לרגל חודש המודעות המוצרים הורודים

$(function(){setImageBanner('9a7ae829-6ccd-4875-91d5-11202e7737e7','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

לרגל חודש המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן השד, מותג החשמל הגרמני Fakir תורם מכלל הכנסות מכירת מוצריו הוורודים לעמותות המקדמות מחקר ומודעות לדרכי טיפול ומניעת המחלה

בימים בהם מרכז תשומת הלב מוקדשת למלחמה במגיפה אחרת, קל לשכוח מגיפה שקטה שגובה לא פחות חיים – סרטן השד. מחלה שבארה"ב לבדה גובה כמעט 50,000 נפטרות מידי שנה, ובממוצע 1 מתוך 8 נשים תאובחן כחולה בה.

בשנים האחרונות הצטרפה גם ישראל לחודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד שמטרתו לקדם מודעות לאימוץ אורח חיים בריא בקרב נשים, כמו גם חשיבות האיתור מוקדם – שמסייעים להציל חיים. 

לרגל ציון חודש מיוחד זה, מצטרף מותג החשמל הגרמני – Fakir למאמץ ההסברה והמחקר, ותורם 5% מכלל הכנסות המותג על מוצרים ורודים לעמותות בינלאומיות המקדמות את המחקר, ההסברה והמודעות למניעה ואיתור מוקדם.

בין מוצרי החשמל הוורודים של המותג ניתן למצוא מוצרי מטבח כמו קוצצים, סט בלנדר, קומקומים חשמליים, מצנמים, טוסטרים ומיקסרים. כמו כן מכשירי עיצוב שיער, מגהצים ועוד – כולם בגווני וורוד ובעיצוב חכם.  

את מגוון מוצרי המותג ניתן להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות ובאתר: gladiator.org.il 

החודש הורוד fakir רוכשים מוצרים בוורוד ותורמים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b870dc57-3d87-4d25-a1d2-2cd30eb0be63','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה