כרית הנקה לשינה בהריון

$(function(){setImageBanner('76d3f97b-204a-46f1-a3e4-3e625f1dd7d7','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

היא מושלמת עבור כל אישה בהריון ואחרי לידה, למה הכרית כל כך מושלמת? והאם יתכן שאפשר לישון שינה עמוקה וטובה גם בסוף ההריון? אם עוד אין לך כרית הנקה הכתבה הזו עשויה להפתיע אותך.

יחצ

אז מה זה בכלל כרית הנקה לשינה?

כרית הנקה לשינה בהריון היא כרית גדולה בצורת האות U באנגלית, הכרית משמשת בהריון לשיפור השינה ולתנוחה נוחה, אל תוותרי עליה אם את רוצה לישון בקלות בלילה שינה איכותית.

מהי היעילות בזמן ההריון?

אם כבר סיפרנו לכם על כרית ההנקה אז נתחיל מההתחלה, כרית ההנקה לשינה מועילה עוד מתקופת ההריון, כשההורמונים משתוללים ואת עייפה, וכולם כבר שמים לב שאת בהריון כי הבטן כבר ממש בחוץ. את מגלה שאחרי יום שלם שהתאמצת כמעט בכל צעד שלך את פשוט לא נרדמת, ואם כבר נרדמת כל החלפת תנוחה מעירה אותך שוב, וכאן את מגלה את כרית ההנקה שמשמשת אותך לשינה בהריון בצורה מושלמת, אחרי הרבה זמן שלא ישנת ככה.

חשוב לזכור הגוף שלנו זקוק לשינה, זה בריאות בשבילו, אמא שישנה טוב היא אמא רגועה יותר, בריאה יותר, ואפילו אפשר לומר סבלנית וטובה יותר, כרית ההנקה תעזור לך להגיע לשינה בקלות, הניחי את ראשך על הכרית, והרימי רגל אחת מעל הכרית , עדיף לשכב על צד שמאל כך מופעל פחות לחץ על האיברים הפנימיים וזרימת הדם בתוך הגוף חופשית ויעילה יותר, ואז השינה טובה יותר.

אנו ממליצים על כרית הנקה לשינה בהריון של חברת הריונית אשר משפרת את איכות השינה ומאפשרת לאמא לתפקד כל היום אחרי שהגוף נח והתמלא באנרגיה, בשימוש בכרית הנקה לשינה תרגישי תחושה מפנקת, ואם תתנו את כרית ההנקה מתנה לבת הזוג, לכלה או לחברה הטובה, היא תרגיש שאכפת לכם ממנה ותעריך אתכם מאוד.

מהי היעילות בזמן האכלה או הנקה?

זמן הנקה בריא הוא לפחות חצי שעה וגם כאשר מאכילים את הילד עם תחליפי חלב הזמן המומלץ הוא כרבע שעה, הבעיה היא שבזמן הזה הידיים מתעייפות מהתפיסה של הילד והתנוחה שבה אנו יושבות גם היא לרוב לא נוחה, הדבר הזה משפיע על הסבלנות שלנו ובהרבה מקרים מייאש את היולדת להמשיך עם ההנקה ובזמן האכלה אנחנו מנסות לזרז את האכילה וסובלות מזה, כאשר משתמשים בכרית של הריונית היא מעניקה תמיכה לגב ולידיים ואז החוויה משתנה ברמה דרסטית, פתאום יושבים בנוחות מביטים בתינוק/ת באהבה בלי הקושי של ההרמה הממושכת והישיבה הלא נוחה החוויה משתנה לגמרי

יחצ

מה אמהות מספרות על הכרית הנקה?

"כמה זמן היא אוכלת" מתלוננת מיכל, אמא לתינוקת בת שבועיים. "כל האכלה לוקחת כמעט שעה, ואז היא צריכה לאכול אחרי שעתיים" התעייפתי.

מיכל היא לא האמא היחידה שמספרת שהמון זמן היא מחזיקה את התינוקת שלה בכל פעם שהיא אוכלת, ושהיא אוכלת כמעט כל היממה, ככה זה בהתחלה עד שהתינוקות לומדים לאכול במרווחים גדולים יותר, ומצליחים לינוק בצורה יעילה יותר. אבל מה שהיא לא ידעה זה שאפשר לשפר את ההרגשה של האמא כשהיא מאכילה את התינוקת הרבה שעות ביום. כרית הנקה תשפר לה פלאים את החוויה, והיא אפילו תתחיל להנות מזה.

אמהות מנוסות מספרות שהריון עם כרית ההנקה הוא הריון יותר קל, פחות תופעות של סוף ההריון, כמעט ואין כאבי רגליים, והפחתה משמעותית בכאבי הגב, לא פלא שכך, כיוון שכשדואגים לגוף ונותנים לו את התמיכה הראויה לה הוא זקוק הגוף מחזיר אהבה.

כרית הנקה לשינה כמתנה מדהימה

למחפשים מתנה מושלמת לבת הזוג או לחברה הטובה או בעצם לכל אשה שאתם רוצים לפנק ולגרום לה להודות לכם ולהיות מאושרת, הכרית הנקה מועילה מאוד לשינה בהריון וממש עוזרת גם אחרי הלידה להנקה נוחה ונעימה, זו מתנה נהדרת שמחזיקה המון זמן ומאוד שימושית.

אל תתנו לה להתפשר, הריון ולידה ללא כרית הנקה לשינה בהריון של הריונית הם לא אותו דבר, כדאי מאוד וממש מומלץ להשיג כמה שיותר מהר את הכרית כדי שיהיה אפשר להנות ממנה כבר מעכשיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('83408dc8-c6ac-4a98-884c-e449671d9cb9','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה