לרגל חודש המודעות המוצרים הורודים
18.10.20 / 11:26
לרגל חודש המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן השד, מותג החשמל הגרמני Fakir תורם מכלל הכנסות מכירת מוצריו הוורודים לעמותות המקדמות מחקר ומודעות לדרכי טיפול ומניעת המחלה
בימים בהם מרכז תשומת הלב מוקדשת למלחמה במגיפה אחרת, קל לשכוח מגיפה שקטה שגובה לא פחות חיים – סרטן השד. מחלה שבארה"ב לבדה גובה כמעט 50,000 נפטרות מידי שנה, ובממוצע 1 מתוך 8 נשים תאובחן כחולה בה.
בשנים האחרונות הצטרפה גם ישראל לחודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד שמטרתו לקדם מודעות לאימוץ אורח חיים בריא בקרב נשים, כמו גם חשיבות האיתור מוקדם – שמסייעים להציל חיים.
לרגל ציון חודש מיוחד זה, מצטרף מותג החשמל הגרמני – Fakir למאמץ ההסברה והמחקר, ותורם 5% מכלל הכנסות המותג על מוצרים ורודים לעמותות בינלאומיות המקדמות את המחקר, ההסברה והמודעות למניעה ואיתור מוקדם.
בין מוצרי החשמל הוורודים של המותג ניתן למצוא מוצרי מטבח כמו קוצצים, סט בלנדר, קומקומים חשמליים, מצנמים, טוסטרים ומיקסרים. כמו כן מכשירי עיצוב שיער, מגהצים ועוד – כולם בגווני וורוד ובעיצוב חכם.
את מגוון מוצרי המותג ניתן להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות ובאתר: gladiator.org.il
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]