר לחברות ביטוח רבות על מנת לקבל כמה הצעות מחיר ולהשוות ביניהן, להגיד שוב ושוב את הפרטים שלו ושל הרכב, לשמוע מונחים שאינו מכיר ולנסות להבין האם המחיר שהוצע לו משתלם או יקר מידי לעומת שאר החברות, המערכת החכמה והפשוטה של אתר בסטי מציעה לבעל הרכב לקבל את כל המידע שהוא צריך לאחר כמה קליקים והקלדת כמה פרטים ונתונים בלבד, ולקבל את הצעות המחיר המתאימות לו.

התוצאות אותן מציג האתר הינן אובייקטיביות וניטרליות, ואינן נוטות לטובת חברה כזאת או אחרת, כך שהגולשים יכולים להיות בטוחים שהתוצאות המתקבלות הן ענייניות ואין מאחוריהן אינטרסים חבויים או שיקולים שנסתרים מעיניהם.

 

מה משפיע על מחיר הביטוח?      

חשוב לדעת כי מעבר לשוני במחירים הקיים בין חברה לחברה, עלויות ביטוחי הרכב מושפעות מעוד מספר גורמים. בין הנתונים שעשויים להשפיע על מחיר הביטוח נמנים סוג הרכב, שנת הייצור של הרכב, נפח המנוע של הרכב, האם זהו רכב שנחשב לגניב, מהו גיל הנהג, ותק רישיונו של הנהג, כמה נהגים עתידים לנהוג ברכב, האם יש עבר ביטוחי (רצף של 3 שנים לפחות שבהן היה הנהג מבוטח בביטוח צד ג' או בביטוח מקיף), מהו גובה ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה וגרימת נזק לצד ג' או לרכבו של המבוטח, מהו גובה "גבול האחריות" שנקבע, האם היו למבוטח שלילת רישיון או תביעות ביטוח רכב בשנים האחרונות, מהם המצבים בהם מקבלים פיצוי והאם עושים הרחבות למצבים נוספים (כמו פיגוע, מהומות, מלחמה ועוד), האם קיימים שירותי דרך ושירותי גרירה, האם מקבל המבוטח רכב חליפי ובאילו תנאים, האם קיימים אמצעי בטיחות ומיגון ברכב כמו אזעקה, קודן, כריות אוויר ועוד, האם אחד מהנהגים של הרכב הוא נהג צעיר או נהג חדש ועוד מגוון פרטים שיכולים להוזיל או לייקר את ביטוח הרכב. ישנן הרחבות שניתן לעשות לביטוחים ומומלץ לקרוא ולהבין לעומק מה כולל הביטוח שאתם מעוניינים לרכוש והאם יש דברים שתרצו להוסיף כסף על מנת שיכללו גם הם בפוליסה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cbe18531-c89a-4ca1-8f88-69723557a84b','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה