כשטכנולוגיה פוגשת את ההיסטוריה

$(function(){setImageBanner('5a76f671-2024-450a-a0dd-c5163da4c56c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

פסטיבל התמר עושה זאת שנית ומביא את הקדמה עד אליכם - זו שנה שניה ברציפות שפסטיבל התמר מציע לקהל אפשרות לתשלום נגיש ובטוח - במידה ואינכם מעוניינים לפספס שום רגע בהופעה או במשחק, או אם אתם רוצים להימנע מהמתנה בתורים ארוכים למזון ושתיה באירועי תרבות וספורט, כעת יש פיתרון.

קרדיט - לוקו גרופ

בעולם בו אנו לא מוכנים להמתין יותר מ-45 דק' למשלוח של אוכל הביתה, עולם בו מזמינים מונית בלחיצת כפתור ורוכשים כל מה שניתן לעלות על הדעת דרך הטלפון, הדבר המתבקש הוא שדרוג חווית המזון והשתייה בעולם האירועים.

כיום, במספר מקומות מרכזים כגון פארק הירקון, פסטיבל תמר, פארק רעננה, אצטדיון טדי, היכל הפיס ארנה, בריכת הסולטן בירושלים ובערי בירה ברחבי הארץ יש כבר פתרון - אפליקציית BFF2PAY מנגישה לקהל הצופים מזון ושתיה בלחיצת כפתור, יכולת להזמין מבלי להמתין לתור. האפליקציה שמנגישה את הקדמה בצורה הפשוטה ביותר ומביאה לכם את המזון והשתיה עד למושב. פתרון חכם, בטוח ופשוט שלא ברור איך חיינו בלעדיו עד כה –  תשלום אפליקטיבי מאובטח ונוח, משלוח עד המושב.

מדובר בפתרון הוליסטי שטומן בחובו מענה לכל אותם צדדים פחות מהנים באירועי ספורט ותרבות. מקסימום הנאה מינימום מאמץ, שכן כעת ללקוח ישנה אפשרות בחירה בין משלוח עד למושב או איסוף מעמדה המיועדת לכך, בכך – זמן ההמתנה מתקצר, הלקוח יודע בכל זמן נתון מה מצב ההזמנה ולא מבזבז זמן מיותר בהמתנה.

BFF2PAY הינה פלטפורמה טכנולוגית ייעודית לאירועים פומביים המאפשרת תשלום מראש עבור מזון ושתיה ובחירה בין משלוח עד למושב או איסוף עצמי (Take Away) . פלטפורמה זו עונה על כל חלק מהחששות שהביאה עמה הקורונה – התקהלות בתורים ארוכים וכסף מזומן שעובר מיד ליד. ובכך בעצם הופכת את קיומם של אירועי תרבות וספורט לאפשריים תוך מניעת התקהלויות ומעבר מכסף מזומן ללחיצת כפתור, המערכת מאפשרת לשליחים לאתר את מקומו המדויק של הלקוח באמצעות GPS, להגיע אליו במהירות ולמסור לו את הזמנתו במהירות.

כאמור, האפליקציה ישימה באירועי ספורט באצטדיונים והיכלי ספורט, במופעי מוזיקה ובידור בפארקים, במתחמי פסטיבלים, וגם בחופי הים.קרדיט - לוקו גרופ

אז מאיפה בכלל הרעיון נולד?

אפליקציית BFF2PAY פותחה ביוזמת אסף אבוטבול וחן דלל בעלי חברת Barim.co.il - החברה הגדולה והמובילה בישראל לשירותי בר משקאות ואלכוהול, שהוקמה לפני כ-20 שנה ומספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ - בכל סוגי האירועים ובפרט באירועים המוניים. חברת Barim נבחרה לספק בלעדית את שירותי ההסעדה והמשקאות במתחמי אירועים כגון פארק הירקון, בריכת הסולטן ומצדה, משרתת מעל מיליון וחצי לקוחות בשנה בפסטיבלים המובילים ובמופעי ענק של אמנים מהארץ ומחו"ל, ומעסיקה כ- 8000 עובדים מדי שנה.

כחלק מהבנת השוק וצרכיו החליטו השניים לפתח פלטפורמה דיגיטלית שדרכה ניתן יהיה להקל על המארגנים והצרכנים, להימנע מתורים ארוכים ומשימוש במזומנים, השניים, הצליחו לאגד תחת אפליקציית תשלומים אחת את כל הפתרונות הפיננסים. לשני היזמים - אסף אבוטבול המשמש כמנכ"ל וחן דלל המשמש כסמנכ"ל שיווק ומכירות, חבר כשותף וסמנכ"ל פיתוח ליאור בלמס, מייסד ומנכ"ל חברת Mountapps המפתחת פתרונות מחשוב לארגונים גלובליים.

בשיחה עם היזם ומנכ״ל החברה אסף אבוטבול הוא מתאר את האתגרים בהטמעת האפליקציה: "האתגר האמיתי הוא לשנות את דפוסי ההתנהגות של הקהל ולהטמיע את השימוש באפליקציה", אומר אבוטבול, "בכל פרסום של אירוע או בעת הזמנת הכרטיס, אנו מציינים את האפשרות להוריד את האפליקציה ולהירשם. בפסטיבל התמר למשל, אנו מציעים לכל מי שעושה שימוש באפליקציה הנחה של 15%.

אפליקציה שרואה גם את צד הלקוח וגם את צד בית עסק

פלטפורמה התשלומים עובדת בשילוב מערכת ניהול המספקת שליטה מלאה בזמן אמת על כל אחת מנקודות המכירה והפקת דוחות בסיום האירוע, כך שמפיק האירוע ומנהל האירוע יכולים לקבל בזמן אמת עדכונים שוטפים על צריכת הלקוחות, ואנליזה ממוקדת על פי דרישה. כמו כן, האפליקציה מאפשרת למנהל המשלוחים לעקוב בזמן אמת אחר ביצוע ההזמנות, לקבל פרטים אודות הלקוח והשליח ולעדכן את הלקוח באמצעות התראות לטלפון הנייד שלו. האפליקציה הידידותית מאפשרת ללקוח להזמין מתוך תפריט רחב ומגוון, לשלם באמצעי תשלום מאובטח, לקבל במייל אישור הזמנה וחשבונית מס ולעקוב בכל רגע נתון אחרי מצב ההזמנה (התקבלה, בהכנה, מוכנה, משלוח). כך יוכל לדעת מתי לגשת למזנון כדי לאסוף אותה או מתי תגיע אליו ישירות באמצעות השליח.קרדיט - לוקו גרופ

החיים לצד הקורונה

הרעיון לייעל את מערך השירות וחווית האורח נולד הרבה לפני הקורונה, ההמתנה הארוכה עם המון אדם סביב ובזבוז הזמן בתחילת ההופעה או במחצית המשחק הייתה לא סבירה טרום קורונה. הקורונה עצרה את העולם  בכלל ואת עולם האירועים בפרט וכיום האפליקציה מאפשרת שמירה על שפיות ואפשרות ליהנות מאירועים תוך הנגשת השירות והעצמת חווית הלקוח. אסף - "עידן הקורונה מחייב את כולנו ובפרט את מנהלי האירועים ההמוניים להסתגל לדפוסי עבודה שונים, ולמנוע ככל האפשר תורים, התקהלויות והעברת כסף מיד ליד".

לאחר הסגר הראשון, ולאחר שאושרו חלק מהאירועים ההמוניים פנה אסף אבוטבול למשנה מנכ"ל משרד הבריאות דאז פרופ' איתמר גרוטו. במכתב שנשלח ב-27 ביולי 2020, ביקש אבוטבול היתר למכירת מזון ושתייה באירועי "דרייב אין" ללא תורים וללא יציאה מהרכב, והציע לגרוטו להדגים בפניו את השימוש בטכנולוגיה של הארנק הדיגיטלי לביצוע הזמנה, תשלום ומשלוח של מזון ושתייה עד לרכב תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות. "להפתעתנו ולשמחתנו קיבלו מענה מהיר וחיובי", אומר אבוטבול. "לאחר בחינת הנושא", השיב פרופ' גרוטו, "הוחלט לאשר את המתווה שהוצע במכתבך. הוראות המנהל יעודכנו ויפורסמו באתר משרד הבריאות".

ובנימה אופטימית סיכם אבוטבול: ״בהינתן שזוהי המציאות בה אנחנו צריכים לחיות, עלינו לאמץ ככל הניתן את מיטב הטכנולוגיות על מנת לשמור על שגרת חיים נורמלית השומרת לא רק על בריאותנו אלא גם על נפשנו, עולם האירועים הינו בהחלט חלק גדול ביכולת שלנו לספק רגע של נחת בתוך הטירוף היומיומי״.

הטבת 1+1 רק בהורדת האפליקציה עד תאריך 19.9.21, הנחת 15% תינתן בשימוש האפליקציה במהלך הפסטיבל.קרדיט - לוקו גרופ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('dc0d8846-69ce-4969-914d-dad1953e1de9','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה