מהן הדרישות להלוואה בערבות מדינה בישראל?

$(function(){setImageBanner('72ac144f-6e78-4fa1-90b6-4a592e307d24','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

על מנת לקבל הלוואה בערבות מדינה בישראל, ישנן דרישות ספציפיות בהן יש לעמוד. על הלווה להיות חברה או יחיד ישראלי וההלוואה חייבת לשמש למטרות עסקיות. אם אתם מחפשים מימון לעסק שלכם בישראל, חשוב להבין את הדרישות הללו ולוודא שאתם עומדים בהן לפני הגשת בקשה להלוואה בערבות מדינה. צור קשר עם יועץ עסקי מומחה בישראל למידע נוסף.

Pixabay

5 דרישות סף מינימליות

באופן כללי ניתן לומר שהתנאים ודרישות הסף להלוואה בערבות המדינה נועדה לוודא שאכן בעל העסק עתיד להחזיר את ההלוואה. לשם כך המדינה תבדוק ותדרוש כמה דברים:

  1. מחזור הכנסות שנתי לא עולה על 100 מיליון ש"ח - הרציונל הוא שעסקים גדולים כבר יודעים להסתדר לבד, ודווקא עסקים קטנים ובינוניים הם אלו שצריכים את העזרה.
  2. הצגת בטחונות של על 25% מסך הלוואה - דבר שנועד בעצם להוריד קצת מהמעמסה של המדינה, ולהטיל גם אחריות על כתפיו של בעל העסק, מה שיחייב אותו להצליח בעסקיו.
  3. אין חובות לרשויות המס בישראל - התנהלות תקינה חוקית זהו תנאי בסיסי
  4. העסק לא נמצא תחת כונס נכסים או במצב של פירוק לפני פשיטת רגל
  5. אין לעסק הגבלות עיקולים וכיו"ב.

 

הזכאות להלוואה בערבות מדינה בישראל מבוססת בראש ובראשונה על איתנותו הפיננסית של המבקש וכדאיות הפרויקט שבגינו מתבקשת ההלוואה. ערבות ההלוואה המרבית היא 75% מסך ההלוואה, כאשר הערבות המינימלית נקבעה על 30%. על מנת לזכות, על המועמדים להבטיח תחילה לפחות 20% מההלוואה ממקורות פרטיים. הריבית השנתית על הלוואות בערבות מדינה מוגבלת ל-3.5%, ותנאי ההחזר יכולים להימשך עד 5 שנים. כמו כן, הפונים נדרשים לשלם עמלת ערבות חד פעמית, השווה ל-1-3% מסכום ההלוואה הכולל. הלוואות מובטחות זמינות למגוון רחב של מטרות, כולל השקעות במפעל ובמכונות, מחקר ופיתוח והון חוזר. למידע נוסף על הלוואות בערבות מדינה בישראל, אם אתם חושבים שהדבר שייך אליכם והלוואה בערבות המדינה תוכל לסייע לעסק שלכם לפרוח ולצמוח - צרו קשר עם הקרן לערבות המדינה, או חברת יעוץ כלכלית שמתמחה בלהשיג את ההלוואות הללו בתנאים הטובים ביותר.

לסיכום

הלוואות בערבות מדינה בישראל הן סוג של מימון שניתן לעסקים קטנים על ידי ממשלת ישראל. הלוואות אלו ניתנות במטרה לסייע לעסקים להתרחב, להקים עסק חדש או לשמור על העסקים קיימים בזמנים פיננסיים קשים. הלוואות בערבות מדינה יכולות להועיל מאוד לעסקים קטנים בישראל, שכן הן יכולות לספק את הכספים הדרושים כדי לשמור על ניהול העסק בצורה חלקה. עם זאת, חשוב לציין שהלוואות בערבות מדינה אינן כסף חינם ויש להחזירן בריבית. סכום הכסף שניתן ללוות באמצעות הלוואה בערבות מדינה ישתנה בהתאם לתוכנית ההלוואה הספציפית ולמצב הפיננסי של העסק. סכום הכסף שניתן ללוות באמצעות הלוואה בערבות מדינה ישתנה בהתאם לתוכנית ההלוואה הספציפית ולמצב הפיננסי של העסק. 

 

רוצים לשמוע עוד על הלוואה בערבות המדינה? כנסו לאתר GLS פיננסים

הכתבה בחסות Aramapp בניית אתרים קידום פרסום.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה