מהם היתרונות של מחיצות הפרדה אקוסטיות?

$(function(){setImageBanner('3d5f5812-c3bf-43aa-8106-623fb0e6e9f0','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

מחיצות אטומות לרעש בכוחן להפוך באופן מידי כל חלל להרבה יותר נוח, הרבה פחות רועש, מזמין ומאורגן בצורה חזותית. באמצעותן ניתן לשהות במשרד, בכיתה, בספרייה ובכל חדר בהיעדר הסחות דעת, רעש וליהנות מפרטיות מקסימלית.

ש.א טכנולוגיות – מחיצו אקוסטיות ניידות

להלן כל שלל היתרונות של מחיצות ההפרדה הניידות וכל הסיבות לשקול להוסיף אותן לעסק, למוסד הציבורי או לבית שלנו.

המחיצות האקוסטיות מפחיתות רעשים

דמיינו לרגע מוקד טלפוני בבניין שלא קיים בו כלל קירות - כל רעש יקפיץ מיד את כולם ולא יהיה ניתן להתרכז בכלום. מחקרים מראים כי רעשים ואקלים הינם הגורמים העיקריים שמשפיעים על תפוקת העבודה במשרד. לפי מחקר שנעשה בנושא, דווח כי שיחות בין העובדים, צלצולי טלפונים ומכונות חשמליות שנעשה בהם שימוש במשרד, הם הרעשים המעצבנים ביותר והמסיחים ביותר ושיש להם חלק משמעותי בירידה בתפוקת העבודה – המענה הינו מחיצות אקוסטיות שמפחיתות את רעשי הרקע ובאופן גורף מעלות את התפוקה של העובדים.

משפר את האיכות האקוסטית

המחיצה כאמור משפרת את ההבנה של כל הצלילים, קליטת מסרים ברורה ושמיעה של כל השיח והדיבור שמתקיים במרחב, כמו במקרה של הרצאה או לימודי קורס וכולי. עם מינימום רעשים ניתן יהיה לשמוע הרבה יותר טוב אחד את השני, לתקשר טוב יותר עם כל מי שנמצא במקום ולהשיג את כלל המטרות בצורה יעילה ביותר.  

מגבירות את הפרטיות

קירות הפרדה אלה מאפשרים את מלוא הפרטיות גם אם יש המולה רבה בקרבת מקום. הם יוצרים מרחב פרטי על ידי שליטה עצמית בו כל עובד יכול לעבוד בנוחות ובריכוז מרבי ללא הסחות דעת. תחושת עצמאות היא יתרון עצום לעובדים שיודעים כי יוכלו להשיג בכוחות עצמם את כל המרחב הנדרש להם בצורה מידית.

היכן נשתמש בהם?

כיתות לימוד

רעשי רקע מהקלים ביותר במהלך שיעור שמתקיים בכיתה, עלולים להפריע מאוד ליכולת הריכוז של התלמידים. לדוגמא, מחקר שפורסם בכתב העת - Journal of Urban Health מצא שעוצמה של - 10 דציבלים מעל הממוצע יכולים לגרום להפרעה משמעותית שתשפיע על הציונים ועל יכולת הריכוז של התלמיד. אפילו שמיעת טלוויזיה שתתנגן ברקע עשויה להקשות על רמת הריכוז. על ידי מחיצה אקוסטית ניתן ליצור חדר נפרד בכיתה שיסייע לתלמידים להתמקד בזמן מבחן או בזמן שקידה על הלימודים. ניתן ליצור גם ע"י מחיצות גדולות אזורים נפרדים למגוון של פעילויות שונות שיסייעו לתלמידים להתרכז ולקבל את השקט המרחבי הנדרש להם.
חדרי ישיבות

כדי להצליח להשיג פגישה פרודוקטיבית ודיסקרטית במשרד יהיה צורך במתחם שמכיל את כל התנאים לכך. משרדים רבים בנויים היום בצורת – OPEN SPACE וכדי ליצור את האזור האינטימי ניתן יהיה להשתמש במחיצות אקוסטיות כדי ליצור חדר ישיבות פרטי שבו ניתן יהיה לדבר בלי חשש על כל נושא ומידע רגיש מבלי שיתר העובדים יאזינו.

ספריות

ספריה הינה חלל שדורש שקט שיאפשר לכל אחד לקרוא, לעיין וללמוד. יחד עם זאת, זה לא תמיד מתאפשר - רשרוש הניירות של המחברות והספרים, הלחישות במעברים, רעשי רקע שמיד מסיחים את הריכוז, כל אלה קיימים בשפע בכל ספרייה. כדי ליצור חוויית קריאה שקטה ונעימה לכל סטודנט, תלמיד או מורה, ניתן לעשות זאת על ידי מחיצה אטומה וליצור מתחמי קריאה שקטים ואטומים מרעשים.

אולמות התעמלות

באולם ספורט אנחנו ניחשף לרעשי כדור שמקפץ על הקרקע, לשריקות של מאמנים,  לריצות, לקפיצות ולחריקה של סוליות נעליים של כל מי שמתאמן באולם ועוד. רוב אולמות הספורט בנויים משטח פתוח ענק עם רצפה קשה ותקרה גבוהה, מה שיוצר אקוסטיקה לקויה שמכילה הרבה הד. בעזרת מחיצות שניישם במרחב של אולם הספורט נצליח לסייע למאמנים לייצר סביבה שקטה, להפחית את הרעש ולשפר את התקשורת על מנת שכולם יוכלו ליהנות מכמה פעילויות בו זמנית.  

אולמות אירועים

אולמות אירועים הינם לרוב חללים גדולים ורחבים שיכולים להכיל בתוכם מאות אורחים. לא פעם יתבקש בעל האולם ליצור אופציה של אזור קטן יותר שיתאים במידותיו לכמות קטנה של אורחים. כדי לענות לצרכי הלקוחות, באמצעות מחיצת הפרדה יהיה ניתן לחצות את האולם וליצור שני חללים מקבילים ואף לאפשר לקיים עוד אירוע נוסף בו זמנית, מה שימקסם את הרווחים של האולם.

המאמר נכתב באדיבות חב’ ש.א טכנולוגיות טלפון: 03-5535153  https://www.mehizot.co.il/

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ff158f71-2b82-4883-bb2f-ab16773ea265','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה