מארזי מתנה מבית היידה לכל צורך ומאורע

$(function(){setImageBanner('654c4559-13b0-4d95-80e6-77002970cf73','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

במדינות רבות, ובפרט במדינה המתאפיינת בקשרים קהילתיים ובין אישיים חזקים כמו ישראל, נהוג להעניק בסיטואציות רבות מתנות לאנשים שסביבנו – מתנות לעובדים מטעם הארגון לכבוד החג, מתנות לבני משפחה וחברים קרובים באירועים משמחים וחגיגיים (או סתם כך...) ועוד. בחירה מושכלת של מארז מתנה אשר עוצב והוכן בטוב טעם ובקפידה תבטיח כי המתנה שלנו תשמח, תרגש וגם תשרת בפועל את האדם המקבל אותה.

במותג המקומי "היידה" מתמחים בהצעת מבחר רחב של מתנות עבור קהל פרטי ועסקי גם יחד. המותג מציע מבחר רחב ועשיר במיוחד של מארזי מתנה מיוחדים מסוגים שונים ומשונים, ביניהם כל אדם ו/או בעל עסק ימצאו את האפשרויות הנכונות והמתאימות ספציפית עבורם ועבור האנשים הקרובים אליהם.

  היידה

מבחר מתנות ומארזים המורכבים מפריטים ייחודיים שנבחרו בקפידה

הדרך הטובה ביותר להיוודע למגוון האפשרויות העשיר והרחב כל כך למתנות מסוגים שונים (דוגמת מארז לחג פסח ולחגים נוספים) שמציעים לנו ב"היידה" היא כמובן להיכנס לקטלוג המקוון של המותג הישראלי, ולראות בעצמכם.

אך רק על מנת לסבר את האוזן, כדאי להכיר כי מותג זה מתמחה הן בבחירה קפדנית של פריטים ססגוניים, ייחודיים ואלגנטיים, והן בהרכבת מבחר סוגים שונים של מארזי מתנה מתוך הפריטים הללו.

למשל, נוכל למצוא בין שלל האפשרויות שמציעים לנו ב"היידה" קטגוריה שלמה ומושקעת במיוחד של כלי הגשה מעוצבים ואף מבחר סוגים של סט כלי אוכל – כל אחד מהם ייחודי וצבעוני בצורה מעט שונה, ומגיע מתרבות אחרת או ממקום אחר בעולם. בין האפשרויות תוכלו למצוא כמובן גם פריטים ומארזים יותר "רגועים" וסולידיים מבחינת הצבעים והעיצובים, כמו גם כאלו צבעוניים וססגוניים יותר.

כלי הגשה מעוצבים אלו ניתן לרכוש בפני עצמם או כחלק מחבילה כוללת של מארז לחג (או מארז מתנה באופן כללי, לא בהכרח עבור חג ספציפי), וזו כאמור רק דוגמה אחת מיני רבות לתחום מסוים של פריטים בהם מתמחים ב"היידה".

  היידה

מארז לכל צורך, פרטי או עסקי

מבחר המארזים המגוונים השונים מאפשר כאמור לכל אחת ואחד מאיתנו למצוא בדיוק את סוג המתנות המתאים והרצוי מבחינתו.

דוגמה טובה לכך היא כמובן בתי עסק וארגונים המחפשים אחר מתנות לעובדים, ומעוניינים להעניק מתנות איכותיות, מסוגננות ומתחשבות באמת, ולא סתם מתנה גנרית ופשוטה. גם המחירים נוחים ביותר, כך שלא תתקשו לעמוד במסגרת התקציב המוקצה לצורך כך בארגון.

 היידה

וכמובן שגם עבור קהל פרטי קטלוג מתנות ופריטים דקורטיביים זה הוא רלבנטי ביותר – סביר להניח כי רוב האנשים שאנחנו מכירים ישמחו לקבל מארז לחג הכולל פריטים דקורטיביים, ססגוניים וגם שימושיים שכאלו, דוגמת סט כלי אוכל אקזוטי הכולל פריטים מאזורים שונים בגלובוס המורכבים יחד באופן אסתטי ומסוגנן. נכון?...

  היידה

כנסו לאתר ולקטלוג על מנת להיווכח בעצמכם. השנה, אין צורך לשבור את הראש ולהתלבט יתר על המידה בכל הנוגע למתנות עבור הקרובים אלינו, עבור כל צורך וכל מאורע באשר הוא...

 היידה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה